بلک شارک ۵ با اسنپدراگون ۸۸۸ پلاس، نمایشگر ۱۴۴ هرتز عرضه خواهد شد

گوشی های هوشمند گیمینگ سری بلک شارک ۵ (Black Shark 5) در دست ساخت هستند. این مجموعه احتمالاً شامل ۲ گوشی هوشمند بوده که بلک شارک ۵ با اسم رمز کاتیوشا (codenamed Katyusha) و بلک شارک ۵ پرو نیز با اسم رمز پاتریوت (codenamed Patriot) شناخته می شود. گوشی هوشمند بلک شارک ۵ اخیراً با شماره مدل KTUS-A0 در سایت صدور گواهینامه MIIT چین مشاهده شده است. اکنون، فروشنده چینی Panda is Bald، برخی از مشخصات کلیدی مدل وانیلی یا همان مدل ساده این گوشی مخصوص گیم را به اشتراک گذاشته است. همراه چیکاو باشید.

بر اساس اطلاعات منتشر شده، گوشی بلک شارک ۵ معمولی دارای صفحه نمایش سوپر آمولد ای ۴ سامسونگ (Samsung E4 AMOLED) خواهد بود. صفحه نمایش این گوشی وضوح فول دچ دی پلاس عرضه خواهد کرد و علاوه بر آن، همچنین نرخ تازه سازی 120 هرتز و نرخ نمونه برداری لمسی 720 هرتز را نیز ارائه می دهد. منبعی که این داده‌ها را به اشتراک گذاشته است، به اندازه دقیق صفحه نمایش دستگاه اشاره ای نکرده است. گفته می شود بلک شارک 5 به باتری 4600 میلی آمپر ساعتی مجهز شده است که از شارژ سریع 120 واتی پشتیبانی می‌کند. این دستگاه به تراشه اسنپدراگون 888 پلاس مجهز خواهد شد.

به احتمال زیاد باید هنوز به یاد داشته باشید که گوشی بلک شارک ۴ اس پرو (Black Shark 4S Pro) که در اکتبر سال گذشته (مهر ماه ۱۴۰۰) معرفی شد، با صفحه نمایش 6.67 اینچی سوپر آمولد و پشتیبانی از نرخ نوسازی ۱۴۴ هرتز در بازار عرضه شد.

صفحه نمایش بلک شارک ۵ - چیکاو

این گوشی در بطن خود از تراشه پرچمدار آن زمان اسنپدراگون ۸۸۸ پلاس کوالکام (Snapdragon 888+) و باتری 4500 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 120 واتی عرضه شد. از این رو، به نظر می رسد که گوشی بلک شارک ۵ مدل استاندارد نیز ممکن است برخی از مشخصات خود را از از گوشی بلک شارک ۴ اس پرو قرض بگیرد.

اما در مورد گوشی بلک شارک ۵ پرو می‌توان گفت که این این دستگاه مخصوص گیم، انتظار می رود که با صفحه نمایش 6.8 اینچی سوپر آمولد و پشتیبانی از نرخ تازه سازی ۱۴۴ هرتز عرضه شود. این گوشی در داخل بدنه از تراشه پرچمدار جدید کوالکام یعنی اسنپدراگون ۸ نسل ۱ بهره خواهد برد.

برای تامین انرژی مورد نیاز نیز، گوشی گیمینگ بلک شارک ۵ پرو برق خود را از یک باتری حجیم با ظرفیت ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی تأمین خواهد کرد. علاوه بر این، گفته شده که این گوشی با پشتیبانی از شارژ سریع 120 واتی وارد بازار خواهد شد. انتظار می رود هر دو دستگاه گیم بلک شارک ۵ با استفاده از رابط کاربری JOYUI سیستم عامل اندروید ۱۲ را اجرا کنند.

پنل پشتی بلک شیر ۵ - چیکاو

در مورد ماژول دوربین پنل پشتی و همچنین دوربین سلفی این دو گوشی گیم بلک شارک ۵ تاکنون اطلاعاتی در دسترس قرار نگرفته است. بلک شارک 4 و 4 پرو در ماه مارس سال گذشته معرفی شدند. از این رو، این احتمال وجود دارد که سری گوشی های مخصوص بازی بلک شارک ۵ نیز در مارس 2022 (اسفند ۱۴۰۰) به طور رسمی معرفی شوند. گزارش اخیر ادعا می کند که Tencent Group قرار است که نام تجاری بلک شارک – Black Shark را خریداری کند.

منبع Gizmochina
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.