اپل هیچ برنامه ای برای بازگرداندن پشتیبانی نویز کنسلیشن به آیفون ۱۳ ندارد

در پایان سال گذشته، بسیاری از کاربران سری تلفن های هوشمند آیفون 13 (iPhone 13 ) توجه خود را به عدم وجود عملکرد کاهش نویز جلب کردند که به قطع صدای پس زمینه در هنگام تماس تلفنی کمک می کند. در آن زمان تصور می شد که این مشکل به دلیل باگ های نرم افزاری iOS 15 است و اپل به زودی آن را برطرف می کند، اما به نظر می رسد که این طور نیست. همراه چیکاو باشید.

این موضوع را پاسخ یکی از کارکنان پشتیبانی غول فناوری نشان می دهد. یکی از کاربران آیفون 13 چند ماه پیش به دلیل عدم پشتیبانی از حذف نویز با پشتیبانی فنی تماس گرفت. در ابتدا به او گفته شد که برای رفع مشکل باید منتظر انتشار آپدیت های نرم افزاری باشد. با این حال، بعداً یک نماینده پشتیبانی فنی گفت که «کاهش نویز تماس تلفنی در مدل های آیفون 13 در دسترس نیست، بنابراین شما این گزینه را در تنظیمات مشاهده نمی کنید». به سوال و این که احتمال داشت تا این فناوری با ارسال یک به روز رسانی به این گوشی ها بازگردد، در آینده پاسخی داده نشد.

  • اپل هیچ برنامه ای برای بازگرداندن پشتیبانی از فناوری نویز کنسلیشن یا حذف نویز به آیفون 13 ندارد

احتمال دارد که به یاد داشته باشید که در دسامبر سال گذشته، بسیاری از کاربران آیفون 13 متوجه نبود گزینه ای برای فعال/غیرفعال کردن کاهش نویز در هنگام تماس تلفنی در تنظیمات دستگاه خود شدند. پس از این که تعداد زیادی از کاربران در این مورد و برای رفع این مشکل با پشتیبانی اپل به طور متعدد تماس گرفتند؛ این امکان وجود داشت که مشخص شود شرکت در حال کار بر روی رفع این مشکل است. اما گفته هیچ گونه اطلاعی به کاربران داده نشد که چه زمانی این ویژگی در اختیار کاربران قرار می گیرد. اکنون مشخص شده است که عملکرد کاهش نویز در آیفون 13 ظاهر نخواهد شد و از همان اول نیز قرار نبوده تا این گوشی ها از این عملکرد پشتیبانی کنند.

اپل هیچ برنامه ای برای بازگرداندن پشتیبانی از فناوری نویز کنسلیشن یا حذف نویز به آیفون 13 ندارد - چیکاو

شایان ذکر است که اپل هیچ اطلاعیه رسمی در مورد این موضوع که این عملکرد احتمال دارد تا در آینده در دسترس کاربران این گوشی ها قرار گیرد و ویژگی حذف نویز در این سری از گوشی های هوشمند اپل فعال شود، ارائه نکرده است. ممکن است یک فرد پشتیبان به دلیل ناآگاهی یا به اشتباه این موضوع را گزارش کرده باشد. اگر اپل واقعاً از قبل تصمیم داشته است تا از پشتیبانی از این ویژگی خودداری کند، دلایل چنین اقدامی واقعاً نا مشخص است. به خصوص با توجه به این که استفاده از فناوری کاهش نویز در گوشی های هوشمند نسل های قبلی این شرکت اجرا شده است.

یک کاربر به بحثی در انجمن اپل در ماه اکتبر اشاره کرد:

من نمی توانم کلید خاموش کردن ویژگی لغو [نویز] را در آیفون ۱۳ پرو مکس ( iPhone 13 Pro Max) پیدا کنم. آیا این جابجا شده یا حذف گردیده است؟ الان وقتی از FaceTime استفاده می کنم و از طریق بلندگو صحبت می کنم صدایم قطع می شود.

یکی دیگر از کاربران اعلام کرد که اپل از این موضوع آگاه است:

آیفون 13 «هرگز» این گزینه را با iOS 15 نداشته است زیرا این یک نقص است. من با پشتیبانی اپل در این مورد صحبت کرده ام. این یک مسئله شناخته شده است که آنها در حال حاضر بدون هیچ جدول زمانی حل و فصل روی آن کار می کنند. این مشکل همچنین هنگام مکالمه بین آیفون 13 مشکلاتی را با اکو در CarPlay ایجاد می کند. این یک نقص بزرگ است که باید در اسرع وقت برطرف شود.

منبع Gizchina
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.