گوشی هوشمند سونی اکسپریا ۵ مارک ۳ سرانجام در چین عرضه شد

در آوریل امسال، سونی دو گوشی هوشمند پرچمدار خود را با نام‌های سونی اکسپریا ۱ مارک ۳ (Sony Xperia 1 III) و سونی اکسپریا ۵ مارک ۳ (Sony Xperia 5 III) معرفی کرد. چند هفته پیش، گوشی سونی اکسپریا ۵ مارک ۳ برای پیش‌سفارش در چین در دسترس قرار گرفت، اما این دستگاه در حال حاضر برای خرید در چندین منطقه دیگر نیز عرضه شده است. همراه چیکاو باشید.

اکنون، از امروز، گوشی هوشمند سونی اکسپریا ۵ مارک ۳  به طور رسمی برای خرید در چین با قیمت ۶۵۹۹ یوان در دسترس قرار دارد که تقریباً در حدود ۱۰۳۷ دلار آمریکا می‌شود. این گوشی در سه رنگ مشکی، صورتی و سبز ارائه شده است.

با توجه به مشخصات، گوشی هوشمند اکسپریا ۵ مارک ۳ دارای صفحه نمایش ۶.۱ اینچی از نوع سوپر آمولد بوده و از کیفیت فول اچ در پلاس برخوردار شده است. این نمایشگر نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز را ارائه می‌دهد. نسبت تصویر ۲۱ به ۹ از دیگر مشخصات این صفحه نمایش اسمارت فون سونی است. در داخل بدنه این تلفن همراه نیز تراشه اسنپدراگون ۸۸۸ کوالکام مخصوص بخش تلفن‌های همراه قرار گرفته است که ۸ گیگابایت حافظه رم و همچنین ۲۵۶ گیگابایت حافظه ذخیره سازی داخلی آن را یاری می‌کنند.

صفحه نمایش گوشی هوشمند سونی اکسپریا ۵ مارک ۳ - چیکاو

در بخش دوربین، سونی می‌گوید که این گوشی به طور مشترک با همکاری و تجربه مهندسان دوربین‌های بدون آینه سری آلفا ۹ ساخته شده است. سیستم دوربین سه‌گانه شامل سنسور اصلی ۱۲ مگاپیکسلی، سنسور اولتراواید ۱۲ مگاپیکسلی و لنز زوم تله فوتو ۱۲ مگاپیکسلی است.

این تلفن دارای یک حسگر اثر انگشت در لبه دستگاه است که در کلید پاور تعبیه شده است و علاوه بر آن، یک دکمه شاتر دوربین فیزیکی دو مرحله‌ای نیز برای استفاده و مدیریت از دوربین این گوشی تعبیه شده است. این شرکت همچنین تصمیم گرفته است که جک ۳.۵ میلی متری هدفون را حفظ کند که مسلماً برای کاربران خبر مسرت بخشی است. این دستگاه همچنین از جلوه‌های صوتی زنده ۳۶۰ و پخش صدای Hi-Res یا کیفیت بسیار بالا نیز پشتیبانی می‌کند.

صفحه نمایش و پنل پشتی و لبه های گوشی هوشمند سونی اکسپریا ۵ مارک ۳ - چیکاو

برخلاف نسخه جهانی، گوشی هوشمند Xperia ۵ III در چین از سیستم عامل Flyme OS Meizu بر اساس سیستم عامل اندروید خارج از جعبه استفاده خواهد کرد. هدف آن ارائه یک تجربه محلی است و با پشتیبانی از پرداخت‌های تلفن همراه Alipay و WeChat ارائه می‌شود. انرژی آن توسط یک باتری ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعتی تامین می‌شود و از فناوری شارژ سریع ۳۰ واتی پشتیبانی می‌کند.

منبع Gizmochina
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.