گوشی بلک شارک ۴ اس پرو  فردا با اسنپدراگون ۸۸۸ پلاس و شارژ ۱۲۰واتی بهبود یافته عرضه می شود

امروز، آخرین روز تیزرها است، زیرا فردا از سری گوشی هوشمند بلک شارک دوگانه (Black Shark 4 S) رونمایی می‌شود. مدل جدید بلک شارک پرو به رده تلفن‌های مجهز به تراشه پرچمدار اسنپدراگون ۸۸۸ پلاس (Snapdragon 888+) ملحق شده و همچنین از سرعت ذخیره سازی سریعتر در میان سایر پیشرفت‌ها برخوردار می‌گردد. S-phone از نسخه ۲.۰ سیستم Dual Disk Array بهره می‌برد که معنای افزایش سرعت خواندن و نوشتن را می‌دهد. همان طور که از نام آن مشخص است، این پیشرفت نسبت به سیستم RAID مورد استفاده در گوشی بلک شارک ۴ سنجیده می‌شود. همراه چیکاو باشید.

گوشی هوشمند بلک شارک ۴ اس پرو از شارژ سریع ۱۲۰ واتی برای باتری ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعتی خود استفاده می کند که این مورد دقیقاً مطابق با همان سرعت شارژ در نسخه پیشین این تلفن است. با این حال، با برخی از بهینه‌سازی‌ها باعث می‌شود که این نسخه بلک شارک ۴ موفق شود در مدت زمان  ۱۵ دقیقه به شارژ کامل برسد که اندکی کمتر از قبل است. قبلاً  برای شارژ گوشی بلک شارژ ۴ با همین شارژر ۱۷ دقیقه طول می‌کشید تا به شارژ کامل برسد. همچنین، برای شارژ ۵۰ درصد باتری این گوشی با این شارژر تنها ۵ دقیقه زمان کافی است.

اسنپدراگون ۸۸۸ پلاس - چیکاو

بلک شارک ویدیویی را تهیه کرده و به اشتراک گذاشته که این مورد را به طور عملی نشان می‌دهد. در تست شارژ انجام شده برای باتری گوشی بلک شارک و گوشی iQOO 8 Pro که آن هم از باتری ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعتی دارد، هر دو باتری که با دو شارژر ۱۲۰ واتی شارژ می‌شوند، در مدت ۵ دقیقه به میزان ۵۰ درصد شارژ می‌شوند و در مدت ۱۵ دقیقه نیز به شارژ کامل می‌رسند اما به دلیل این که این ویدیو و تست را خود شرکت سازنده گوشی و شارژر انجام داده است احتمال داده می‌شود که به طور کامل بی طرفانه عمل نکرده باشد.

شارژر بلک شارک 4 اس پرو - چیکاو

بلک شارک برای این گوشی وعده بهبودهای عظیم تجربه صوتی را نیز می‌دهد. بخشی از آن از خود تلفن ناشی می‌شود که اکنون گوشی بلک شارک ۴ اس باید در نمودار کیفیت صوتی دگزومارک (DxOMark)، مدل قبلی خود یعنی بلک شارک ۴ را کنار بزند. این شرکت در این رابطه نیز یک آزمایش یک طرفه یا شاید هم بشود گفت نه چندان واقع گرایانه انجام داده است که نمی‌توان آن طور که باید، به آن اعتماد کرد.

این شرکت همچنین قرار است که در رویداد فردا هدست استریو کاملاً بی‌سیم واقعی (True Wireless Headset) را نیز معرفی کند. این دستگاه با تراشه سفارشی برای بازی  بهینه شده است که تأخیر تا ۳۰ میلی ثانیه را نوید می‌دهد.

هدست استریو کاملا بی سیم بلک شارک - چیکاو

گوشی بلک شارک ۴ اس شیائومی، همانند دو گوشی دیگر یعنی بلک شارک ۴ و بلک شارک ۴ پرو، دارای صفحه نمایش سوپر آمولد ای ۴ ساخت سامسونگ (Samsung E4 AMOLED) خواهد بود و از نرخ نوسازی ۱۴۴ هرتز، نرخ نمونه برداری لمسی ۷۲۰ هرتز با تاخیر لمسی تنها ۸.۳ میلی ثانیه پشتیبانی می‌کند. درضمن، ما تلاش خواهیم کرد تا به محض این که رویداد فردا برگزار شود و این گوشی جدید بلک شارک  و محصولات دیگر این شرکت معرفی گردد، خبرهای این رویداد را فوراً برای شما منتشر کنیم.

منبع Gsmarena
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.