مشخصات و قیمت گوشی هوشمند شیائومی 11 آی هاپر شارژ اعلام شد (بخش اول)

شیائومی آماده است تا گوشی هوشمندی با نام شیائومی ۱۱ آی هایپر شارژ (Xiaomi 11i HyperCharge) را برای بازار هند معرفی کند. این شرکت در چند روز گذشته ویژگی‌های این گوشی را اعلام کرده است. بنابراین همه آن مشخصات، قابلیت‌ها و ویژگی های این گوشی هوشمند شیائومی دیگر برای ما ناشناخته و سر به مهر نیست. در این مقاله سعی شده تا بیشتر این موارد را گردآوری کرده و جهت اطلاع به اشتراک بگذاریم. آخرین گوشی شیائومی که قرار است به زودی برای عرضه در بازار گوشی‌های هوشمند هند معرفی و عرضه شود، از مشخصات و امکانات خوبی بهره می‌برد که مانند سایر گوشی‌های هوشمند این برند ارزش بررسی را دارد. همراه چیکاو باشید.

  • مشخصات گوشی هوشمند شیائومی ۱۱ آی هایپر شارژ

اگرچه شیائومی هند از شیائومی ۱۱ آی به عنوان یک گوشی هوشمند کاملاً جدید استفاده می‌کند، اما همان طور که همه اطلاع دارند، این موضوع به آن صورت درست نیست. کد رمز MIUI قبلاً این موضوع را کاملاً فاش کرده است که اسمارت فون جدید شیائومی یعنی شیائومی می ۱۱ آی هایپر شارژ درواقع چیز جدیدی نیست جز همان گوشی هوشمند ردمی نوت ۱۱ پرو پلاس (Redmi Note 11 Pro+) که در اواخر اکتبر ۲۰۲۱ (اوایل آبان ماه ۱۴۰۰) در چین عرضه شد و اکنون قرار است این گوشی هوشمند با نام تغییر یافته در بازار هند عرضه شود.

شایان ذکر است که گوشی هوشمند شیائومی ردمی نوت ۱۱ پرو پلاس نیز تقریباً می‌توان گفت که مشابه گوشی هوشمند ردمی نوت ۱۱ پرو (Redmi Note 11 Pro) شیائومی است و تنها تفاوتی‌هایی که بین این دو گوشی هوشمند می‌توان دید، یکی میزان ظرفیت باتری و دیگری هم سرعت شارژ آن دو گوشی.

درواقع، گوشی ردمی نوت ۱۱ پرو دارای باتری با ظرفیت ۵۱۶۰ میلی آمپر ساعتی است که از شارژ سریع ۶۷ واتی پشتیبانی می‌کند اما گوشی ردمی نوت ۱۱ پرو پلاس در مقایسه با آن از باتری کوچکتری با ظرفیت ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعتی بهره می‌برد اما توان  و سرعت شارژ سریع آن به میزان ۱۲۰ وات افزایش یافته است که اگرچه از میزان ظرفیت باتری آن کاسته شده اما با سرعت شارژ سریع‌تر می‌تواند بسیار زودتر شارژ شود.

مشخصات گوشی هوشمند شیائومی ۱۱ آی هایپر شارژ - چیکاو

اکنون این گوشی به اصطلاح جدید شیائومی برای بازار هند که گفته شده دستگاه کاملاً جدیدی است، درواقع همان گوشی ردمی نوت ۱۱ پرو پلاس است که شیائومی این گوشی را به دلیل پشتیبانی از همان قابلیت سرعت شارژ بسیار بالا که این فناوری را هایپر شارژ نامیده، نام این گوشی جدید برای بازار هند را نیز شیائومی ۱۱ آی هایپر شارژ انتخاب کرده است.

این موضوع نیز ناگفته نماند که اگرچه کد MIUI نشان می‌دهد که این گوشی جدید شیائومی دارای نسخه‌ی معمولی یا استاندار نیز خواهد بود اما تاکنون مشخص نشده است که آیا شیائومی این نسخه را نیز در روز برگزاری رویداد معرفی گوشی شیائومی ۱۱ آی هایپر شارژ و در کنار برادر پرقدرت‌تر آن معرفی خواهد کرد یا نه، رونمایی از این دستگاه را به زمانی دیگر موکول خواهد کرد. به هر حال تا روز انجام رویداد اگر خبری در این باره منتشر شود، ما نیز آن را به اشتراک خواهیم گذاشت.

  • تاریخ معرفی گوشی شیائومی ۱۱ آی هایپر شارژ

گوشی شیائومی ۱۱ آی هایپر شارژ قرار است در تاریخ ۶ ژانویه ۲۰۲۲ (۱۶ دی ماه ۱۴۰۰) در هند عرضه شود. این رویداد در ساعت ۱۲ بعد از ظهر به وقت محلی آغاز می‌شود. خوانندگان علاقه‌مندی که تمایل دارند تا این رویداد را به طور مستقیم تماشا کنند، می‌توانند آن را در کانال رسمی یوتیوب این شرکت مشاهده کنند. آن‌ها حتی می‌توانند در صفحه رسمی توییتر شرکت از رویداد به‌روزرسانی نی مطلع شوند.

طراحی گوشی هوشمند شیائومی ۱۱ آی هایپر شارژ - چیکاو

  • طراحی گوشی هوشمند شیائومی ۱۱ آی هایپر شارژ

 گوشی هوشمند شیائومی ۱۱ آی هایپر شارژ از نظر طراحی می‌توان گفت که از قاب تخت مانند آیفون‌های جدیدتر برخوردار است. با این حال، این قاب گوشی جدید شیائومی به جای فلز از پلاستیک خواهد بود.

علاوه بر این، یک پنل شیشه‌ای مات در پشت خواهد داشت. یک ماژول دوربین مستطیلی غول پیکر در بالای آن قرار خواهد گرفت. اما تعداد لنزها فقط سه عدد خواهد بود. در نهایت، می‌توان گفت که این گوشی در چهار رنگ موجود خواهد شد که عبارتند از آبی گرادیان، مشکی، سبز و بنفش. نام رسمی سه رنگ اول اقیانوس آرام (Pacific Pearl)، مشکی پنهان (Stealth Black) و سبز کامو ( Camo Green) است. این شرکت هنوز نام رنگ چهارم را در زمان نوشتن این مقاله فاش نکرده است.

لطفا ادامه مشخصات و قابلیت‌های گوشی هوشمند شیائومی ۱۱ آی هایپر شارژ را در بخش دوم مطالعه فرمایید.

منبع Gizmochina
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.