لیست کامل مشخصات موتو جی استایلوس ۲۰۲۲ قبل از عرضه قریب الوقوع لو رفت

اولین گوشی‌ هوشمند از سری گوشی‌های موتو جی استایلوس موتورولا  (Moto G Stylus) در اوایل سال 2020 به عنوان یک محصول میان رده با نمایشگر بزرگ و پشتیبانی از قلم دیجیتالی و معروف به قلم استایلوس  عرضه شد. به دنبال آن نسخه 2021 این اسمارت فون در ژانویه سال گذشته (دی ماه ۱۳۰۰) عرضه شد. و با توجه به این که سال 2022 به تازگی از راه رسیده است، در واقع بار دیگر موعد معرفی گوشی موتو جی استایلوس فرا رسیده است و بسیاری منتظر و چشم به راه معرفی نسخه جدید این تلفن هوشمند هستند. همراه چیکاو باشید.

اولین گوشی هوشمند موتورولا از سری استایلوس که در سال ۲۰۲۰ عرضه شد توانست فروش خوبی را برای موتورولا به ارمغان آورد و این شرکت را تشویق کرد تا به فکر نسخه‌های بعدی این گوشی هوشمند نیز باشد. نسخه سال ۲۰۲۱ این گوشی این بار با استقبال بسیار بیشتری مواجه شد. اکنون شرکت موتورولا قصد دارد تا این نسخه را با پشتیبانی از ۵جی ارائه دهد.

گوشی هوشمند موتو جی استایلوس ۲۰۲۲  (Moto G Stylus 2022) مدتی است که دارد آماده می‌شود و تقریباً می‌توان گفت که آخرین آزمایش‌ها را پشت سر می‌گذارد تا پس از اطمینان کامل، برای کاربران و بازار گوشی‌های هوشمند رونمایی و معرفی شود و سپس نیز روانه ویترین فروشگاه‌های گوشی‌های هوشمند شود.اکنون خبری منتشر شده است که در طی آن مشخصات کامل این دستگاه جدید موتورولا قبل از رونمایی و عرضه در بازار فاش شده است.

صفحه نمایش و پنل پشتی موتو جی استایلوس موتورولا - چیکاو

این اطلاعات از منابع XDA Developers به دست آمده است که این منبع فاش کرده است که اسم رمز دستگاه میلان (Milan) است و ظاهراً قرار است که با سیستم عامل اندروید 11 معرفی شود. موتورولا برای صفحه نمایش گوشی موتو جی استایلوس سال ۲۰۲۲ از یک پنل ال سی دی آی پی اس (LCD IPS ) با قطر ۶.۷۸ اینچی استفاده خواهد کرد که از وضوح فول اچ دی پلاس پشتیبانی می‌کند و علاوه بر آن نرخ تازه سازی ۱۲۰ هرتز را برای تصویر ارائه خواهد داد.

 گوشی موتو جی استایلوس موتورولا قدرت خود را از تراشه هلیو جی ۸۵ مدیاتک (MediaTek Helio G85 )  به دست می‌آورد که در داخل بدنه آن جای گرفته است. موتورولا سال گذشته هم برای گوشی استایلوس مدل ۲۰۲۱ از همین تراشه همراه با پردازنده گرافیکی Mali-G52 استفاده کرده است. بدیهی است که این گوشی همان طور که از نام آن پیدا است به همراه یک قلم استایلوس عرضه خواهد شد و علاوه بر آن یک اسلات اختصاصی نیز برای قرار دادن این قلم در بدنه این گوشی در نظر گرفته خواهد شد.

گوشی موتو جی استایلوس موتورولا نسخه ۲۰۲۲ برای بخش عکاسی و فیلم‌برداری نیز در پنل پشتی این گوشی از ماژول دوربین سه گانه بهره خواهد برد. این ماژول شامل یک دوربین 50 مگاپیکسلی سامسونگ ISOCELL S5KJN1، به عنوان دوربین اصلی عمل خواهد کرد و یک دوربین 8 مگاپیکسلی سامسونگ ISOCELL S5K4H7 نیز برای عکاسی فوق عریض تعبیه شده است و علاوه بر آن دو،  یک سنسور تشخیص عمق تصویر 2 مگاپیکسلی GalaxyCore GC02M1 نیز با آن‌ها همراه شده است. در پنل جلو و قسمت مرکز بالای نمایشگر نیز یک حفره هول پانچ تعبیه شده که در داخل آن یک حسگر با فوکوس ثابت 16 مگاپیکسلی OV16A1Q جای گرفته تا برای ثبت و ضبط تصاویر و ویدیوهای سلفی و همچنین انجام تماس‌های تصویری انجام وظیفه کند.

موتو جی استایلوس موتورولا آبی - چیکاو

انتظار می رود که این گوشی برای تأمین برق مورد نیاز خود به یک باتری حجیم با ظرفیت  ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی متکی باشد که از شارژ 10 واتی نیز پشتیبانی می کند. این گوشی دارای قلم دیجیتالی موتورولا ظاهراً قرار است با دو نوع پیکربندی عرضه شود که اولی دارای  4 گیگابایت حافظه رم بعلاوه  128 گیگابایت حافظه ذخیره سازی داخلی خواهد بود و دیگری نیز دستگاهی قدرتمندتر بوده که با 6 گیگابایت رم بعلاوه  128 گیگابایت حافظه ذخیره سازی داخلی روانه ویترین فروشگاه‌ها خواهد شد. این گوشی موتورولا از اسلات کارت حافظه جانبی نیز پشتیبانی می‌کند تا کاربرانی که به میزان بیشتری از حافظه ذخیره سازی نیاز داشته باشند بتوانند با استفاده از کارت حافظه میکرو اس دی میزان حافظه دستگاه را افزایش دهند.

یکی از منابع همچنین اعلام کرده است که گوشی موتو جی استایلوس ۲۰۲۲ تنها یک ارتقای اندروید دریافت خواهد کرد که آن هم به اندروید 12 است که قرار شده این گوشی آن را به طور پیش فرض ارائه دهد. انتظار می رود این دستگاه حداقل در آمریکای شمالی و اروپا معرفی شود، اگرچه در حال حاضر نامشخص است. در نهایت، موتورولا موتو جی استایلوس ۲۰۲۲ همچنین دارای حسگر اثر انگشت تعبیه شده در دکمه پاور است. این گوشی برای صدا نیز از یک اسپیکر تکی بر روی فریم پایین استفاده می‌کند و همچنین جک 3.5 میلی متری خروجی صدای هدفون نیز در این دستگاه وجود دارد اما پشتیبانی از NFC یا دو سیم کارت ارائه نمی شود.

منبع Gizmochina
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.