رندرهای جدید آیفون اس ای ۳ نمایشگر بزرگتر، عدم دکمه تاچ آیدی و ناچ عریض را نشان می دهد

گوشی آیفون اس ای ۳ اپل (Apple iPhone SE 3) بیش از یک سال است که کاربران را منتظر عرضه خود نگه داشته است و در مورد طراحی و مشخصات آن شایعات و افشاگری های مختلفی در فضای وب و فضای مجازی منتشر شده است. برخی ادعا کرده‌اند که این گوشی اپل با ارتقای سخت‌افزاری اما از نظر طراحی مشابه با نسخه قبلی خود عرضه می‌شود، در حالی که برخی دیگر اظهار می‌کنند که اپل برای این گوشی هوشمند خود از طراحی و ظاهری کاملاً جدید استفاده خواهد کرد. اکنون، یک نشت جدید طراحی این گوشی نسبتاً ارزان تر اپل را از طریق رندرهای CAD فاش کرده است. همراه چیکاو باشید.

بر اساس گزارشی که TenTechReview در این باره منتشر کرده است، یکی از افشاگران خبرهای فناوری که با نام مستعار @xleaks7 مطالب و خبرهای خود را به اشتراک می گذارد، رندرهای CAD جدیدی را به اشتراک گذاشته است که طراحی آیفون اس ای ۳ آینده برند اپل را به نمایش می گذارد.

با توجه به این رندرهای جدید، SE 3 در واقع از همان طراحی پنل پشتی که در مدل قبلی استفاده شده است، بهره می برد و هیچ تغییر قابل توجه‌ای را نمی توان مشاهده کرد. این پنل پشتی دارای همان دوربین تکی و فلاش LED نسخه قبلی است.

ابعاد این گوشی هوشمند اپل نیز دقیقاً مشابه مدل قبلی، ۱۳۸.۴ در ۶۷.۳ در ۷.۳ میلیمتر باقی مانده است. با این حال، شباهت ها به همین جا ختم می شود زیرا دستگاه از نظر پنل جلو ظاهر جدیدی در جلو دارد.

صفحه نمایش و پنل پشتی گوشی آیفون اس ای ۳ اپل - چیکاو

این طور که در این رندرها مشاهده می شود، ظاهراً پنل حلو این دستگاه صفحه نمایش بزرگ‌تری را به خود خواهد دید، زیرا ظاهراً قسمت جلو این دستگاه از شر هم پیشانی بلند و هم چانه زیاد بعلاوه دکمه لمسی موجود در مدل‌های نسل فعلی آیفون اس ای که برای تاچ آیدی استفاده می شد خلاص شده است.

طبق گفته‌های منبع این خبر، این دستگاه احتمالاً دارای صفحه‌نمایش ۵.۶۹ اینچی خواهد بود که نسبت به صفحه نمایش ۴.۷ اینچی نسخه فعلی بسیار بزرگتر خواهد شد و علاوه بر این، همچنین ممکن است که این گوشی آیفون اس ای جدید اپل با طراحی بریدگی یا استفاده از ناچ برای فیس آیدی (Face ID) و سنسور دوربین سلفی عرضه شود. بر روی فریم سمت راست ظاهراً دکمه پاور و سینی سیم کارت تعبیه خواهد شد در حالی که بر روی فریم سمت چپ نیز دکمه‌های تنظیم صدا و سوئیچ حالت بی‌صدا قرار خواهد گرفت. طراحی جدید این گوشی، ظاهر این گوشی هوشمند اپل را بیشتر شبیه به آیفون ایکس آر ( iPhone XR)  جلوه می دهد تا دستگاه آیفون اس ای.

گوشی آیفون اس ای ۳ اپل سفید - چیکاو

گفته می شود آیفون اس ای ۳ آینده اپل از تراشه A14 Bionic یا A15 Bionic در بطن خود قدرت خواهد گرفت و همچنین دارای پشتیبانی از اتصال شبکه 5جی خواهد بود. با این حال، این طرح‌های جدید کاملاً در تضاد با افشاگری‌های قبلی از منابع معتبری دیگری مانند تحلیلگر مشهور اپل و خبرنگار بلومبرگ، مارک گورمن هستند، که قبلاً گفته بود طراحی آیفون اس ای ۳ بیشتر شبیه به گوشی آیفون اس ای ۲ خواهد بود. بنابراین پیشنهاد می شود تا خبرهای معتبر ترین در این زمینه در دسترس قرار گیرد این رندرهای طراحی اخیر را خیلی جدی نگیرید و منتظر به روز رسانی های بیشتر در این زمینه باشید.

منبع Gizmochina
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.