سونی اکسپریا ۱ مارک ۳ و اکسپریا ۵ مارک ۳ به‌روزرسانی‌های اندروید ۱۲ دریافت می‌ کنند

سونی ارتقای دو گوشی هوشمند  اکسپریای خود را به سیستم عامل اندروید ۱۲ آغاز کرده است. این دو گوشی هوشمند این برند، سونی اکسپریا 1 مارک ۳  (Sony Xperia 1 III) و گوشی سونی اکسپریا ۵ مارک ۳  (Sony  Xperia 5 III)III نام دارند. این ۲ اسمارت فون سونی، اولین گوشی‌های هوشمند این برند هستند که در فهرست ارتقای سیستم‌ عامل سونی برای دریافت اندروید ۱۲ قرار دارند. به گفته سونی، سیستم عامل اندروید 12 تصاویر اسکرول، حالت یک دست بهبود یافته و ویژگی های حفظ حریم خصوصی بهتر را برای کاربران این گوشی‌ها به ارمغان خواهد آورد. همراه چیکاو باشید.

در حال حاضر سونی شروع به عرضه سیستم عامل اندروید ۱۲ برای جدیدترین گوشی‌های هوشمند پرچمدار خود، اکسپریا ۱ III و اکسپریا ۵ III کرده است. در حالی که سونی نسبتاً برای شروع به‌روزرسانی دستگاه‌ها به سیستم‌عامل جدید دیر کرده است، اندروید ۱۲ در ماه اکتبر عرضه شد، گوگل دو هفته دیگر طول کشید تا آپدیت دستگاه‌های پیکسل را نهایی کند.

به گفته XperiFirm، سونی برای اولین بار در روسیه، انتشار به روز رسانی اندروید 12 را برای دو گوشی هوشمند اکسپریا ۱ مارک ۳ و اکسپریا ۵ مارک ۳  خود آغاز کرده است. این شرکت در حال حاضر، به روز رسانی شماره 61.1.A.1.149. را برای XQ-BC72 و XQ-BQ72، عرضه کرده است. البته ابن نکته را نیز باید در نظر گرفت که نسخه افتتاحیه به روز رسانی سیستم عامل اندروید 12 سونی حاوی پچ امنیتی دسامبر 2021 است و حاوی پچ‌های جدیدتر ژانویه 2021 نخواهد بود.

به روز رسانی اندروید 12 را برای دو گوشی هوشمند اکسپریا ۱ مارک ۳ و اکسپریا ۵ مارک ۳  - چیکاو

به طور معمول، سونی به افراد اجازه نمی‌دهد ارتقاهای سیستم‌عامل را لغو کنند، بنابراین بهتر است که دارنگان گوشی‌های هوشمند اکسپریا ۱ مارک ۳ سونی و همچنین مالکان گوشی اکسپریا ۵ مارک ۳ سونی از ارتقای گوشی‌های هوشمند خود به نسخه به روز رسانی سیستم عامل اندروید ۱۲ حتماً به این موضوع اشراف کامل داشته باشند و سپس تصمیم بگیرند که ایا به روز رسانی را دریافت کنند یا خیر.

در ضمن، سونی هنوز تغییراتی را برای 61.1.A.1.149 منتشر نکرده است. با این حال، یک مقاله پشتیبانی از اندروید 12 را منتشر کرده است. به عنوان مرجع، سونی اضافه شدن اسکرین شات های پیمایشی، به علاوه «حالت یک دستی تازه اصلاح شده» را برجسته می‌کند. همچنین، این شرکت توضیح می دهد که یک حالت ویژگی صفحه نمایش کم نور برای کاهش فشار چشم در محیط تاریک نیز ازجمله پیشرفت‌ها و بهبودها در به روز رسانی  به سیستم عامل اندروید ۱۲ است.

به روز رسانی اندروید 12 را برای دو گوشی هوشمند اکسپریا ۱ مارک ۳ و اکسپریا ۵ مارک ۳ - چیکاو

علاوه بر آن، Nearby Share نیز برای اشتراک گذاری آسان تر Wi-Fi به این نسخه سیستم عامل اضافه شده است. ضمن آن که، سونی ادعا می‌کند که اندروید ۱۲ با نشان دادن مکان تقریبی، دوربین و نشانگر میکروفون در نوار وضعیت شما در هر زمان که هر یک از این موارد استفاده می‌شود، «بیش از همیشه از حریم خصوصی شما محافظت می‌کند».

منبع notebookcheck
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.