جزئیات کامل تبلت گلکسی تب ای ۸ نسخه ۱۰.۵ اینچی سال ۲۰۲۱ سامسونگ فاش شد

سامسونگ در حال کار بر روی یک تبلت 10 اینچی مقرون به صرفه است که به طور بالقوه ماه آینده وارد بازار می‌شود. قبلاً درباره این تبلت سامسونگ چند مورد خبر فاش شده بود، اکنون افشاگر معروف OnLeaks و 91mobiles  ظاهراًیک برگه از مشخصات کامل و قابلیت‌های این تبلت را به دست آورده‌اند. همراه چیکاو باشید.

تبلت سامسونگ گلکسی تب ای ۸ نسخه ۱۰.۵ مدل ۲۰۲۱ ((Galaxy Tab A8 10.5 (2021) دارای صفحه نمایش 1۰.5 اینچی، از یک صفحه نمایش LCD معمولی با وضوح 1920 در 1200 پیکسل (نسبت تصویر 16:10) برخوردار خواهد شد. البته نرخ تازه سازی این دستگاه به ۶۰ هرتز محدود شده است. این دستگاه چهار بلندگو با پشتیبانی از دالبی اتموس (Dolby Atmos) دارد، بنابراین می‌توان گفت که این تبلت ارزان قیمت از پتانسیل خوبی برای سرگرمی برخوردار است.

این دستگاه با پردازنده یونسکو تایگر تی ۶۱۸  (Unisoc Tiger T618) که در بطن خود جای داده دستگاه قدرتمندی برای بازی نخواهد بود. این پردازنده ۱۲ نانومتری دارای دو هسته Cortex-A75  با فرکانس 2.0 گیگاهرتز و شش هسته A55  با فرکانس 1.8 گیگاهرتز بوده و پردازنده گرافیکی Mali-G52 MP2 و مودم LTE نیز با آن همراه شده است.

گرچه این تبلت در نسخه‌های دارای اتصال LTE نیز عرضه خواهد شد اما برخی از نسخه‌های دیگر فقط Wi-Fi خواهند داشت. از نظر رم و ذخیره سازی نیز با  3 گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی با قیمت ارزان شروع می‌شود و همچنین گزینه‌های قدرتمند‌تر آن با ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی و همچنین ۴ گیگابایت بعلاوه ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره سازی نیز عرضه خواهد شد.

صفحه نمایش و پنل پشتی تبلت سامسونگ گلکسی تب ای ۸ نسخه ۱۰.۵ مدل ۲۰۲۱ - چیکاو

تبلت سامسونگ گلکسی تب ای ۸ نسخه ۱۰.۵ اینچی ۲۰۲۱ از باتری ۷۰۴۰ میلی آمپر ساعتی تغذیه خواهد کرد و از شارژ سریع نیز می‌تواند پشتیبانی کند اما سرعت آن هنوز نامشخص است. به عنوان مثال تبلت گلکسی ای ۷ نسخه  ۱۰.۴ اینچی مدل ۲۰۲۰ (Galaxy Tab A7 10.4 (2020) که دارای یک باتری 7040 میلی آمپر ساعتی است، از فست شارژ ۱۵ واتی پشتیبانی می‌کند.

ظاهرا این تبلت علاوه بر بلندگوهای چهارگانه دارای جک 3.5 میلیمتری صدا نیز خواهد بود. این تبلت از نظر دوربین نیز در پنل جلو از یک حسگر ۵ مگاپیکسلی برای عکس‌های سلفی و تماس‌های ویدیویی بهره می‌برد و دوربین پنل پشتی نیز ۸ مگاپیکسلی خواهد بود. این تبلت امکان باز کردن قفل چهره و حسگر اثر انگشت را در لبه‌ی دستگاه دارد. ضمن این که از ابعاد ۲۴۶.۷ در ۱۶۱.۸ در ۶.۹ میلی متر بهره می‌برد.

دوربین سلفی و اصلی تبلت سامسونگ گلکسی تب ای ۸ نسخه ۱۰.۵ مدل ۲۰۲۱ - چیکاو

ضخامت آن نیز  بدون در نظر گرفتن ضخامت ماژول دوربین، ۸.۷ میلی متر است. تبلت گلکسی تب ای ۸ سامسونگ در رنگ‌های طلایی، نقره‌ای و خاکستری در دسترس قرار خواهد گرفت. انتظار می‌رود که این تبلت سامسونگ در 21 اکتبر (۲۹ مهر ماه)، حدود یک ماه دیگر رونمایی شود. گفته می‌شود که این تبلت با قیمت ۱۹۰۰۰ روپیه یا بیشتر  (که معادل تقریبا ۲۶۰ دلار یا ۲۲۰ یورو می‌شود) عرضه شود. مدل وای‌فای تبلت گلکسی تب ای ۷ که در زمان عرضه حدود ۲۱۰۰۰ روپیه (تقریبا ۲۸۸ دلار) قیمت داشت، در حال حاضر به ۱۸۰۰۰ روپیه (تقریبا ۲۴۴ دلار) کاهش یافته است.

منبع Gsmarena
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.