ردمی نوت ۱۱ شیائومی با نمایشگر ۶.۶ اینچی و تراشه دایمنسیتی ۹۲۰ عرضه می شود

شیائومی قرار است ردمی نوت ۱۱ (Redmi Note 11) را به طور رسمی در تاریخ ۲۸ اکتبر (۶ آبان) در چین معرفی کند. این شرکت در مورد این گوشی چندین تیزر منتشر کرده است که جزئیات ویژگی‌های موجود در دستگاه را نشان می‌دهد، به طوری که تقریباً همه چیز از قبل فاش شده است. همراه چیکاو باشید.

این دستگاه شیائومی قبل از عرضه، برای اخذ مجوز به TENAA ارائه شده که موفق گردیده تا توسط این نهاد نظارتی مخابرات چین مورد تأیید قرار گیرد. دستگاه ردمی نوت ۱۱ شیائومی در این پایگاه با شماره مدل Xiaomi 21091116AC ظاهر شده است.

مجوز TENAA برای ردمی نوت 11 - چیکاو

انتظار می‌رود مدل معمولی ردمی نوت ۱۱ دارای صفحه نمایش ۶.۶ اینچی و ظاهراً از نوع سوپر آمولد با وضوح فول اچ دی پلاس و رزولوشن۱۰۸۰ در ۲۴۰۰ پیکسل باشد و از نسبت تصویر ۲۰:۹ برخوردار شود. نوع صفحه نمایشی که توسط لیست TENAA تایید شده است، به این اشاره می‌کند که از نوع سوپر آمولد خواهد بود اما آنچه افشاگر سایت Digital Chat Station در ویبو می‌گوید، چیز دیگری است.

پنل پشتی و صفحه نمایش ردمی نوت ۱۱ - چیکاو

او به این موضوع اشاره می‌کند و معتقد است که در مورد نوع صفحه نمایش این گوشی هوشمند در فهرست TENAA خطا صورت گرفته است و صفحه نمایش از نوع سوپر آمولد نیست، بلکه این گوشی هوشمند با نمایشگری از نوع LCD عرضه خواهد شد.

فهرست TENAA برای ردمی نوت 11 - چیکاو

با این حال، در خبرهای دیگری که افشا شده اعتقاد بر این است که این گوشی از نمایشگر سوپر آمولد بهره می‌برد و انتظار می‌رود که این نظر درست باشد زیرا در مدل پیشین آن یعنی  ردمی نوت ۱۰ و ردمی نوت ۱۰ پرو نیز از نمایشگر سوپر آمولد استفاده شده است. همچنین در مدل استاندارد به وجود حسگر اثرانگشت در لبه گوشی اشاره شده است. این فهرست هیچ تصویری از دستگاه ندارد.

علاوه بر این، لیست TENAA نشان می‌دهد که گوشی ردمی نوت ۱۱ شیائومی دارای یک باتری با ظرفیت ۴۹۰۰ میلی آمپر ساعتی و پورت شارژ USB-C است. دوربین اصلی آن یک سنسور ۱۶ مگاپیکسلی است که با یک سنسور ۵ مگاپیکسلی ترکیب شده است. مدل استاندارد ردمی نوت ۱۱ از تراشه دایمنسیتی ۸۱۰ قدرت خواهد گرفت در حالی که ردمی نوت ۱۱ پرو به پردازنده دایمنسیتی ۹۲۰ مجهز خواهد گردید.

دوربین اصلی ردمی نوت ۱۱ شیائومی - چیکاو

همچنین گفته شده که این مدل با گزینه‌های حافظه رم ۴، ۶، ۸ و ۱۲ گیگابایت در دسترس قرار خواهد گرفت و همچنین در گزینه‌های حافظه ذخیره سازی داخلی ۶۴، ۱۲۸، ۲۵۶ و ۵۱۲ گیگابایتی عرضه خواهد شد. نکته‌ی مهم این است که عرضه این دستگاه در این همه مدل و نسخه به آن صورت قابل باور نیست.

مشخصات ردمی نوت 11 شیائومی در بنچمارک (GeekBench) - چیکاو

در یک خبر دیگری که مرتبط با این موضوع است، گفته شده که ردمی نوت ۱۱ شیائومی با همان شماره مدل در پایگاه داده وب سایت بنچمارک (GeekBench) ظاهر شده است.

این فهرست نیز  وجود پردازنده دایمنسیتی ۸۱۰ را تأیید می‌کند و می‌گوید این دستگاه در تست تک هسته‌ای امتیاز ۶۰۳ و در تست چند هسته‌ای نیز امتیاز ۱۷۷۹ را کسب کرده است. همچنین تأیید می‌کند که این گوشی MIUI را بر روی اندروید ۱۱ اجرا می‌کند که مسلماً از نسخه رابط کاربری شیائومی بهره خواهد برد.

منبع Gizmochina
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.