چاینا پست گوشی های هوشمند سری های نوا ۹ را در ۲ دسامبر عرضه می کند

شرکت چینی چاینا پست ( China Post)  که تجهیزات و محصولات مخابراتی را تولید و توزیع می کند، در حال آماده شدن برای عرضه سری جدید گوشی‌های هوشمند در کشور خود است. همراه چیکاو باشید.

این شرکت امروز از طریق حساب رسمی Weibo خود تأیید کرده است که گوشی‌های هوشمند سری های نوا ۹ (Hi Nova 9) را در تاریخ 2 دسامبر (۱۱ آذر) وارد بازار خواهند شد. پوستر تبلیغاتی که توسط این شرکت به اشتراک گذاشته شده است، شعار «غیب را با هم کاوش کنید» را نشان می دهد، اما چیز زیادی فاش نکرده است.

گوشی‌های هوشمند سری های نوا ۹ - چیکاو

شرکت چینی China Post Communication Equipment Co. Ltd. به اختصار« چاینا پست» یک حساب کاربری Weibo در ماه آگوست امسال باز کرده است اما برای مدت طولانی چیزی پست نکرده بود. زمانی که حساب در اوایل سال جاری فعال شد و محتوایی مانند «سلام، آینده»، «سلام، جهان» و «سلام رویا» را مورد کنایه قرار داد، تغییر کرد و «رویای دنیای آینده» را تشکیل داد.

اکنون تأیید شده است که این شرکت تماماً آماده است تا گوشی‌های هوشمند سری های نوا ۹ را در کشور عرضه کند. این سری از گوشی هوشمند نوا به احتمال زیاد دارای دو مدل های نوا ۹ (Hi Nova 9) و های نوا ۹ پرو (Hi Nova 9 Pro) هستند که این گوشی‌ها را هواوی طراحی کرده و می‌سازد.

اگر تصاویر فاش شده قابل باور باشند، پس گوشی‌های هوشمند سری های نوا ۹ آینده بسیار شبیه به گوشی‌های هواوی نوا ۹  (Huawei Nova 9) هستند که توسط غول چینی عرضه شده است. پنل جلویی دارای یک صفحه نمایش است که یک حفره پانچ برای قرار دادن دو سنسور دوربین سلفی در گوشه سمت چپ بالای آن دارد. این دستگاه همچنین دارای یک پوشش شیشه‌ای مات است.

پنل پشتی گوشی‌های هوشمند سری های نوا ۹ - چیکاو

ماژول دوربین در پنل پشتی این گوشی هواوی نیز مشابه همان چیزی است که قبلاً در همان گوشی‌های نوا ۹ هواوی دیده‌ایم. نه تنها طراحی، بلکه رنگ گوشی هوشمند در تصویر فاش شده مشابه چیزی است که هواوی برای نوا ۹ ارائه کرده است. با این حال، در پنل پشتی، به جای نام تجاری هواوی، عبارت «های نوا» (Hi Nova) را نشان می‌دهد تا این گوشی به مدلی با برند جدید تبدیل شود.

صفحه نمایش گوشی‌های هوشمند سری های نوا ۹ - چیکاو

در حالی که این شرکت هنوز جزئیات بیشتری در رابطه با این اسمارت فون‌های آینده فاش نکرده است، اما انتظار می‌رود که این دو گوشی هوشمند ها نوا ۹ از نظر مشخصات و گزینه‌های رنگی مشابه با سری هواوی نوا ۹ باشند. برای دانستن بیشتر در مورد گوشی‌ها، از جمله قیمت و جزئیات موجود، هنوز هیچگونه اطلاعاتی در دسترس قرار ندارد و باید چند روز دیگر برای عرضه رسمی آن‌ها منتظر بمانیم.

منبع Gizmochina
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.