امتیاز گیک بنچ گوشی ویوو وی ۲۳ پرو که قرار است در هند عرضه شود، فاش شد

ویوو در اوایل سال جاری، گوشی ویوو وی ۲۳ ای  (Vivo V 23 e) را در تایلند معرفی کرد و سپس تولید گوشی‌های سری ویوو وی ۲۳ این شرکت شروع شد. بعداً، شایعات فاش کردند که ویوو ممکن است مدل استاندارد یا معمولی ویوو وی ۲۳ را تا پایان این ماه در هند عرضه کند. با این حال، شایعات جدید حاکی از آن است که ویو تصمیم گرفته است تا گوشی ویوو وی ۲۳ پرو (Vivo V V 23 Pro) را به جای نسخه ویوو وی ۲۳ معمولی در بازار هند عرضه کند. اکنون، گفته شده که این دستگاه با تایید مشخصات خود از پورتال گیگ بنچ (Geekbench) عبور کرده است. همراه چیکاو باشید.

گوشی ویوو وی ۲۳ پرو دارای شماره مدلV2132  است و در بخش تک هسته‌ای موفق شده است امتیاز ۶۷۹ را کسب کند و در بخش چند هسته‌ای نیز این گوشی موفق شده است تا امتیاز ۲۷۰۷ را به دست آورد. این گوشی هوشمند از پردازنده دایمنسیتی ۱۲۰۰ مدیاتک پلتفرم گوشی‌ هوشمند(MediaTek Dimensity 12 SoC) با سرعت‌های کلاک مختلف استفاده می‌کند. کلاک چهار هسته اول ۲.۰۰ گیگاهرتز، سه هسته دیگر ۲.۶۰ گیگاهرتز و آخرین هسته ۳.۰۰ گیگاهرتز سرعت دارد. این گوشی هوشمند دارای ۸ گیگابایت رم بوده و سیستم عامل اندروید ۱۲ را اجرا خواهد کرد.

جدا از این، چیز زیادی برای به اشتراک گذاری وجود ندارد زیرا این تلفن همراه تاکنون هیچ گواهینامه دیگری را نگذرانده است. با توجه به عرضه آن، گوشی ویوو وی ۲۳ پرو  قرار است در ۴ ژانویه ۲۰۲۲ (۱۴ دی ماه آتی) عرضه شود. آن طور که در شایعات گفته شده است، این شرکت قصد دارد تا در ابتدا، گوشی هوشمند ویوو وی ۲۳ پرو را روانه بازار کند و سپس نوبت به مدل ساده خواهید رسید و گوشی مدل استاندارد را معرفی و روانه ویترین فروشگاه‌ها خواهد کرد.

  • مشخصات گوشی ویوو وی ۲۳ پرو

در مورد مشخصات و قابلیت‌های گوشی ویوو وی ۲۳ پرو گفته شده است که این گوشی دارای صفحه نمایش ۶.۴۴ اینچی خواهد بود و برای تعبیه دوربین سلفی در بالای نمایشگر پنل جلو  بریدگی قطره‌ای تعبیه خواهد شد. صفحه نمایش این گوشی از نوع سوپر آمولد خواهد بود و از وضوح فول اچ دی پلاس با رزولوشن ۱۰۸۰ در ۲۴۰۰ پیکسل بهره خواهد برد. این گوشی هوشمند ویوو در پنل پشتی از ماژول دوربین سه‌گانه استفاده خواهد کرد برای دوربین اصلی از حسگر ۵۰ مگاپیکسلی استفاده می‌شود و دو لنز ۸ مگاپیکسلی اولترا واید و حسگر ۲ مگاپیکسلی دیگر، حسگر اصلی را همراهی خواهند کرد. برای حسگر سلفی نیز گفته شده که یک لنز ۴۴ مگاپیکسلی در بالای صفحه نمایش قرار خواهد گرفت.

مشخصات گوشی ویوو وی ۲۳ پرو - چیکاو

این گوشی هوشمند در داخل بدنه نیز از تراشه دایمنسیتی ۱۲۰۰ مدیاتک بهره می‌برد که با ۸ گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره سازی داخلی جفت می‌شود. این دستگاه دارای اسلات کارت microSD برای ذخیره‌سازی اضافی تا ۱ ترابایت است. باتری ۴۰۵۰ میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع ۴۴ واتی نیز برق مورد نیاز این دستگاه را تأمین خواهد کرد. این گوشی هوشمند سیستم عامل FunTouch در بالای اندروید ۱۱ اجرا خواهد کرد.

منبع Gizmochina
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.