فوجی فیلم پتنت یک تلفن تاشو شبیه به گلکسی زد فولد ۳ سامسونگ را ثبت کرد

ظاهرا فوجی فیلم  Fujifilm در حال کار روی تلفن هوشمند خود است که دارای صفحه نمایش تاشو است. این امر توجه بسیاری را برانگیخته است زیرا همان طور که اطلاع دارید این شرکت معتبر و خوشنام ژاپنی در زمینه طراحی، ساخت و تولید دوربین دیجیتال و چاپگرها فعالیت دارد. خبر ورود این شرکت به طراحی و فعالیت در زمینه گوشی هوشمند برای همه بسیار غافلگیر کننده بود. همراه چیکاو باشید.

بر اساس گزارش LetsGoDigital، این شرکت پتنت جدیدی را در « SPTO » (United States Patent and Trademark Office) « اداره ثبت اختراعات و علائم تجاری ایالات متحده» با عنوان (Electronic device and non-transitory computer readable medium)  ترجمه مفهومی: «دستگاه الکترونیکی و رسانه قابل خواندن رایانه‌ای » ثبت کرد.

از این اختراع تعدادی تصویر نیز وجود دارد که به نمایش در می‌آید. تصاویر یک تلفن هوشمند با صفحه نمایش اصلی بزرگ را نمایش می‌دهند که به همراه یک صفحه نمایش خارجی کوچکتر که تاشو می‌شود، قابل مشاهده است. به عبارت دیگر، طراحی آن کاملاً شبیه به گوشی‌های تاشو سامسونگ گلکسی زد فولد است.

علاوه بر این، در طراحی تلفن هوشمند تاشوی فوجی فیلم کاملاً مشخص است که این شرکت به وضوح از گوشی تاشوی گلکسی زد فولد ۳  غول فناوری کره جنوبی الهام گرفته است زیرا علاوه بر این که طراحی آن مشابه گوشی تاشوی سامسونگ است، این دستگاه حتی از قلم استایلوس نیز پشتیبانی می‌کند. Graphic Designed Technizo Concept برخی از رندرهای واضح محصولات را بر اساس حق ثبت اختراع فوجی فیلم ایجاد کرده است که به ما نگاه بهتری به ظاهر دستگاه می‌دهد. قابل توجه است که قسمت پایینی این دستگاه کاملاً برجسته است در حالی که حاشیه‌ها در سه طرف دیگر بسیار نازک هستند.

فوجی فیلم پتنت - چیکاو

متأسفانه، در این پتنت، تصاویری از پشت دستگاه را نشان نمی‌دهد، بنابراین ما اطلاعاتی در مورد تعداد ماژول‌های دوربین در پشت و موقعیت قرارگیری آن را در اختیار نداریم. از سوی دیگر، پنل جلویی، هرچند که فعلاً مشخص نیست اما ممکن است که دارای دوربین زیر نمایشگر باشد، اگرچه، تمرکز پتنت به احتمال زیاد بر روی صفحه نمایش و طراحی دستگاه بوده است، بنابراین فعلاً تا خبرهای موثق در این مورد در دسترس قرار نگیرد، آن را خیلی جدی نگیرید. در حال حاضر مشخص نیست که آیا این شرکت واقعاً روی چنین گوشی هوشمندی مشغول به کار شده یا به سادگی مشغول زمینه سازی در بازه‌ی این موضوع است. بنابراین منتظر به‌روز رسانی‌های بیشتر باشید.

منبع Gizmochina
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.