طراحی گوشی هوشمند تاشو آینده هواوی فاش شد

هواوی به طور کاملاً واضح مشخص است که نمی‌تواند مانند یک سال پیش گوشی‌های هوشمند را روانه بازار ‌کند. این شرکت در میان بدترین مرحله تحریم ایالات متحده با چالش‌های جدی روبرو است که کسب و کار این غول فناوری چین را بدجوری مختل کرده است. با این حال، حداقل در بخش گوشی‌های هوشمند تاشو هنوز امیدی برای بازگشت وجود دارد و این شرکت می‌تواند امیدوار باشد که در این بخش محصولات آن با استقبال کاربران رو به رو شود هرچند که به دلیل این که نمی‌تواند از فناوری ارتباطات نسل پنجم موبایل یعنی ۵جی در محصولات خود استفاده کند قادر به رقابت با سامسونگ نیست حداقل در خارج از سرزمین چین نیست. همراه چیکاو باشید.

 چند روز پیش، فاش شد که این شرکت در حال کار بر روی یک گوشی هوشمند تاشو جدید است. طبق اطلاعات جدید، این دستگاه ممکن است از طراحی تاشو مانند گوشی ریزر ( RAZR)  موتورولا و سری گوشی‌های گلکسی زد فلیپ سامسونگ  (Samsung Galaxy Z Flip) استفاده کند.

اطلاعات جدید به منابع صنعتی از Zhaoli Technology استناد می‌کند که سخت‌افزار گوشی‌های هوشمند تولید می‌کند. اطلاعات حاکی از آن است که گوشی هوشمند تاشو بعدی هواوی دارای طراحی لولای نسل بعدی خواهد بود. این شرکت مدت زیادی است که روی لولای جدید کار کرده و گفته است که یک سازنده گوشی هوشمند آماده عرضه محصولی با این لولا است.

این شرکت از مشتری این لولای جدید خود نامی ذکر ذکر نکرده است، با این حال، به احتمال زیاد سازنده گوشی‌های هوشمند مورد بحث باید هواوی باشد. همان طور که قبلا گفته شد، شایعات در مورد یک گوشی هوشمند تاشو جدید هواوی در اوایل این هفته منتشر شد. در این تلفن تاشو جدید از این لولای جدید استفاده خواهد شد. این لولای جدید از قطعات کمتری استفاده می‌کند و بسیار ساده‌تر است. قیمت را کاهش می‌دهد اما همچنان قابلیت اطمینان را بهبود می‌بخشد.

 گوشی هوشمند تاشو آینده هواوی بنفش - چیکاو

هواوی تاشو از طراحی جدید استفاده خواهد کرد و احتمالاً  همان گوشی تاشوی است که در مورد آن خبرهای زیادی منتشر شده است. این گوشی هوشمند تاشوی جدید هواوی دستگاه کوچکی خواهد بود که با رنگ‌های متنوع جدید و تازه‌ای در بازار عرضه خواهد شد. در مورد این گوشی یک پست در  Weibo منتشر شده است که همچنین شامل چند رندر از دستگاه است، با این حال، تایید این موضوع که این رندها می‌توانند قابل اعتماد باشند، به دلیل این که از افشاگر خیلی معتبری نیست، چندان آسان نخواهد بود.

طبق گزارش‌هایی که اخیراً در دسترس قرار گرفته است، گوشی هوشمند تاشوی آینده هواوی از ابتدای سال جاری وارد تولید انبوه شده است. بنابراین، اگر این خبر درست باشد می‌توان اطمینان داشت که تاریخ رونمایی از این گوشی باید بسیار زودتر از آن چیزی باشد که تصور می‌شود. در مورد تاریخ معرفی این گوشی هرچند که از الان نمی‌توان مطمئن بود که در ماه پایانی سال یعنی ماه دسامبر، این اتفاق نخواهد افتاد اما بهتر است که تصور معرفی این گوشی را برای ماه ژانویه در نظر بگیریم

نکته بسیار جالب در مورد این گوشی هوشمند هواوی این است که ببینیم هواوی علیرغم همه مشکلاتی که برای عرضه گوشی‌ها با آن مواجه است، باز هم در این بخش سرمایه‌گذاری می‌کند و با تمام مشکلات موجود هنوز تسلیم نشده و از این زمینه عقب نشینی نمی‌کند و با تمام توان به فعالیت خود ادامه می‌دهد.

  • بخش تاشو در سال آینده شاهد رقابت سختی خواهد بود

رقابت در سال آینده در زمینه گوشی‌های هوشمند تاشو چه آن مدل کتابی مانند مدل گلکسی زد فولد ۳ سامسونگ یا مدل فعلی که شبیه تاشوی گوشی گلکسی زد فلیپ ۳ سامسونگ است، به ویژه در چین تشدید خواهد شد. شرکت‌هایی مانند اوپو و ویوو نیز در حال حاضر روی گوشی‌های هوشمند تاشو کار می‌کنند. اولی باید با اولین گوشی هوشمند تاشو خود در مراحل نهایی توسعه باشد. این شرکت‌ها برای ترجیح مشتری و برای بازاری که در حال حاضر متعلق به سامسونگ است، مبارزه خواهند کرد.

بخش تاشو در سال آینده شاهد رقابت سختی خواهد بود - چیکاو

حال که صحبت از سامسونگ به میان آمد خاطر نشان می‌شود که سایر برندهایی که به این بخش ملحق می‌شوند و سعی دارند تا گوشی تاشو تولید کنند، بدون شک کار سختی در مبارزه با غول فناوری کره‌ای خواهند داشت. سامسونگ در آستانه ورود به نسل چهارم سری‌های تاشو خود است و با هر نسل پیشرفت‌های بزرگی انجام می‌دهد و مسلماً کاربران نیز به گوشی‌های این برند که تاکنون امتحان خود را پس داده‌اند و ایرادات موجود در آن‌ها به حداقل رسیده است، بیشتر اعتماد دارند تا گوشی‌های تاشوی برندهایی که این اولین آموزن آن‌ها خواهد بود.

منبع Gizchina
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.