شیائومی ۱۱ تی پرو احتمالا به زودی پس از عرضه در هند به‌روزرسانی MIUI 13 را دریافت خواهد کرد

شیائومی شیائومی 11 تی پرو (Xiaomi 11T Pro) را در 19 ژانویه (۲۹ دی) در هند معرفی خواهد کرد. این گوشی با دستگاه‌های پرچمدار مقرون به صرفه ای مانند گوشی هوشمند وان پلاس ۹ آر تی (OnePlus 9RT) و همچنین گوشی هوشمند گلکسی اس ۲۱ اف ای یا فن ادیشن نسخه ۵جی (Samsung Galaxy S21 FE 5G) که اخیراً در بازار هند به طور رسمی معرفی شده اند، رقابت خواهد کرد. همراه چیکاو باشید.

طبق گزارش جدیدی که توسط مای اسمارت پرایس  (My Smart Price) منتشر شده است، گفته می شود که گوشی هوشمند شیائومی ۱۱ تی پرو با رابط کاربری MIUI 12.5 Enhanced Edition به طور پیش فرض عرضه خواهد شد که  این رابط کاربری از پیش نصب شده است و به کاربران اجازه می دهد تا برخی از برنامه های سیستم را در کنار سایر ویژگی ها داشته باشند.

 این نشریه ادعا کرده است که این دستگاه یکی از اولین گوشی های شیائومی در هند خواهد بود که آپدیت اندروید 12 را دریافت می کند. این نشریه همچنین گزارش داده است که گوشی شیائومی ۱۱ تی پرو با 3 سال به روز رسانی اندروید و علاوه بر آن با 4 سال پچ امنیتی عرضه می شود. این بدان معناست که طبق گزارش‌ها، شیائومی تا سال 2025 به‌روزرسانی‌هایی را برای کاربران گوشی شیائومی ۱۱ تی پرو را در این کشور ارائه خواهد کرد.

مشخصات گوشی هوشمند شیائومی 11 تی پرو - چیکاو

  • مشخصات گوشی هوشمند شیائومی 11 تی پرو

گوشی هوشمند شیائومی 11 تی پرو دارای صفحه نمایشی به قطر 6.67 اینچی خواهد بود که می تواند وضوح فول اچ در پلاس با رزولوشن ۱۰۸۰ در ۲۴۰۰ پیکسل را ارائه دهد. این گوشی برای صفحه نمایش از پنل سوپر آمولد استفاده می کند که قادر خواهد بود تا نرخ نوسازی 120 هرتز را برای تصویر عرضه کند. شیائومی برای محافظت از صفحه نمایش این گوشی هوشمند در برابر خط و خش از آخرین گلس محافظ گوریلا گلس ویکتوس (Victus) کورنینگ بر روی آن بهره می‌برد.

از نظر امنیت نیز می توان گفت که گوشی هوشمند شیائومی ۱۱ تی پرو به حسگر اثر انگشت در در لبه گوشی و بر روی فریم آن مجهز شده است که با کلید روشن خاموش یا پاور ادغام خواهد گردید. انتظار می رود این دستگاه در پیکر بندی های مختلفی از جمله مانند 8 گیگابایت رم + 128 گیگابایت فضای ذخیره سازی داخلی، 8 گیگابایت رم + 256 گیگابایت فضای ذخیره سازی داخلی و در نهایت با 12 گیگابایت رم + 256 گیگابایت فضای ذخیره سازی داخلی روانه ویترین فروشگاه های گوشی هوشمند شود.

صفحه نمایش گوشی هوشمند شیائومی 11 تی پرو - چیکاو

گوشی هوشمند شیائومی ۱۱ تی پرو از نظر پردازنده نیز از تراشه پرچمدار نسل قبل کوالکام یعنی اسنپدراگون ۸۸۸ پلتفرم موبایل در بطن خود قدرت می گیرد. علاوه بر آن،  این گوشی برای تأمین انرژی مورد نیاز خود نیز از یک باتری حجیم با ظرفیت باتری 5000 میلی آمپر ساعتی در داخل بدنه استفاده می کند که قادر خواهد بود که از شارژ سریع 120 واتی HyperCharge پشتیبانی نیز کند.

گوشی شیائومی ۱۱ تی پرو همچنین با رم LPDDR5 و حافظه داخلی UFS 3.1 همراه شده است. برای عکس های سلفی و همچنین تماس های تصویری دوربین جلویی آن 16 مگاپیکسل کیفیت دارد و در پنل پشتی نیز این گوشی از ماژول دوربین سه گانه استفاده خواهد کرد که حسگر اصلی آن را یک لنز فوق العاده ۱۰۸ مگاپیکسلی واید تشکیل خواهد داد، ضمن آن که یک لنز اولتراواید 8 مگاپیکسلی و یک دوربین تله ماکرو 5 مگاپیکسلی نیز با دوربین اصلی همراه خواهند شد.

همچنین علاوه بر این موارد، انتظار می‌رود که گوشی هوشمند شیائومی 11 تی پرو با بلندگوهای استریو دوگانه با برند هارمن کاردون (Harmon Kardon) وارد بازار شود که معتبرترین و محبوب ترین برند در میان شرکت‌های تنظیم کننده کیفیت صدای بلندگوهای گوشی های هوشمند است.

قیمت مورد انتظار برای گوشی هوشمند شیائومی 11 تی پرو در هند - چیکاو

  • قیمت مورد انتظار برای گوشی هوشمند شیائومی 11 تی پرو در هند

در مورد قیمت گوشی شیائومی ۱۱ تی پرو گفته شده که به احتمال زیاد این اسمارت فون میان رده رو به بالای شیائومی در بازار گوشی های هوشمند هند با برچسب قیمتی حدود 40000 روپیه (در حدود 537 دلار آمریکا) در دسترس خریداران قرار خواهد گرفت.

در مورد رنگ هایی که این گوشی در دسترس قرار خواهد گرفت نیز گفته شده است که کاربران قادر خواهند بود از میان سه رنگ به احتمال زیاد، خاکستری، سفید و آبی، هر کدام را که تمایل دارند به سلیقه خود انتخاب کنند.

منبع Gizmochina
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.