تیزر گوشی ریلمی جی تی ۲ پرو به یک نسخه خاص با همکاری دراگون بال زی  اشاره می کند

دیگر به زمان رونمایی از گوشی‌های ریلمی سری ریلمی جی تی ۲ (Realme GT2) چیزی نمانده و زمان برگزاری این رویداد نزدیک است. اما قبل از عرضه آن، این شرکت از گوشی جی تی ۲ پرو تیزری را منتشر کرد که این تیزر داده‌هایی را ارائه می‌کند که این نسخه از این گوشی خاص به نظر می‌رسد زیرا براساس داده‌های منتشر شده مشخص می‌شود که یک نسخه محدود از این گوشی با همکاری شرکت دراگون بال زی (Dragon Ball Z) طراحی و تولید شده است. همراه چیکاو باشید.

این شرکت این خبر را در حساب رسمی خود در شبکه ویبو (Weibo) که یک وب سایت میکروبلاگینگ چینی است، به اشتراک گذاشته است و به طور مشخص اعلام می‌کند که این نسخه محدود با همکاری و شراکت شرکت دراگون بال زی طراحی و تولید شده است.

 در این تیزر یک پوستر تصویری و یک ویدیوی کوتاه به اشتراک گذاشته شده است، با این حال سازنده چینی گوشی‌های هوشمند جزئیات دقیق‌تری در مورد این دستگاه فاش نکرده و طراحی آن را به هیچ وجه به طور کامل و واضح به نمایش نگذاشته است. به عبارت دیگر،  هنوز ظاهر گوشی ریلمی جی تی ۲ نسخه دراگون بال زی اسپشل ادیشن (Dragon Ball Z Special Edition) به طور کامل به نمایش در نیامده است تا مشاهده شود که چه شکلی است.

گوشی ریلمی جی تی ۲ نسخه دراگون بال زی اسپشل ادیشن سفید - چیکاو

در حالی که سری گوشی‌های سری ریلمی جی تی ۲تاکنون حس کنجکاوی بسیاری را  برانگیخته است و میزان سطح انتظارات کاربران را از این اسمارت فون‌ها بسیار بالا برده است، اکنون که خبر همکاری این شرکت برای تولید یک نسخه خاص اما محدود از سری گوشی‌های ریلمی جی تی ۲ با دراگون بال زی منتشر شده، این خبر بر هیاهوی موجود بیش از پیش می‌افزاید.

  اما چرا خبر همکاری با شرکت دراگون بال زی باید بر جنجال و هیاهوی این گوشی‌ها بیفزاید و اساساً این شرکت دراگون بال زی چه شرکتی است که همکاری با آن و تولید نسخه خاص دراگون بال زی باعث این همه غوغا و جنجال شده است؟ شایان ذکر است که جهت اطلاع باید به این نکته اشاره شود که شرکت دراگون بال زی درواقع یک مجموعه انیمیشنی بسیار محبوب است که اولین بار در سال ۱۹۸۹ پخش شد و این تولید و پخش این مجموعه تا سال ۲۰۰۳ نیز ادامه داشت.

 قبل از این که انیمیشن به یک پدیده جهانی تبدیل شود، مجموعه دراگون بال یکی از اولین انیمیشن‌هایی بود که در غرب بسیار موفق ظاهر شده بود. این همچنین نشان می‌دهد که این یکی از اولین انیمیشن‌ها برای بسیاری از افراد بود که از دیدن آن‌ها لذت وافر و فراوان برده بودند و اکنون نسخه خاص این گوشی خاطراتی خوشی را در اذهان آن‌ها زنده می‌کند و این موضوع برای آن‌ها به نوعی نوستالژیک و خاطره انگیز محسوب می‌شود و یاد خاطرات شیرین گذشته را در اذهان آن‌ها زنده می‌کند.

 گوشی ریلمی جی تی ۲ پرو زرد - چیکاو

در مورد خود گوشی هوشمند نیز می‌توان گفت که جی تی ۲ پرو قرار است که در بطن خود از تراشه پرچمدار کوالکام اسنپدراگون ۸ نسل ۱ بهره ببرد که قدرتی شگفت انگیز را به این گوشی خواهد بخشید. انتظار می‌رود که این تراشه جدید با حداکثر ۱۲ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی جفت شود. این گوشی دارای صفحه نمایش ۶.۷ اینچی با رزولوشن Quad HD+، نرخ رفرش ۱۲۰ هرتز و حسگر اثر انگشت در زیر صفحه نمایش خواهد بود.

در قسمت پشتی نیز قرار است تا یک ماژول سه‌گانه قرار داشته باشد که از یک حسگر ۵۰ مگاپیکسلی به عنوان دوربین اصلی استفاده شود و علاوه بر آن یک حسگر ۵۰ مگاپیکسلی دیگر بعلاوه یک سنسور ۲ مگاپیکسلی نشان دهنده دست و دلبازی ریلمی و استفاده از یک دوربین بسیار قدرتمند و باکیفیت بالا در این اسمارت فون خواهد بود. در پنل جلو نیز ظاهرا قرار است تا در بالای نمایشگر از یک لنز ۳۲ مگاپیکسلی برای ثبت عکس و ویدیوهای سلفی و انجام تماس‌های تصویری بهره گرفته شود تا این دوربین نیز تقریباً پا به پای ماژول پشتی قدرت خیره کننده خود را به نمایش بگذارد.

منبع Gizmochina
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.