گوشی وان پلاس ۹ آر تی در هند با همان قیمت وان پلاس ۸ تی عرضه می شود

قیمت گوشی هوشمند وان پلاس ۹ آر تی  (OnePlus 9RT) در هند قبل از این که سازنده گوشی چینی این دستگاه را در این کشور عرضه کند، مشخص شده است. در اوایل این هفته، شرکت وان پلاس تلفن جدید این برند را در کشور خود چین عرضه کرد. اکنون، این شرکت در آستانه عرضه این گوشی به بازار هند قرار دارد. با این حال، حتی قبل از این که این گوشی به طور رسمی عرضه شود و قیمت آن نیز اعلام گردد، اطلاعات اساسی در مورد این دستگاه آینده در وب ظاهر شده است. همراه چیکاو باشید.

گوشی هوشمند وان پلاس ۹ آر تی اساساً نسخه ارتقا یافته تلفن هوشمند وان پلاس ۹ آر (OnePlus 9R) خواهد بود. همان طور که انتظار می‌رفت، مجموعه‌ای از مشخصات این گوشی به طور قابل توجهی بهبود یافته است. به عنوان مثال، گوشی ۹ آر تی دارای سه دوربین پشتی با سنسور اصلی ۵۰ مگاپیکسلی است. علاوه بر این، این دستگاه از تراشه هشت هسته‌ای اسنپدراگون ۸۸۸ کوالکام نسخه موبایل در داخل بدنه بهره می‌برد. این گوشی از فناوری شارژ سریع اختصاصی استفاده می‌کند و دارای صفحه نمایش سوپر آمولد بوده و از نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتز پشتیبانی می‌کند.

  • قیمت و تاریخ عرضه وان پلاس ۹ آر تی در هند (مورد انتظار)

یوگش برار (Yogesh Brar ) افشاگر معروف دنیای فناوری، در آخرین توییت خود فاش کرد که قیمت گوشی وان پلاس ۹ آر تی بین ۴۰۰۰۰ تا ۴۴۰۰۰ روپیه (در حدود ۵۴۰ تا ۵۹۵ دلار آمریکا) خواهد بود. گذشته از آن، این افشاگر می‌افزاید که گوشی آینده وان پلاس احتمالاً دارای برچسب قیمتی مشابه وان پلاس ۸ تی در این کشور خواهد بود. لازم به یادآوری است که مدل اصلی وان پلاس ۸ تی با ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره سازی داخلی با قیمت ۴۲۹۹۹ روپیه (در حدود ۵۸۱ دلار آمریکا) در هند به فروش می‌رسد. از طرف دیگر، نسخه دیگر این گوشی با رم و حافظه ذخیره‌سازی داخلی بیشتر یعنی با ۱۲ گیگابایت رم بعلاوه ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی نیز با قیمت ۴۵۹۹۹ روپیه (حدود ۶۲۱ دلار) به فروش خواهد رسید. یوگش برار در توییت خود می‌گوید:

«برآورد قیمت گذاری وان پلاس ۹ آر تی در حال ارائه است. بین 40 تا 44 هزار روپیه خواهد بود اما من انتظار دارم که با همان قیمت ۴۲۹۹۹ روپیه عرضه شود.»

صفحه نمایش وان پلاس ۹ آر تی - چیکاو

در اوایل این هفته، وان پلاس، گوشی هوشمند مدل ۹ آر تی را در چین با قیمت ۳۲۹۹ یوان (حدود ۳۸۴۰۰ روپیه یعنی در حدود ۵۲۰ دلار برای نسخه ۸ گیگابایت حافظه رم بعلاوه  ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره سازی داخلی عرضه کرد. مدل دیگر این تلفن همراه با ۸ گیگابایت رم بعلاوه ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی نیز با قیمت ۳۴۹۹ یوآن (در حدود ۴۰۸۰۰ روپیه معادل تقریبی۵۵۲ دلار) در بازار عرضه کرد. بالاترین نسخه این گوشی وان پلاس نیز با ۱۲ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت ظرفیت ذخیره‌سازی داخلی، ۳۷۹۹ یوان چین برای شما هزینه در بر خواهد داشت که در حدود ۴۴۲۰۰ روپیه یا برابر یا تقریباً ۵۹۸ دلار خواهد بود.

وان پلاس ۹ آرتی احتمالاً اواخر این ماه در هند به طور رسمی معرفی می‌شود. این تلفن در حال حاضر تأییدیه BIS دفتر استانداردهای هند را به دست آورده است که این موضوع می‌تواند اشاره به معرفی قریب الوقوع آن داشته باشد. با این حال، وان پلاس هنوز از تاریخ دقیق معرفی و عرضه این تلفن در هند هیچ‌گونه اطلاعاتی در دسترس قرار نداده است.

پنل پشتی وان پلاس ۹ آر تی - چیکاو

  • مشخصات و ویژگی‌های گوشی وان پلاس ۹ آر تی

وان پلاس ۹ آر تی که به تازگی در چین رونمایی شده است دارای صفحه نمایش ۶.۶۲ اینچی سامسونگ ۴E از نوع سوپر آمولد با وضوح فول اچ دی پلاس و رزولوشن ۱۰۸۰ در ۲۴۰۰ پیکسل است. علاوه بر این، صفحه نمایش این گوشی دارای نرخ تازه‌سازی بالا ۱۲۰ هرتز بوده و نسبت تصویر ۲۰ به ۹ را ارائه می‌دهد. این گوشی مجهز به تراشه اسنپدراگون ۸۸۸ کوالکام است که با ۱۲ گیگابایت رم همراه می‌شود.

گوشی وان پلاس ۹ آر تی در پنل پشتی از ماژول دوربین سه‌گانه بهره می‌برد که برای حسگر اصلی آن از یک لنز ۵۰ مگاپیکسلی سونی IMX766 استفاده می‌شود. دوربین ثانویه نیز ۱۶ مگاپیکسلی اولترا واید خواهد بود و آخرین حسگر نیز برای عکاسی مینیاتوری یک سنسور ماکرو ۲ مگاپیکسلی است. ضمن آن که در پنل جلو، از یک دوربین ۱۶ مگاپیکسلی سونی IMX471 برای عکس‌های سلفی و تماس‌های تصویری  استفاده می‌شود.

مشخصات و ویژگی‌های گوشی وان پلاس ۹ آر تی - چیکاو

از نظر اتصالات نیز این گوشی وان پلاس با پورت USB Type-C، NFC، Wi-Fi6، پشتیبانی از شبکه ارتباطات ۴ جی و ۵ جی عرضه می‌گردد. این دستگاه  رابط کاربری اختصاصی شرکت وان پلاس یعنی ColorOS را در بالای اندروید ۱۱ اجرا می‌کند. برای تأمین انرژی مورد نیاز نیز یک باتری با ظرفیت ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعتی در بطن این گوشی قرار می‌گیرد که از فست شارژ ۶۵ تی وارپ شارژ  (Warp Charge 65T) کل سیستم را قدرت می‌بخشد. ابعاد این گوشی ۱۶۲.۲ × ۷۴.۶ × ۸.۲۹ میلی متر بوده و ۱۹۸.۵ گرم وزن دارد.

منبع Gizchina
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.