سرانجام گوشی گلکسی اس ۲۱ اف ای معرفی شد و به زودی در هند عرضه می شود

گوشی هوشمند سامسونگ گلکسی اس ۲۱ اف ای (Galaxy S21 FE) که با نام‌های گلکسی اس ۲۱ فن ادیشن و همچنین گلکسی اس ۲۱ نسخه هواداران سامسونگ نیز شناخته می‌شود، سرانجام پس از فراز و نشیب‌های فراوان برای تمام بازارهای جهانی معرفی شد. این گوشی درواقع عضو دیگری از خانواده پرچمداران گلکسی اس ۲۱ سال ۲۰۲۱ سامسونگ است که با نام نسخه هواداران سامسونگ با مشخصاتی اندکی پایین‌تر از پرچمداران خواهر و برادر خود روانه بازار می شود اما بسیاری از قابلیت ها و امکانات آنان را حفظ می‌کندو از نظر برچسب قیمتی اختلاف بسیار زیادی حتی با ارزان‌ترین عضو آن سری یعنی گلکسی اس ۲۱ نسخه استاندارد یا معمولی دارد و با قیمتی بسیار کمتر عرضه می‌شود و به همین دلیل نیز با استقبال بسیار زیاد کاربران مواجه می‌گردد. همراه چیکاو باشید.

 گلکسی اس ۲۱ نسخه هواداران سامسونگ که مدت‌های مدیدی شایعات فراوانی پیرامون عرضه آن به گوش می‌رسید و حتی گاه به دلیل کمبود تراشه از انصراف سامسونگ برای عرضه آن سخن به میان می‌آمد سرانجام به تمام شایعات و گمانه زنی‌ها پایان داد و در سطح جهانی معرفی شد، اما اطلاعات دقیق در مورد تاریخ عرضه این گوشی در هند هنوز کمیاب است. بدون شک پس از چند روزی که تب معرفی محصولات معرفی شده توسط سامسونگ در این رویداد جهانی که اندکی فروکش کند، سامسونگ تاریخ دقیق عرضه گلکسی S21 FE را در تمام بازارهای جهانی ازجمله هند را نیز اعلام خواهد کرد.

صفحه نمایش و پنل پشتی  گلکسی اس ۲۱ نسخه هواداران سامسونگ - چیکاو

 سامسونگ گلکسی اس ۲۱ نسخه فن ادیشن (Samsung Galaxy S21 FE or Fan Edition) یا نسخه اف ای که در مرکز شایعات فراوان شناور بود، سرانجام رونمایی شد و  به صورت آنلاین در معرض دید قرار گرفت. با این حال، سامسونگ با معرفی رسمی این گوشی هوشمند، تمامی شایعات پیرامون گلکسی اس ۲۱ اف ای را کنار گذاشته است. گوشی تازه معرفی شده شده سامسونگ دارای مجموعه‌ای از ویژگی‌های چشمگیر و مشخصات درجه یک است.

به عنوان مثال می‌توان گفت که گوشی گلکسی اس ۲۱ فن ادیشن از یک صفحه نمایش ۶.۴ اینچی از نوع داینامیک سوپر آمولد ( Dynamic AMOLED) بهره می‌برد که وضوح فول اچ دی پلاس (Full HD+) و نرخ به روزرسانی ۱۲۰ هرتز را ارائه می‌دهد. این گوشی به پردازنده پرچمدار پیشین کوالکام یعنی اسنپدراگون ۸۸۸ (Snapdragon 888) مجهز شده است. علاوه بر این، این تلفن در پنل پشتی از ماژول دوربین سه‌گانه بهره می‌برد که برای دوربین اصلی از یک حسگر ۱۲ مگاپیکسلی بهره می‌برد. در پنل جلو نیز یک دوربین ۳۲ مگاپیکسلی برای ثبت عکس و ویدیوهای سلفی و انجام تماس‌های تصویری در بالای نمایشگر تعبیه شده است. جدای از آن، این گوشی مخصوص هواداران سامسونگ برای تأمین برق مورد نیاز از یک باتری با ظرفیت ۴۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی بهره می‌برد که در بطن آن جای گرفته است.

رنگ بندی  گلکسی اس ۲۱ نسخه هواداران سامسونگ - چیکاو

  • قیمت و تاریخ عرضه در بازار گوشی گلکسی اس ۲۱ فن ادیشن اعلام شد

شما می‌توانید از میان چهار رنگ جذابی که گلکسی اس ۲۱ فن ادیشن عرضه می‌شود یکی را با سلیقه خود انتخاب کنید. بر اساس فهرستی که در وب سایت این شرکت در بریتانیا وجود دارد، این رنگ‌ها شامل گزینه‌های زیتونی (Olive)، گرافیت (Graphite)، بنفش کمرنگ (Lavender) و سفید (White ) است. نسخه پایه گوشی هوشمند گلکسی اس ۲۱ نسخه هواداران سامسونگ با ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت ظرفیت ذخیره‌ سازی داخلی عرضه می‌شود. علاوه بر این، ۶۹۹ دلار (حدود ۵۲۰۰۰ روپیه) برای شما هزینه در بر خواهد داشت. از طرف دیگر، اگر مایل به پرداخت ۷۴۹ دلار (حدود ۵۵۸۰۰ روپیه) باشید، می‌توانید نسخه رده بالایی را انتخاب کنید که این دستگاه می تواند ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت ظرفیت ذخیره‌ سازی داخلی را ارائه ‌دهد. همچنین اعلام شده است که فروش این گوشی در برخی مناطق از ۱۱ ژانویه (۲۱ دی ماه ۱۴۰۰) آغاز خواهد شد.

متأسفانه، اطلاعات دقیقی در مورد عرضه، قیمت و همچنین تاریخ عرضه در بازار گوشی هوشمند سامسونگ گلکسی اس ۲۱ اف ای در هند هنوز کمیاب است. با این وجود، این شرکت با انتشار تیزرهایی در حساب رسمی توییتر سامسونگ هند، شروع به بررسی ورود این گوشی به بازار این کشور کرده است. طبق گزارش قبلی، گلکسی اس ۲۱ نسخه هواداران پیش از سری گلکسی اس 22 (Galaxy S22) که ماه آینده به طور رسمی رونمایی می شود، در هند عرضه خواهد شد. به عبارت دیگر، این گوشی می تواند در ژانویه امسال در دسترس خریداران قرار گیرد.

مشخصات و ویژگی های گوشی گلکسی اس ۲۱ نسخه اف ای - چیکاو

  • مشخصات و ویژگی های گوشی گلکسی اس ۲۱ نسخه اف ای

همچنین درباره جزئیات گلکسی اس ۲۱  اف ای میتوان به مواردی مانند صفحه نمایش ۶.۴ اینچی داینامیک امولد ۲ ایکس (Dynamic AMOLE 2X) با وضوح فول اچ دی پلاس، نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتز و نرخ نمونه برداری لمسی ۲۴۰ هرتز اشاره کرد. علاوه بر این، این گوشی دارای یک تراشه هشت هسته‌ای است که با حداکثر ۸ گیگابایت رم همراه می‌شود. این پردازنده بسته به منطقه‌ای که این گوشی در آنجا عرضه خواهد شد می‌تواند پردازنده اگزینوس ۲۱۰۰ سامسونگ (Exynos 2100 ) یا پردازنده اسنپدراگون ۸۸۸ کوالکام  (Snapdragon 888 SoC) پلتفرم موبایل باشد.

از نظر عکاسی نیز گوشی گلکسی اس ۲۱ فن ادیشن در پنل پشتی از ماژول دوربین سه‌گانه استفاده می‌کند. از جمله این دوربین‌ها می‌توان به دوربین ۱۲ مگاپیکسلی با لنز واید با دیافراگم f/1.7 ، دوربین اولترا واید ۱۲ مگاپیکسلی و دوربین تله فوتو ۸ مگاپیکسلی اشاره کرد. برای علاقه مندان به عکس‌های سلفی، این گوشی دارای یک دوربین ۳۲ مگاپیکسلی با لنزی دارای دیافراگم f/2.2 خواهد بود.

مشخصات و ویژگی های گوشی گلکسی اس ۲۱ نسخه اف ای - چیکاو

علاوه بر این، سامسونگ گلکسی اس ۲۱ فن ادیشن یا هواداران سامسونگ از شبکه ارتباطات نسل پنجم موبایل یا ۵جی نیز پشتیبانی می‌کند. این گوشی هوشمند که اخیراً معرفی شده است تا 256 گیگابایت ظرفیت ذخیره سازی داخلی ارائه می‌دهد. جدا از این موارد، چندین گزینه اتصال مانند پورت USB Type-C، NFC، GPS/A-GPS، بلوتوث، Wi-Fi، 4G LTE و همچنین ۵جی را ارائه می‌دهد. علاوه بر این، این گوشی دارای تعداد بی شماری از سنسورهای مفید از جمله حسگر اثر انگشت که در زیر صفحه نمایش تعبیه شده است و همچنین حسگر مجاورت، مغناطیس سنج، ژیروسکوپ، فشارسنج، شتاب سنج و حسگر نور محیط است. این گوشی از ویژگی Wireless PowerShare سامسونگ برای شارژ بی سیم سایر دستگاه های دیگر سازگار با این فناوری نیز پشتیبانی می‌کند.

منبع Gizmochina
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.