گوشی هوشمند موتورولا اج ایکس ۳۰ تأییدیه عرضه در بازار هند را دریافت کرد

موتورولا آخرین گوشی هوشمند پرچمدار خود، موتو اج ایکس ۳۰ (Edge X30) را در ماه دسامبر برای بازار چین معرفی کرد و اکنون به نظر می رسد که این گوشی در نهایت راهی کشورهای دیگر شده است. و یکی از کشورهایی که قرار است در آن عرضه شود هند است. اداره استانداردهای هند موتورولا اج ایکس ۳۰ را برای فروش در بازار هند با شماره مدل XT2201-01 تأیید کرده است. همراه چیکاو باشید.

 معمولاً این گواهینامه چند هفته قبل از عرضه یک دستگاه جدید به دست می آید و شایعات حاکی از آن است که گوشی هوشمند موتورولا موتو اج ایکس ۳۰ قرار شده است تا به طور رسمی در اواخر ژانویه یا اوایل فوریه (بهمن ماه آینده) در شبه قاره ارائه شود.

بنابراین اگر در هند سکونت دارید و منتظر یک دستگاه گوشی هوشمند جدید و پیشرفته از برند موتورولا بوده‌اید، انتظار شما تقریباً به پایان رسیده است. شایان ذکر است که گوشی هوشمند موتورولا موتو اج ایکس ۳۰ دارای صفحه نمایش لمسی 6.7 اینچی است که از وضوح فول اچ دی پلاس و رزولوشن ۱۰۸۰ در ۲۴۰۰ پیکسل پشتیبانی می‌کند. صفحه نمایش این گوشی پرچمدار موتورولا از نوع سوپر آمولد بوده و نرخ تازه سازی بسیار بالای ۱۴۴ هرتز را ارائه می‌دهد.

این گوشی هوشمند در بطن خود از تراشه آخرین پرچمدار اسنپدراگون 8 نسل 1 کوالکام پلتفرم گوشی هوشمند بهره می‌برد و با ۸ و ۱۲ گیگابایت حافظه رم و همچنین ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایت حافظه ذخیره سازی داخلی همراه شده است. این گوشی هوشمند موتورولا در پنل پشتی گوشی از ماژول دوربین سه گانه بهره می‌برد که حسگر اصلی آن را یک لنز ۵۰ مگاپیکسلی با دیافراگم f/1.9 با OIS یا لرزشگیر اپتیکال تصویر را تشکیل می‌دهد. علاوه بر این یک حسگر ۵۰ مگاپیکسلی دیگر از نوع اولترا واید برای عکس‌های فوق عریض با دیافراگم f/2.2 با میدان دید 114 درجه و در نهایت هم یک حسگر تشخیص عمق تصویر 2 مگاپیکسلی دیگر سنسورهای این ماژول دوربین را تشکیل می‌دهند.

صفحه نمایش و پنل پشتی گوشی هوشمند موتورولا موتو اج ایکس ۳۰ - چیکاو

گوشی هوشمند موتورولا موتو اج ایکس ۳۰ تنها گوشی هوشمند در دنیای موبایل است که برای دوربین سلفی از حسگر ۶۰ مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.2 بهره می‌برد. این گوشی هوشمند خارق العاده موتورولا برای تأمین انرژی مورد نیاز خود از یک باتری حجیم با ظرفیت ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی در داخل بدنه خود استفاده می کند که این باتری همچنین می‌تواند از شارژ سریع 68 واتی پشتیبانی کند که با استفاده از این شارژر ظاهراً تنها در 35 دقیقه، باتری این گوشی هوشمند از وضعیت کاملا خالی، به طور کامل و ۱۰۰ درصد شارژ می‌شود. تلفن هوشمند موتورولا موتو اج ایکس ۳۰ به طور پیش فرض با سیستم عامل اندروید ۱۲ از جعبه خارج می‌شود.

منبع Gsmarena
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.