تبلت میان رده ۱۰.۵ اینچی جدید سامسونگ با تراشه تایگر یونسکو اواسط ژانویه آتی عرضه می شود

یک طراحی که از کتابچه راهنمای تبلت گلکسی تب ای ۸ با نمایشگر  ۱۰.۵ اینچی نسخه ۲۰۲۱ (Samsung Galaxy Tab A8 10.5 (2021)) به بیرون درز کرده و در فضای مجازی منتشر شده است، نحوه چیدمان کلیدهای فیزیکی و سایر مشخصات ظاهری این تبلت سامسونگ را به طور دقیق فاش می‌کند. در این طراحی‌هایی که از این تبلت سامسونگ یعنی تبلت گلکسی تب ای ۱۰.۵ اینچی مدل ۲۰۲۱ منتشر شده‌اند، ظاهراً تأیید می‌کند که رندرهایی که تاکنون از این تبلت در فضای مجازی منتشر شده است،  کاملاً درست هستند. همراه چیکاو باشید.

تصویری که از این  دفترچه راهنما در اختیار داریم به خوبی چیدمان کنترل‌ها و همچنین مکان قرارگیری درگاه‌ها و بلندگوها را مشخص و تأیید می‌کند. آن طور که از این طرح‌های به دست آمده بر می‌آید، این تبلت دارای ۴ بلندگو خواهد بود که دو بلندگوی آن در ضلع بالای این تبلت قرار داده شده‌اند و دو بلندگوی دیگر نیز در لبه ضلع پایین این دستگاه تعبیه شده‌اند. همچنین پورت شارژ این تبلت سامسونگ نیز بر روی لبه فریم و در کنار شبکه توری بلندگوهای ضلع پایین تعبیه شده است.

کتابچه راهنمای تبلت گلکسی تب ای ۸ - چیکاو

تبلت گلکسی تب ای ۸ با نمایشگر ۱۰.۵ اینچی مدل ۲۰۲۱ همان طور که از اسم این دستگاه کاملاً مشخص شده است، دارای صفحه نمایش ۱۰.۵ اینچی از نوع ال سی دی خواهد بود. این صفحه نمایش کیفیت و وضوح تصویر فول اچ دی  را برای کاربران به ارمغان می‌آورد. در مورد پردازنده‌ای که قرار است این تبلت از آن قدرت ‌گیرد، گفته شده که تراشه یونسکو تایگر تی ۶۱۸ پلتفرم گوشی‌های هوشمند خواهد بود که قدرت لازم را برای این تبلت تأمین می‌کند.

تبلت گلکسی تب ای ۸ با نمایشگر ۱۰.۵ اینچی مدل ۲۰۲۱ سامسونگ با ۳ یا ۴ گیگابایت رم روانه بازار خواهد شد اما از نظر حافظه ذخیره سازی داخلی این دستگاه طبق روال همیشگی سامسونگ با نسخه‌های مختلفی ازجمله حافظه ذخیره سازی ۳۲ گیگابایت، ۶۴ گیگابایت و ۱۲۸ گیگابایتی در ویترین فروشگاه ها ظاهر خواهد شد، هرچند که احتمال دارد سامسونگ هنوز حافظه‌های ذخیره سازی بالاتر از این موارد را نیز در بطن این تبلت قرار دهد.

صفحه نمایش و پنل پشتی تبلت گلکسی تب ای ۸ - چیکاو

این تبلت سامسونگ رابط کاربری سامسونگ را بر روی سیستم عامل اندروید ۱۱ گوگل اجرا خواهد کرد. در مورد استفاده از دوربین در این گوشی نیز گفته شده که سامسونگ در پنل جلو و در بالای صفحه نمایش یک حسگر ۵ مگاپیکسلی برای انجام تماس‌های ویدیویی و ثبت عکس‌ و ویدیوهای سلفی قرار خواهد داد و در پنل پشتی نیز از ماژول تک گانه دوربین استفاده خواهد کرد که در این ماژول نیز یک سنسور نه چندان دلچسب و جالب ۸ مگاپیکسلی لانه خواهد کرد.

تبلت گلکسی تب ای ۸ با نمایشگر ۱۰.۵ اینچی مدل ۲۰۲۱ سامسونگ در سه رنگ با قیمت ۲۳۰ یورو در اروپا عرضه خواهد شد. این منبع می‌گوید که این تبلت سامسونگ در اواسط ژانویه ۲۰۲۲ (اواخر دی ماه ۱۴۰۰) برای فروش در دسترس خریداران قرار خواهد گرفت.

منبع Gsmarena
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.