ردمی نوت ۱۱ با ماژول دوربین‌ عقب سه‌گانه ۵۰ مگاپیکسلی و هلیو جی ۸۵ در چین معرفی شد  

غول گوشی‌های هوشمند چینی شیائومی گوشی جدیدی از سری ردمی نوت ۱۱ (Redmi Note 11) را در منطقه چین معرفی کرده است که قرار است پس از عرضه گوشی‌های ردمی نوت ۱۱ مجهز به ۵جی  (Redmi Note 11 5G)، ردمی نوت ۱۱ پرو ۵جی  (Redmi Note 11 Pro 5G) و همچنین ردمی نوت ۱۱ پرو پلاس ۵جی  (Redmi Note 11 Pro+ 5G) در بازار عرضه خواهد شد. همراه چیکاو باشید.

این گوشی هوشمند شرکت شیائومی یک نسخه جدید از گوشی‌های سری ردمی نوت ۱۱  اما یک دستگاه ۴جی است که در ردیف گوشی‌های مقرون به صرفه ردمی شیائومی قرار دارد. جهت اطلاع خاطر نشان می‌شود که  گوشی ردمی نوت ۱۱ مجهز به ۴ جی با تراشه‌ای از پردازنده‌های پلتفرم موبایل مدیاتک  عرضه خواهد شد که ماژول دوربین‌های سه‌گانه را در پنل پشتی خواهد داشت. عرضه اولیه سری نوت ۱۱ شیائومی امسال انجام می‌شود.

توجه داشته باشید که احتمالاً این دستگاه در هند با نام گوشی ردمی ۱۰ مدل ۲۰۲۲ عرضه شود. البته تاکنون هیچ تاییدی در مورد جدول زمانی دقیق عرضه این تلفن همراه اعلام نشده است. در اینجا همه مشخصاتی که تا به حال در مورد ردمی نوت ۱۱ نسخه ۴جی در دسترس قرار گرفته است، ذکر می‌شود.

در مورد گوشی ردمی نوت ۱۱ نسخه ۴جی چه اطلاعاتی منتشر شده است؟ - چیکاو

  • در مورد گوشی ردمی نوت ۱۱ نسخه ۴جی چه اطلاعاتی منتشر شده است؟

ردمی نوت ۱۱ نسخه ۴جی یک گوشی جدید از برند شیائومی است که در دو نوع حافظه ذخیره‌سازی موجود می‌شود. نوع پایه این گوشی با ۴ گیگابایت حافظه رم بعلاوه ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره سازی داخلی با قیمت ۹۹۹ یوان یا ۱۱۶۵۰ روپیه (در حدود ۱۵۷ دلار آمریکا) به فروش می‌رسد، در حالی که نسخه بالاتر آن با ۶ گیگابایت رم بعلاوه  ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره سازی داخلی با برچسب قیمتی ۱۰۹۹ یوان یا ۱۲۸۰۰ روپیه (در حدود ۱۷۳ دلار آمریکا) در بازار هند عرضه خواهد شد. کاربران می‌تواند این دستگاه را در سه رنگ آبی ()، سفید و مشکی خریداری کنند.

گوشی هوشمند ردمی نوت ۱۱ نسخه ۴جی دارای یک نمایشگر ۶.۵ اینچی از نوع LCD خواهد بود که می‌تواند کیفیت فول اچ دی را ارائه دهد. صفحه نمایش دارای یک حفره هول پانچ در قسمت مرکز ضلع بالای نمایشگر است که این صفحه نمایش از حاشیه‌های باریک و ظریفی بهره می‌برد. همچنین نکته دیگر این که این نمایشگر از نرخ نوسازی ۹۰ هرتز و نرخ نمونه برداری لمسی ۱۸۰ هرتز پشتیبانی می‌کند.

از نظر دوربین نیز این دستگاه برای ثبت عکس‌های سلفی و تماس‌های تصویری دارای یک دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی است و در پنل پشتی نیز از یک ماژول دوربین سه‌گانه بهره می‌برد که از یک حسگر ۵۰ مگاپیکسلی برای دوربین اصلی بهره می‌برد و در کنار آن یک حسگر فوق عریض ۸ مگاپیکسلی و یک لنز ماکرو ۲ مگاپیکسلی نیز دیده می‌شود.

رنگ بندی، پنل پشتی و ماژول دوربین اصلی گوشی هوشمند ردمی نوت ۱۱ - چیکاو

  • این گوشی چه قابلیت‌های دیگری برای ارائه دارد؟

عملکرد این تلفن همراه نیز مناسب است، زیرا این دستگاه به تراشه هلیو ۸۵ جی مدیاتک ( MediaTek Helio G85) مجهز شده است و به حداکثر ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی داخلی از نوع eMMC 5.1 ، متکی است. گوشی ردمی نوت ۱۱ دارای ۴جی برق مورد نیاز خود را از  یک باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی تأمین می کند که می‌تواند از شارژ سریع ۱۸ واتی پشتیبانی کند، ضمن آن که شارژ معکوس ۹ واتی نیز دیگر قابلیت آن است.

گوشی ردمی نوت ۱۱ دارای ۴جی شیائومی رابط کاربری اختصاصی MIUI 12.5 را بر روی سیستم عامل اندروید ۱۱ به طور پیش فرض اجرا می‌کند. گزینه‌های اتصال شامل 4G VoLTE، Wi-Fi 802.11ac، بلوتوث ۵.۱، GPS، IR Blaster، جک ۳.۵ میلی متری خروجی صدای هدفون، پورت شارژ USB Type-C، بلندگوهای دوگانه و غیره است.

منبع Gizchina
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.