آیفون اس ای با صفحه نمایش ۴.۷ اینچی و۳ گیگابایت رم در نیم سال اول ۲۰۲۲ عرضه می‌ شود

مینگ چی کو (Ming-Chi Kuo)، تحلیلگر محبوب خبرهای فناوری شرکت اپل، ادعا می کند که چندین محصول اپل در آستانه ورود به بازار هستند. بر اساس گزارش ها، آیفون اس ای(iPhone SE) جدید، نسل جدید اپل واچ (Apple Watch) و سایر دستگاه های جدید این شرکت به زودی و به تدریج عرضه خواهند شد. طبق گفته مینگ چی کو، اپل آیفون اس ای جدید را در نیمه اول سال 2022 عرضه خواهد کرد. این گوشی هوشمند با صفحه نمایش 4.7 اینچی و همچنین 3 گیگابایت رم عرضه خواهد شد که در دسته گوشی‌های میان رده جای می‌گیرد. همراه چیکاو باشید.

در نیمه دوم سال 2022، نسل جدیدی از ساعت‌های هوشمند اپل واچ شامل اپل واچ سری ۸ (Apple Watch 8)، ساعت هوشمند واچ اس ای (Watch SE) و نسخه‌های ورزشی بسیاری از ساعت‌های هوشمند اپل عرضه خواهند شد. در سه ماهه چهارم سال 2022 نیز، اپل دستگاه هدفون کاملاً بی سیم ایر پادز پرو ۲ (AirPods Pro 2) را عرضه خواهد کرد که این دستگاه با یک تراشه ارتقا یافته جدید عرضه خواهد شد.

طبق گزارش TrendForce، در سه ماهه سوم که اپل آیفون‌های جدید را عرضه کرد، حجم تولید این شرکت در این سه ماهه ۵۱.۵ میلیون دستگاه بود. این افزایش ۲۲.۶ درصدی در سه ماهه است که باعث شد تا این شرکت در رتبه دوم جهان قرار گیرد. از نظر برنامه ریزی محصول، اپل علاوه بر حفظ عرضه چهار گوشی جدید در نیمه دوم سال، نسل سوم آیفون اس ای را در پایان سه ماهه اول عرضه خواهد کرد. با توجه به قیمت این دستگاه، گوشی هوشمند بسیار خوبی برای بازار میان رده خواهد بود.

آیفون اس ای اپل یک گوشی هوشمند میان رده برتر با فناوری ۵جی خواهد بود - چیکاو

  • آیفون اس ای اپل یک گوشی هوشمند میان رده برتر با فناوری ۵جی خواهد بود

علاوه بر جدول زمانی عرضه این دستگاه، تحلیلگران بر این باورند که عرضه آیفون اس ای اپل در بازار باعث خواهد شد که از این دستگاه تقریباً بین ۲۵ تا ۳۰ میلیون دستگاه به به فروش برسد. پیش از این، مینگ چی کو ادعا کرده بود که آیفون اس ای جدید از طراحی مشابه مدل فعلی استفاده خواهد کرد.

طراحی کلی بر اساس آیفون ۸ با صفحه نمایش ۴.۷ اینچی با ارائه تاچ آیدی (Touch ID) طراحی شده است. ارتقای کلیدی این دستگاه ارزان قیمت و میان رده اپل پشتیبانی از شبکه ارتباطات ۵جی خواهد بود و علاوه بر این مورد استفاده از پردازنده سریعتر در بطن این اسمارت فون نیز از دیگر موارد ارتقاء مهم آن محسوب می‌شود.

 گمانه زنی‌های نیز وجود دارد که اعلام می کنند که این دستگاه در داخل بدنه از تراشه بسیار قدرتمند و پرچمدار جدید اپل یعنی تراشه A15 Bionic بهره خواهد برد. قیمت آن برای بازار چین ممکن است حدود ۳۰۰۰ یوان (در حدود۴۷۳ دلار) باشد که آن را به ارزان‌ترین گوشی ۵جی در تاریخ اپل تبدیل می‌کند. بدون شک، این تا حد زیادی هدف فروش بالا را برای اپل تأمین خواهد کرد.

آیفون اس ای اپل - چیکاو

مشکل کمبود تراشه که مدت‌های مدیدی است گریبان صنعت گوشی‌های هوشمند را گرفته است، آن طور که آگاهان و خبرگان این صنعت در اظهار نظرهای خود اعلام می‌کنند، به احتمال زیاد به این زودی‌ها رفع نخواهد شد.

برای مقابله با مشکلات زنجیره تامین، اپل ظرفیت تولید آیپد و آیفون قدیمی خود را کاهش داد. این شرکت تمام تلاش خود را برای محافظت از تولید سری آیفون ۱۳ انجام می‌دهد. با این حال، اپل هنوز در حال مبارزه است. بر اساس گزارش ها، تولید آیفون ۱۳ از سپتامبر (شهریور) تا اکتبر (مهر – آبان)) امسال حدود ۲۰ درصد از هدف خود عقب‌تر است. اپل مجبور شد کل هدف تولید آیفون ۱۳ را از ۹۵ میلیون دستگاه به ۸۵ میلیون دستگاه کاهش دهد.

منبع Gizchina
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.