سری ریلمی جی تی ۲ دارای صفحه نمایش LTPO سامسونگ رتبه A+ DisplayMate را به دست آورد

ریلمی آماده است تا گوشی‌های هوشمند سری جی تی ۲ خود را در ۴ ژانویه ۲۰۲۲ (۱۴ دی ماه ۱۴۰۰) معرفی کند و با نزدیک‌تر شدن به تاریخ مذکور، جزئیات بیشتری از مشخصات این اسمارت فون‌ها در فضای مجازی به اشتراک گذاشته می‌شود.  همراه چیکاو باشید.

همین چند روز پیش بود که یک تیزر ویدیویی از گوشی هوشمند ریلمی جی تی ۲ پرو مستر ادیشن (Realme GT 2 Pro Master Edition) برای مشاهده در دسترس قرار گرفت و در این تیزر ویدیویی نمایشگر این گوشی معرفی شد. امروز جزئیات زیادی در مورد مشخصات پنل نمایشگر این گوشی هوشمند ریلمی منتشر شده است.

گوشی‌های هوشمند سری ریلمی جی تی ۲ از صفحه نمایش بزرگ ۶.۷ اینچی بهره می‌برند. این صفحه نمایشگر از نوع LTPO  سوپر آمولد بوده که از وضوح بالا و رزولوشن ۳۲۱۶ × ۱۴۴۰ پیکسل پشتیبانی می‌کند و علاوه بر آن، نرخ نوسازی تصویر تا ۱۲۰ هرتز را به همراه خواهد داشت.

امتیاز A+ صفحه نمایش سری ریلمی جی تی ۲ - چیکاو

این صفحه نمایش قبلاً امتیاز A+ را از DisplayMate دریافت کرده است و توسط گوریلا گلس ویکتوس کورنینگ  (Corning’s Gorilla Glass Victus) نیز محافظت می‌شود.

معاون شرکت ریلمی و مدیر ارشد مدیریت Xu Qi Chase همچنین فاش کردند که این پنل صفحه نمایش را شرکت سامسونگ دیسپلی (Samsung Display) تولید کرده است که بزرگترین شرکت سازنده پنل‌های نمایشگر گوشی‌های هوشمند در جهان است.

در مورد دیگر مشخصات این صفحه نمایش نیز گفته شده است که از خروجی رنگی ۱۰ بیتی پشتیبانی می‌کند. ضمن آن که این پنل همچنین دارای نرخ نمونه برداری لمسی ۱۰۰۰ هرتز خواهد بود.

مشخصات نمایشگر سری ریلمی جی تی ۲ - چیکاو - چیکاو

 گفته شده است که سری گوشی هوشمند ریلمی جی تی ۲ دارای سه نسخه خواهد بود که شامل یک نسخه استاندارد یا معمولی خواهد بود و نسخه دوم آن نیز گوشی جی تی ۲ مستر ادیشن نام خواهد داشت و سومین نسخه نیز نسخه‌ای خواهد بود که با ویژگی دوربین محور عرضه خواهد شد که همان طور که از نام آن پیداست، بیشتر بر روی قابلیت‌ها و ویژگی‌های دوربین تکیه خواهد کرد.

این گوشی هوشمند ریلمی برای امنیت بیشتر از حسگر اثر انگشت در زیر نمایشگر بهره می‌برد و علاوه بر آن، اسکنر اثر انگشت این گوشی به عنوان مانیتور ضربان قلب نیز عمل خواهد کرد.

منبع Gsmarena
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.