رندرهایی از تبلت آینده ی گلکسی تب ای ۸  مدل ۲۰۲۱  سامسونگ فاش شد

بازار تبلت‌های اندرویدی در دوران رنسانس قرار دارد و سامسونگ یکی از سازندگانی است که به طور مداوم طیف گسترده‌ای از تبلت‌ها را ارائه کرده است. این شرکت ظاهراً خود را آماده می‌کند تا تبلت جدیدی را که در آستین دارد، به زودی از آن رونمایی کند. در ادامه با چیکاو همراه باشید.

این تبلت جدید سامسونگ ظاهراً یک دستگاه میان‌رده جدید است که با نام گلکسی تی ای ۸ مدل ۲۰۲۱ شناخته خواهد شد. این تبلت که از قرار معلوم هم اکنون در دست ساخت قرار دارد، به لطف ارائه‌ی رندرهای آن توسط OnLeaks و 91Mobiles، اولین نگاه را می‌توانیم به آن بیندازیم.

تبلت سامسونگ گلکسی تب ای ۸ مدل ۲۰۲۱ موفق می‌شود تا همچون تبلت گلکسی تب ای ۷ نسخه‌ی ۱۰.۴ اینچی سال گذشته از یک صفحه نمایش ۱۰.۴ اینچی LCD  استفاده کند که دارای وضوح فول اچ دی پلاس است. بدنه این دستگاه از آلومینیوم ساخته شده و ابعاد آن 246.7 در 161.8 در 6.9 میلی متر است. در پنل پشت این تبلت نیز یک دوربین 8 مگاپیکسلی وجود دارد.

تبلت سامسونگ گلکسی تب ای ۸ مدل ۲۰۲۱ - چیکاو

این تبلت همچنین دارای چهار بلندگو، جک هدفون، درگاه USB-C است و در دو نسخه Wi-Fi و LTE در دسترس خواهد بود. بقیه برگه مشخصات هنوز در این مرحله تأیید نشده است، بنابراین باید منتظر بمانیم تا سرنخ‌های بیشتری را به دست آوریم.

منبع Gsmarena
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.