سری هواوی نوا 9 با دو دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی، اسنپدراگون ۷۷۸جی و فست شارژ ۱۰۰ واتی معرفی شد (بخش دوم)

هواوی در رویدادی که در چین برگزار کرد، دو گوشی بسیار قدرتمند نوا ۹ و نوا ۹ پرو را معرفی کرد. البته این گوشی‌ها از سری پرچمداران هوای نیستند اما از گوشی‌های رده بالای این شرکت محسوب می‌شوند. این دو گوشی درواقع دستگاه‌هایی دوربین محور هستند که هواوی روی کیفیت دوربین‌های آن‌ها تمرکز زیادی داشته است. در بخش اول برخی از ویژگی‌ها و مشخصات این دو گوشی را مطالعه کرد و اینک سایر مشخصات و امکانات این دو گوشی قدرتمند را تقدیم می‌شود. در ادامه گزارش با چیکاو همراه باشید.

دوربین دایره ای شکل سری نوا 9 هواوی - چیکاو

  • مشخصات دوربین‌های سری نوا ۹ هواوی

بخش دوربین یکی از تفاوت‌های اصلی و مهم بین این دو گوشی هوشمند است. گوشی نوا ۹ پرو در پنل جلو، برای دوربین سلفی از ۲ سنسور ۳۲ مگاپیکسلی بهره می‌برد که از یک سنسور فوق عریض با دیافراگم f/2.4 استفاده شده و دیگری نیز یک دوربین پرتره با دیافراگم f/2.0 است اما در نوا ۹ در پنل جلو فقط یک سنسور 32 مگاپیکسلی برای عکس‌های سلفی و تماس‌های تصویری تعبیه شده است.

هواوی می‌گوید دوربین‌های سلفی این دو گوشی هوشمند می‌توانند با وضوح تصویر 4k، حرکت آهسته، فیلم‌های عمودی ضبط کنند، ضمن ان که از لرزشگیر فیلم نیز استفاده می‌کنند. همچنین حالت شب برای فیلم‌ها و پشتیبانی از ضبط ویدئوهای تایم لپس وجود دارد. برای عکس‌ها، کاربران می‌توانند عکس‌های سلفی با زاویه فوق عریض، عکس‌های سلفی پرتره و عکس‌های سلفی پرتره با حالت شب بگیرند.

دوربین سلفی دوگانه سری هواوی نوا 9 - چیکاو

هر دو گوشی هوشمند نوا ۹ و نوا ۹ پرو هواوی پر پنل پشت از ماژول دوربین چهارگانه بهره می‌برند. دوربین اصلی یک حسگر ۵۰ مگاپیکسلی واید است که از دیافراگم f/1.9 RYYB بهره می‌برند. هواوی ادعا می‌کند که این حسگر می‌تواند نسبت به یک حسگر معمولی تا ۴۰ درصد نور بیشتری را جذب کند. دومین حسگر یک دوربین ۸ مگاپیکسلی اولترا واید است. علاوه بر این، دو حسگر ۲ مگاپیکسلی دیگر نیز در این ماژول وجود دارند که از یکی برای عکس‌های ماکرو می‌توان استفاده کرد و دیگر نیز حسگر تشخیص داده‌های عمق تصویر است.

دوربین عقب دارای چندین ویژگی جذاب است که ازجمله می توان از حالت vlog، زوم صدا، حالت شب، و فیلم دو نمایه نام برد که به شما امکان می‌دهد تا بتوانید از هر دو دوربین جلو و عقب به طور همزمان و حالت timelapse ویدیو ضبط کنید. یکی دیگر از ویژگی‌های جالب این دوربین  استفاده از حالت چند دوربین است که به شما امکان می‌دهد به تلفن نزدیک خود متصل شوید و زوایای بیشتری را مکانی که برای عکاسی انتخاب کرده‌اید، عکس بگیرید یا ویدیو ضبط ‌کنید. این دو گوشی همچنین دارای Petal Clip هستند که یک نرم‌افزار ویرایش فیلم است که با یک کلیک می توانید هر آنچه را لازم دارید انجام دهید.

ماژول دوربین چهارگانه هواوی نوا 9 و نوا 9 پرو - چیکاو

قیمت نوا 9 برای نسخه 8 گیگابایت رم+128 گیگابایت حافظه ذخیره سازی داخلی 2699 یوآن (418 دلار آمریکا) و برای نسخه  8 گیگابایت رم +256 گیگابایت حافظه ذخیره سازی داخلی 2999 یوآن (464 دلار) است. قیمت نوا 9 پرو برای نسخه 8 گیگابایت رم +128 گیگابایت حافظه ذخیره سازی داخلی 3499 یوآن (542 دلار آمریکا) است، در حالی که نسخه‌ای که با ۸ گیگابایت رم + ۲۵۶ گیگابایت حافظه ذخیره سازی داخلی عرضه می‌شود، نیز 3899 یوآن (604 دلار پوند) قیمت دارد.

هر دو گوشی از امروز برای پیش خرید در دسترس قرار خواهند گرفت و برای خرید و عرضه در بازار نیز از تاریخ 29 سپتامبر (۷ مهر ماه) امکان‌پذیر خواهند شد.

منبع Gizmochina
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.