تیزر آنر مجیک وی طراحی بدون شکاف آن را به نمایش می گذارد

اولین گوشی هوشمند تاشو آنر به زودی معرفی خواهد شد و پیش از این نیز گزارش‌هایی  در این مورد دریافت شد که مشروح آن منتشر گردید. همان طور که در آن خبرها شرح داده شد، این گوشی هوشمند تاشوی آنر از طراحی تاشو افقی بهره می‌برد. به عبارت دیگر، این اسمارت فون شبیه به یک کتاب از دو طرف باز و بسته مش‌شود و از نظر مقایسه طراحی آن با گوشی‌های موجود در بازار نیز می‌توان گفت که شبیه گوشی گلکسی زد فولد ۳ سامسونگ است.  همراه چیکاو باشید.

گوشی هوشمند تاشوی آنر مجیک از تراشه آخرین پرچمدار کوالکام یعنی اسنپدراگون ۸ نسل ۱ پلتفرم موبایل در داخل بدنه بهره می‌برد که این تراشه قدرتمند به تازگی از سوی کوالکام رونمایی شد و قرار است گوشی‌های پرچمدار زیادی در سال ۲۰۲۲ با این تراشه در بازار عرضه شوند.

 امروز، آنر یک تیزر ویدیویی کوتاه منتشر کرد که طراحی این گوشی را برجسته کرده است اما در نهایت می‌توان صفحه کاور آن را در کنار نماهایی از صفحه نمایش بزرگ اصلی، مکانیزم لولا و قسمت پایین دستگاه که بلندگوها و پورت USB-C را در خود جای داده است، مشاهده کرد.

به نظر می‌رسد که صفحه اصلی این گوشی هوشمند دارای ظاهری منقطع باشد یعنی دو قسمت صفحه نمایش به طور کامل به یکدیگر چسبیده نیستند و همچنین بدون استفاده از بریدگی برای قرار دادن حسگر دوربین سلفی باشد. باید دید که آنر دوربین سلفی را به طور کامل از پنل داخلی حذف کرده است یا این که از راه حل استفاده دوربین سلفی در زیر صفحه نمایش بهره گرفته است.

گوشی هوشمند مجیک وی (Magic V ) مشکی - چیکاو

شرکت آنر در این تیزر تبلیغاتی همچنین نشان داد که گوشی هوشمند مجیک وی (Magic V ) می‌تواند کاملاً صاف بسته شود و هیچ شکافی بین دو نیمه صفحه نمایش نیز ایجاد نشود.

صفحه نمایش کاور در سمت راست خمیده است و یک حفره هول پانچ در مرکز برای دوربین سلفی خود قرار داده است. طبق شایعات گفته شده است که اندازه قطر پنل بیرونی این گوشی هوشمند ۶.۵ اینچی خواهد بود، در حالی که انتظار می‌رود قطر صفحه نمایش داخلی یا اصلی ۸ اینچی باشد. اکنون باید منتظر ماند تا ببینیم برند انر چه زمانی این گوشی هوشمند تاشوی خود را معرفی خواهد کرد اما تا آن زمان جزئیات بیشتری از مشخصات این اسمارت فون منتشر خواهد شد که در صورت دریافت خبرهای تازه، شما را نیز در جریان آن قرار خواهیم داد.

منبع Gsmarena
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.