گوشی ریلمی جی تی ۲ مجهز به پردازنده اسنپدراگون ۸۸۸ در گیک بنچ مشاهده شد

گوشی‌های هوشمند سری ریلمی جی تی ۲ (Realme GT 2) قرار است که در تاریخ ۴ ژانویه ۲۰۲۲ (۱۴ دی ماه ۱۴۰۰) رونمایی شوند. بنابراین انتظار می‌رود که در رویداد معرفی این سری از گوشی‌های هوشمند ریلمی تعداد ۳ نسخه بر روی سن برای معرفی بروند و به نمایش در آیند. البته این مورد بر اساس خبرهایی است که تاکنون راجع به این سری از این گوشی‌های هوشمند به اشتراک گذاشته شده است. همراه چیکاو باشید.

این اطلاعات می‌گویند یکی از این گوشی‌ها به تازگی در سایت گیک بنچ (Geekbench) برای اخذ تأییدیه مشاهده شده است. همچنین گفته شده که مدل وانیلی یا استاندارد این سری با کد RMX3310 شناخته می‌شود. در مشخصات این گوشی هوشمند آمده است که این دستگاه در بطن خود از تراشه پرچمدار پیشین کوالکام یعنی اسنپدراگون ۸۸۸  قدرت خواهد گرفت.

این گوشی با ۱۲ گیگابایت رم در دسترس قرار خواهد گرفت. گوشی معمولی این سری موفق شده است تا امتیاز ۱۱۲۵ را در تست تک هسته‌ای به خود اختصاص دهد، ضمن این که این اسمارت فون در تست چند هسته‌ای نیز امتیاز ۳۲۷۸ را کسب کرده است. این لیست همچنین می‌گوید که این گوشی سیستم عامل اندروید ۱۲ را  اجرا خواهد که به احتمال زیاد رابط کاربری اختصاصی ریلمی Realme UI 3 نیز در بالای آن قرار خواهد گرفت.

مشخصات ریلمی جی تی ۲ در گیک بنچ - چیکاو

گفته می‌شود که گوشی ریلمی جی تی ۲ در بازار هند عرضه خواهد شد. این اسمارت فون قبل از این وارد هند شده و از سوی آژانس صدور گواهینامه BIS محلی این کشور تأیید شده است. این گوشی همچنین در پورتال‌های NBTC و TENAA مشاهده شد که اعلام می‌کنند این دستگاه دارای صفحه نمایش ۶.۶۲ اینچی سوپر آمولد خواهد بود.

از نظر دوربین نیز گفته شده که این تلفن همراه در پنل پشتی با ماژول دوربین سه‌گانه همراه می‌شود که برای دوربین اصلی از یک حسگر ۵۰ مگاپیکسلی استفاده می‌کند. ضمن آن که دو حسگر ۸ مگاپیکسلی اولترا واید و سنسور ۲ مگاپیکسلی تشخیص عمق تصویر نیز آن را همراهی می‌کنند. برای گوشی ریلمی جی تی ۲ ابعاد ۱۶۲.۹ در  ۷۵.۸ در  ۸.۶ میلی متر ذکر شده است. علاوه بر آن وزن این اسمارت فون نیز ۲۰۰ گرم اعلام شده است.

منبع Gsmarena
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.