سونی اکسپریا ا مارک ۳ در سکوت خبری پیش فروش خود را در ویتنام آغاز می کند

سونی اکسپریا ا مارک ۳ را در آوریل (فروردین – اردیبهشت) امسال معرفی کرد، اما این دستگاه فقط در ایالات متحده در دسترس بود. به هر حال، این تلفن به سرعت آماده شد تا در بازار عرضه شود و پیش سفارش آن نیز در ۱ جولای (۱۰ تیر) شروع شد و پس از یک ماه در ۱۹ آگوست (۲۸ مرداد) به صورت رسمی عرضه شد. در زمان عرضه، سونی هدفون سونی WF-1000XM3 رایگان را برای کسانی که این تلفن هوشمند را در ایالات متحده سفارش داده بودند، ارائه می‌داد. در حال حاضر، سونی اکسپریا ۱ مارک ۳ بی‌سر و صدا به بازار ویتنام رسیده است و یک هدیه رایگان نیز همراه آن به خریداران ارائه می‌شود. همراه چیکاو باشید.

چان (Chun)، نویسنده معروف ویتنامی تأیید کرد که این تلفن به قیمت ۳۴ میلیون و ۹۹۰ هزار  دانگ (۱۵۴۰ دلار آمریکا) قیمت دارد و کسانی که آن را پیش خرید کنند، یک جفت هدفون بی‌سیم دریافت می‌کنند. این بار، این شرکت هدفون برتر سونی WH-XM4 را برای کسانی که گوشی هوشمند اکسپریا ۱ مارک ۳ را پیش خرید کنند، هدیه می‌دهد. دوره پیش سفارش از ۱ سپتامبر (۱۰ شهریور) تا ۱۵ سپتامبر (۲۴ شهریور ) خواهد بود و ارسال این گوشی نیز از ۱۷ سپتامبر (۲۶ شهریور) آغاز می‌شود.

پنل پشتی و متژول دوربین سونی اکسپریا ا مارک ۳ - چیکاو

سونی اکسپریا ا مارک ۳  دارای صفحه نمایش ۶.۵ اینچی با رزولوشن 4K است. این صفحه نمایش از نوع سوپر آمولد با نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتز خواهد بود و و نسبت ابعاد گسترده ۲۱:۹ را ارائه می‌دهد. سیستم دوربین این گوشی هوشمند دارای ماژول دوربین چهارگانه خواهد بود که سنسور اصلی آن نیز ۱۲ مگاپیکسل کیفیت دارد، علاوه بر این، لنز تله فوتو ۱۲ مگاپیکسلی، دوربین فوق عریض ۱۲ مگاپیکسلی و در نهایت سنسور TOF همدیگر حسگرهای این مجموعه هستند. روی پنل جلو نیز یک دوربین ۸ مگاپیکسلی برای تماس‌های تصویری و عکس‌های سلفی تعبیه شده است.

صفحه نمایش و ضخامت سونی اکسپریا ا مارک ۳ - چیکاو

این تلفن هوشمند مجهز به پردازنده قدرتمند اسنپدراگون ۸۸۸ کوالکام خواهد بود که به همراه 12 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه ذخیره سازی داخلی عرضه می‌شود. این دستگاه از باتری با ظرفیت ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 30 واتی بهره می‌برد. ضمن این که جک 3.5 میلیمتری هدفون نیز در آن تعبیه شده است و به طور پیش فرض نیز اندروید ۱۱ را اجرا می‌کند.

منبع GIZMOCHINA
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.