سامسونگ دیسپلی در حال ساخت صفحه نمایش تاشو برای گوشی اوپو فایند ان است

گوشی‌های همراه که زمانی دستگاه‌هایی بسیار ساده بودند که نهایتا برای تماس و احیانا برای ارسال پیامک از آن‌ها استفاده می‌شد، به مرور به دستگاه‌های هوشمند تبدیل شدند که دیگر تماس یا ارسال پیامک کمترین کارایی این دستگاه‌ها است. گوشی‌های هوشمند نیز اکنون دستگاه‌هایی همکاره هستند که به دوربین عکاسی تقریبا حرفه‌ای، پلیر موسیقی با کیفیت بسیار بالا و کامپیوترهای جیبی بسیار قدرتمندی تبدیل شده‌اند که بسیاری از کاربران از کار با این دستگاه‌ها امرار معاش می‌کنند. همراه چیکاو باشید.

هر روز بر میزان کارایی، قدرت، توان و عملکردهای این دستگاه‌ها افزوده می‌شود و در کنار آن هم صفحه نمایش این گوشی‌ها تا اندازه نمایشگر یک تبلت کوچک گسترده شده‌اند و هم شکل ظاهری آن‌ها اکنون به مدل‌های تاشو تبدیل شده‌است که در واقع یک تبلت ۸ اینچی است. استقبال از این دستگاه‌های تاشو به قدری بالا بوده و هر روز نیز چنان بر محبوبیت آن‌ها افزوده می‌شود که اکثر شرکت‌ها در حال طراحی ساخت یا معرفی گوشی‌های تاشوی خود هستند.

پنل پشتی گوشی تاشوی اوپو با نام اوپو فایند ان - چیکاو

تاکنون در مورد گوشی تاشوی اوپو خبرهای زیادی منتشر شده است. در حالی که رویداد اوپو با عنوان  OPPO INNO Day 2021 انجام گردید، این شرکت از جزئیات گوشی هوشمند تاشوی خود که به گفته‌ی افشاگران خبرهای فناوری به شکل کتاب باز و بسته می‌شود، خبری اعلام نکرد. آگاهان امر می‌گویند که اوپو در دومین روز اجرای رویداد در مورد این گوشی هوشمند خبرهای مهمی را اعلام خواهد کرد و انتظار می‌رود که این گوشی هوشمند تاشوی این شرکت چینی ستاره رویداد روز دوم که فردا برگزار خواهد شد، باشد.

بر اساس این گزارش، شرکت سامسونگ دیسپلی (بخش تولید صفحه نمایش شرکت سامسونگ) – Samsung Display تامین کننده و تولید کننده اصلی اولین صفحه نمایش دستگاه تاشو آینده اوپو خواهد بود. گفته می‌شود که این گوشی هوشمند صفحه نمایش ۷.۱ اینچی از نوع سوپر آمولد خواهد داشت که از مواد کامپوزیت شیشه‌ای فوق نازک سامسونگ (UTG)  ساخته شده است. همچنین گفته می‌شود این پنل از نوع LTPO بوده که از حداکثر نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتز برای تصویر پشتیبانی خواهد کرد.

البته آن طور که گزارش‌ها نقل کرده‌اند، شرکت سامسونگ دیسپلی فقط تولید صفحه نمایش بزرگ ۷.۱ اینچی داخلی را بر عهده خواهد داشت در حالی که صفحه نمایش کوچکتر خارجی این گوشی تاشوی اوپو که بر روی کاور این دستگاه قرار خواهد گرفت و ۵.۴۵ اینچی خواهد بود، شرکت چینی BOE آن را تولید خواهد کرد. این گوشی تاشوی اوپو با نام اوپو فایند ان (Oppo Find N) در بازار عرضه خواهد شد.

صفحه نمایش گوشی تاشوی اوپو با نام اوپو فایند ان - چیکاو

گوشی اوپو فایند ان همچنین از تراشه اسنپدراگون ۸۸۸ کوالکام پلتفرم گوشی هوشمند قدرت خواهد گرفت که با حداکثر ۱۲ گیگابایت رم جفت خواهد شد. این گوشی برق مورد نیاز خود را نیز از یک باتری ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعتی تأمین خواهد کرد که می‌تواند از شارژ سریع ۶۵ واتی پشتیبانی کند. علاوه بر این، گوشی تاشوی اوپو رابط کاربری ColorOS 12  Oppo را در بالای سیستم عامل اندروید ۱۲ اجرا خواهد کرد.

منبع Gsmarena
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.