گوشی های سری بلک شارک ۵ با اسنپدراگون ۸۸۸ پلاس و حافظه SSD عرضه می‌ شوند

دیروز، گزارش‌هایی مبنی بر دریافت گواهینامه شبکه بی‌سیم جدید گوشی نوبیا رد مجیک ۷ (Nubia Red Magic7) منتشر شد. این گواهی نشان می‌دهد که این گوشی هوشمند گیمینگ با تراشه کوالکام اسنپدراگون ۸۹۸ عرضه می‌شود. گزارش اخیر از افشاگر محبوب Weibo، @DCS، نشان می‌دهد که علاوه بر رد مجیک ۷، یک گوشی هوشمند گیمینگ دیگر نیز وجود دارد که با استفاده از تراشه اسنپدراگون ۸۹۸ کوالکام ارائه خواهد شد. این دستگاه بلک شارک ۵ (Black Shark 5) است. همراه چیکاو باشید.

سری بلک شارک خود را به عنوان یکی از قدرتمندترین گوشی‌های هوشمند در صنعت می‌بالد. AnTuTu اخیراً آخرین رتبه‌بندی عملکرد تلفن‌های همراه پرچم‌دار اندروید را اعلام کرده است. این رتبه‌بندی نشان می‌دهد که بلک شارک ۴ اس پرو (Black Shark 4 s Pro) با امتیاز ۸۷۵۹۰۲ همچنان در رتبه اول قرار دارد. با توجه به داده‌های دقیق امتیاز در حال اجرا، امتیاز اصلی بلک شارک ۴ اس پرو امتیازات MEM است که تقریبا بالاترین امتیاز در کل لیست است.

بزرگترین دلیل این امر این است که بلک شارک ۴ اس پرو از ترکیبی از حافظه فلش SSD+UFS 3.1 استفاده می‌کند. راه حل ذخیره‌سازی SSD همان پروتکل NVME است که همه در استفاده در رایانه‌های شخصی PC آن را می‌شناسند، که امتیاز بسیار زیادی را به همراه دارد. پیش از این، بلک شارک ادعا می‌کرد که سیستم آرایه دیسک حافظه SSD می‌تواند عملکرد خواندن را تا ۵۵ درصد افزایش دهد. علاوه بر این، این شرکت همچنین ادعا می‌کند که می‌تواند عملکرد نوشتن را تا ۶۹ درصد افزایش دهد. البته این مقایسه نسبت به سایر گوشی‌های هوشمند در این صنعت است.

به عنوان یک تلفن گیم، عملکرد خواندن و نوشتن پیشرفت بسیار زیادی در تجربه کاربر به همراه خواهد داشت. طبق برنامه‌ریزی محصول فعلی، سری بلک شارک ۵ (Black Shark 5) احتمالاً به این پیکربندی ادامه می‌دهد و حتی بیشتر به محصولات استاندارد غیرمتمرکز می‌شود. انتظار می‌رود با خروجی عملکرد برتر اسنپدراگون ۸۹۸، دوباره در لیست قدرتمندترین گوشی‌های هوشمند قرار گیرد.

بلک شارک ۵ حدس و گمان - چیکاو

  • بلک شارک ۵ حدس و گمان

پیش از معرفی پرچمدار جدید گیم، اطلاعاتی که @DCS پیشتر منتشر کرد، نکاتی را منتشر کرد. ظاهرا بلک شارک ۵ دارای شماره مدل KTUS-A0 خواهد بود. اطلاعات دهنده اشاره می‌کند که پرچمدار جدید با شارژ سریع بیش از ۱۰۰ وات  عرضه می‌شود. از آنجایی که سری بلک شارک ۴ با پشتیبانی از شارژ سریع ۱۲۰ واتی عرضه می‌شود، می‌توانیم انتظار داشته باشیم که جانشین آن اساساً همان شارژ ۱۲۰ واتی را داشته باشد. در حال حاضر، این حداکثر شارژی است که شیائومی برای گوشی‌های هوشمند تجاری خود ارائه می‌دهد. این شرکت قبلاً دارای فناوری HyperCharge  ۲۰۰ واتی بود، اما این سرعت شارژ هنوز در هیچ محصول تجاری معرفی نشده است.

صفحه نمایش و پنل پشتی بلک شارک ۵ - چیکاو

متأسفانه جزئیات دیگری مانند اندازه صفحه نمایش، طراحی و سایر مشخصات مربوط به این گوشی بازی توسط این شرکت فاش نشده است. به هر حال، می‌توان انتظار داشت ظرفیت باتری برابر یا بالاتر از ظرفیت ۴۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی شارک ۴ باشد. این نمایشگر می‌تواند مانند مدل قبلی خود رزولوشن فول اچ‌دی پلاس و نرخ تازه‌سازی ۱۴۴ هرتز داشته باشد. اگرچه QHD+ به این معنی است که عملکرد آن قربانی می‌شود، اما نمی‌توانیم جهش رزولوشن را کنار بگذاریم. به هر حال، پردازنده سریعتر می‌تواند عملکرد را جبران کند.

این گوشی هوشمند احتمالاً همان طراحی حجیم مبتنی بر بازی را با تریگرهای یکپارچه حفظ خواهد کرد. ما همچنین انتظار داریم که شیائومی یک فناوری خنک کننده کاملاً جدید را با گوشی هوشمند گیمینگ جدید خود معرفی کند.

منبع Gizchina
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.