شیائومی ۱۲ اولترا از همان ماژول دوربین شیائومی ۱۱ اولترا بهره خواهد برد

یکی از معتبرترین افشاگران در حوزه خبرهای دنیای فناوری که در شبکه معروف و بسیار مورد علاقه‌ی چینی‌ها یعنی میکرو بلاگینگ ویبو (Weibo) فعالیت دارد و خبرهای ناب و دست اولی را در این شبکه اجتماعی محبوب به اشتراک می‌گذارد شخصی است که با نام مستعار دیجیتال چت استیشن (Digital Chat Station) فعالیت می‌کند و اکثر خبرهایی را که این افشاگر منتشر می‌کند، درست از آب در می آیند و اکنون، او به یکی از معتبرترین افشاگران این شبکه محبوب تبدیل شده است. این افشاگر به تازگی خبری را به اشتراک گذاشته است که نظر بسیاری را به خود جلب کرده است. همراه چیکاو باشید.

این افشاگر و منبع خبر فعلی، در تازه‌ترین خبری که در ویبو افشا کرده و به اشتراک گذاشته است، می‌گوید گوشی شیائومی 12 اولترا از نظر ماژول دوربین پنل پشتی، نسبت به نسل پیشین خود هیچ گونه ارتقایی پیدا نمی‌کند بلکه این گوشی هوشمند برای دوربین‌های سه گانه موجود در ماژول پشتی خود دقیقاً از همان حسگرهای گوشی شیائومی ۱۱ اولترا استفاده می‌کند. یعنی شیائومی برای ماژول دوربین گوشی شیائومی ۱۲ اولترا دقیقا همان ماژول دوربین شیائومی ۱۱ اولترا را در پنل پشتی این گوشی هوشمند انتقال داده است.

ماژول دوربین گوشی شیائومی ۱۲ اولترا - چیکاو

با توجه به این خبر که اگر صحت آن تأیید شود می‌توان اطمینان پیدا کرد که مجموعه دوربین‌های سه گانه گوشی هوشمند شیائومی ۱۲ اولترا شامل یک حسگر ۵۰ مگاپیکسلی واید خواهد بود که از آن به عنوان دوربین اصلی این گوشی نیز استفاده خواهد شد و در ادامه نیز دو لنز ۴۸ مگاپیکسلی را خواهیم داشت که با حسگر اصلی همراه خواهند شد و پیکربندی ۵۰ مگاپیکسلی + ۴۸ مگاپیکسلی + ۴۸ مگاپیکسلی را در گوشی هوشمند پرچمدار آینده شیائومی شاهد خواهیم بود.

در ضمن، در متن اصلی که به زبان چینی منتشر شده اما با استفاده از گوگل ترنسلیت به انگلیسی ترجمه شده است، به موضوع استفاده از لنز « سوپر تله فوتو پریسکوپ» برای استفاده در این ماژول دوربین گوشی پرچمدار نیز اشاره‌ای شده است اما ترجمه خیلی گویا نیست که مشخص کند آیا این لنز  در اصل همان لنز ۵ ایکس ((5X استفاده شده در ماژول دوربین گوشی شیائومی می ۱۱ اولترا (Xiaomi Mi 11 Ultra) است یا خیر، بلکه به یک لنز کاملاً جدیدتر اشاره دارد.

پنل پشتی و ماژول دوربین اصلی شیائومی ۱۲ اولترا و شیائومی می 11 اولترا - چیکاو

به نظر می رسد گزارشی که از این منبع یعنی دیجیتال چت استیشن در شبکه ویبو به اشتراک گذاشته شده است، با شایعات قبلی که از دیگر افشاگران در فضای مجازی منتشر شده است  مبنی بر این که ماژول دوربین استفاده شده در گوشی شیائومی ۱۲ اولترا با مدل پیشین آن هیچ تفاوتی نخواهد داشت، به طور کامل مطابقت داشته باشد.

منبع Gsmarena
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.