ویدئوی جداسازی شیائومی ۱۱ تی پرو مقدار زیادی گرافیت و مس را برای کنترل حرارتی نشان می دهد

گوشی شیائومی ۱۱ تی پرو (11 T Pro) پرچمدار اصلی این سازنده است که بسیاری از ویژگی‌های مناسب را در در این گوشی هوشمند قرار داده است.

 ازجمله قابلیت‌های این گوشی پرچمدار می‌توان به نمایش عالی، عملکرد قوی و شارژ تحسین برانگیز ۱۲۰ وات آن اشاره کرد. همراه چیکاو باشید.

در حال حاضر یک منبع قابل اعتماد جداسازی این گوشی هوشمند را انجام داده است که ما را با نمای داخلی این گوشی و قطعات سخت‌افزاری به کاررفته در آن آشنا می‌سازد.

 جداسازی گوشی شیائومی ۱۱ تی پرو - چیکاو

در ابتدا نمای بیرونی گوشی و محل قرار گیری و باز کردن پیچ‌ها را نشان می‌دهد و سپس نشان می‌دهد که این پیچ‌ها را باید چگونه باز کرد.

 قطعات ماژول دوربین را چگونه باید بیرون آورد.

روکش پلاستیکی بالای دوربین‌ها ماژول NFC، خطوط آنتن و یک نوار فیلم گرافیتی بزرگ را که بالای باتری قرار دارد، در خود جای داده است. گوشی شیائومی ۱۱ تی پرو از ساختار باتری دوگانه بهره می‌برد که هر ماژول دارای کابل اتصال خاص خود است.

مادربرد گوشی شیائومی ۱۱ تی پرو - چیکاو

مادربرد این گوشی شیائومی دارای سیستم خنک کننده کاملاً پیچیده ای با فیلم گرافن ، خمیر حرارتی و نوار مسی است که به کنترل حرارت پردازنده  اسنپدراگون ۸۸۸ کوالکام کمک می کند.

چندین براکت و کابل اتصال بعداً میزبان موفق می شود باتری های دوگانه را از طریق زبانه های کششی جدا  کند.

نمای داخلی گوشی شیائومی ۱۱ تی پرو - چیکاو

قسمت پایین باتری مجهز به فیلم گرافیتی بیشتر و محفظه بخار مسی است که با توجه به قابلیت شارژ سریع ۱۲۰ واتی دستگاه قابل درک است.

در صورت تمایل به تماشای این ویدئو لطفا به صفحه منبع خبر مراجعه کنید.

منبع Gsmarena
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.