مشخصات کامل گوشی ویوو وی ۲۳ ای فاش شد، با تراشه هلیو جی ۹۶ عرضه می شود

گزارش‌های اخیر نشان داده‌اند که ویوو ممکن است گوشی هوشمند ویوو وی ۲۳ ای ( Vivo V23e) را در یکی از روزهای همین ماه معرفی کند. یک ویدیوی بررسی کوتاه از این گوشی که در اوایل ماه جاری منتشر شد، اطلاعات زیادی را در مورد مشخصات آن فاش کرد. قبل از عرضه، این گوشی اکنون در وب سایت Vivo Vietnam با برخی از جزئیات کلیدی آن فهرست شده است. در همان زمان، Sudhanshu Ambhore، افشاگر خبرهای فناوری اطلاعاتی از مشخصات این گوشی ویوو را از فهرست خرده فروشی این گوشی هوشمند، به اشتراک گذاشته است. همراه چیکاو باشید.

لیست وب سایت رسمی گوشی ویوو وی ۲۳ ای هیچ اطلاعاتی در مورد مشخصات آن افشا نکرده است. با این حال، ظاهر دستگاه را تأیید می‌کند. جدا از ماژول دوربین ستاره‌ای آن، ویوو وی ۲۳ ای از طراحی بسیار باریکی بهره می‌برد.

  • مشخصات گوشی هوشمند ویوو وی ۲۳ ای

لیست فروشندگان ویوو وی ۲۳ ای نشان می‌دهد که این گوشی دارای صفحه نمایش ۶.۴۴ اینچی از نوع سوپر آمولد است که وضوح فول اچ دی پلاس را ارائه می‌دهد. پنل جلو دارای بریدگی است که یک حسگر ۵۰ مگاپیکسلی برای دوربین سلفی در آن جای می‌گیرد که دارای قابلیت فوکوس خودکار با دیافراگم f/2.0 است. در پنل پشتی این گوشی یک ماژول سه‌گانه قرار دارد که دوربین اصلی آن یک حسگر ۶۴ مگاپیکسلی با دیافراگم f/1.79 خواهد بود و یک سنسور اولتراواید ۸ مگاپیکسلی و یک دوربین ماکرو ۲ مگاپیکسلی نیز دیگر حسگرهای این مجموعه هستند.

پنل پشتی و مشخصات گوشی هوشمند ویوو وی ۲۳ ای - چیکاو

گوشی ویوو وی ۲۳ ای از تراشه هلیو جی ۹۶ مدیاتک بهره خواهد برد نه تراشه هلیو ای ۲۲ (Helio A22) که اخیراً در لیست گیگ بنچ مشاهده شده بود. این گوشی با ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی عرضه خواهد شد. علاوه بر این رابط کاربری FunTouch OS12 اختصاصی ویوو را مبتنی بر سیستم عامل اندروید ۱۱ اجرا خواهد کرد که به طور پیش فرض ارائه خواهد شد. از نظر تأمین برق مورد نیاز نیز یک باتری با ظرفیت ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعتی در بطن آن جای خواهد گرفت که از شارژ سریع ۴۴ واتی پشتیبانی می‌کند.

از دیگر ویژگی‌ها و قابلیت‌های گوشی ویوو وی ۲۳ ای می‌توان به قابلیت دو سیم کارته بودن، وای فای ۵، بلوتوث ۵.۲، USB-C، GPS و حسگر اثر انگشت در زیر صفحه نمایش اشاره کرد. ابعاد این گوشی ۱۶۰.۸۷ در  ۷۴.۲۸ در  ۷.۳۶ یا ۷.۴۱ میلی متر خواهد بود و همچنین ۱۷۲ گرم وزن خواهد داشت. این گوشی در دو رنگ Moonlight Dance و Dawn Melodies عرضه خواهد شد.

منبع Gizmochina
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.