رندرها و قیمت گلکسی اس ۲۱ فن ادیشن  برای عرضه در اروپا دوباره به بیرون درز کرد

ماجرای تولید و عرضه گوشی گلکسی اس ۲۱ نسخه فن ادیشن یا همان نسخه مخصوص هواداران سامسونگ به یک سریال دنباله‌دار تبدیل شده است که هر از چندگاهی خبرهایی مبنی بر عرضه قریب‌الوقوع آن منتشر می‌شود و همچنین خبرهای پیرامون رونمایی از این گوشی هوشمند به صدر تیترهای خبرهای دنیای فناوری راه می‌یابد اما پس از چند روز یا هفته باز تا مدتی به دست فراموشی سپرده می‌شود و هنوز هم خبری رسمی از سوی سامسونگ منتشر نشده است که این گوشی هوشمند آن برند، سرانجام در چه زمانی در بازار عرضه خواهد شد و دارای چه مشخصات و امکاناتی خواهد بود. همراه چیکاو باشید.

خبرهایی که به تازگی پیرامون گوشی گلکسی اس ۲۱ فن ادیشن  (Samsung Galaxy S 21 FE) در فضای مجازی منتشر شده است تأکید می‌کند که این گوشی هوشمند سامسونگ در اوایل ژانویه ۲۰۲۲ عرضه خواهد شد. البته این اولین خبری نیست که تاریخ عرضه این گوشی را اوایل ژانویه سال آتی میلادی ذکر می کند و از آنجایی که افشاگران بسیاری بر روی این تاریخ تأکید دارند،  احتمال داده می‌شود که سرانجام سامسونگ این گوشی را در اوایل سال ۲۰۲۲ روانه ویترین فروشگاه‌ها کند.

طراحی این گوشی دیگر اکنون یک موضوع مخفی نیست زیرا رندرهای آن از طریق منابع متعدد در چند ماه گذشته منتشر شده است. علاوه بر این، Winfuture. de اکنون رندرهایی با وضوح بالا از از گوشی هوشمند گلکسی اس ۲۱ نسخه مخصوص هواداران سامسونگ را قبل از معرفی رسمی آن به اشتراک گذاشته است.

پنل پشتی گوشی هوشمند گلکسی اس ۲۱ نسخه مخصوص هواداران سامسونگ - چیکاو

گوشی گلکسی اس ۲۱ نسخه اف ای یا فن ادیشن را می‌توان در چهار رنگ مختلف در رندرهای فاش شده مشاهده کرد. این نشریه ادعا می‌کند که این دستگاه در دو نسخه با حافظه ذخیره سازی ۱۲۸ گیگابایتی و ۲۵۶ گیگابایتی عرضه خواهد شد. در رابطه با برچسب قیمتی مورد نظر سامسونگ نیز گفته شده است که این مدل‌ها احتمالا در اروپا به ترتیب در حدود ۶۶۰ یورو و ۷۰۵ یورو قیمت خواهند داشت. در آلمان، این مدل‌ها به ترتیب ۶۴۹ یورو و ۶۹۹ یورو قیمت دارند.

  • مشخصات احتمالی گوشی هوشمند گلکسی اس ۲۱ نسخه فن ادیشن

شایعاتی که پیرامون مشخصات این اسمارت فون سامسونگ تاکنون منتشر شده‌اند می‌گویند گوشی گلکسی اس ۲۱ فن ادیشن ممکن است با صفحه نمایش ۶.۴۱ اینچی سوپر آمولد با وضوح فول اچ دی پلاس عرضه شود که از نرخ تازه سازی ۱۲۰ هرتز پشتیبانی می‌کند. انتظار می‌رود که این گوشی هوشمند با استفاده از تأییدیه ضد گرد و غبار و مقاوم در برابر آب و با استاندارد IP68 وارد بازار شود.

مشخصات احتمالی گوشی هوشمند گلکسی اس ۲۱ نسخه فن ادیشن مشکی - چیکاو

گلکسی اس ۲۱ اف ای سامسونگ با تراشه اسنپدراگون ۸۸۸ در برخی از بازارها مانند ایالات متحده عرضه خواهد شد. انتظار می‌رود که این گوشی هوشمند سامسونگ با تراشه اگزینوس ۲۱۰۰ سامسونگ نیز در برخی از بازارها ازجمله در اروپا و هند عرضه شود. این گوشی هوشمند به احتمال زیاد با ۸ یا ۱۲ گیگابایت حافظه رم  از نوع LPPDR5 به همراه ۱۲۸ یا ۲۵۶  گیگابایت حافظه ذخیره سازی داخلی از نوع پر سرعت UFS3.1 روانه ویترین فروشگاه ها خواهد شد. از نظر سیستم عامل نیز احتمال داده می‌شود که با اندروید ۱۲ مبتنی بر رابط کاربری اختصاصی سامسونگ برای گوشی های هوشمند آن One UI3.1 عرضه شود.

گلکسی اس ۲۱ نسخه هواداران سامسونگ ممکن است در پنل جلو از یک دوربین با کیفیت ۳۲ مگاپیکسلی  برای ثبت عکس‌های سلفی و انجام تماس‌های تصویری کاربران مورد استفاده قرار گیرد و در پنل پشتی نیز یک دوربین سه‌گانه داشته باشد که یک حسگر ۱۲ مگاپیکسلی به عنوان دوربین اصلی استفاده شود و یک حسگر ۱۲ مگاپیکسلی اولترا واید بعلاوه یک حسگر ۸ مگاپیکسلی تله فوتو نیز  دیگر حسگرهای این ماژول را تشکیل دهند. انتظار می‌رود یک باتری با ظرفیت ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعتی نیز برق مورد نیاز آن را تأمین کند و همچنین پشتیبانی از شارژ سریع ۲۵ واتی از طریق شارژر با سیم، پشتیبانی از فست شارژ بی‌سیم ۱۵ واتی و شارژ بی‌سیم معکوس نیز از دیگر قابلیت‌های آن باشد.

منبع Gizmochina
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.