به طور رسمی تأیید شد که هواوی نوا ۸ اس ای ۴جی از تراشه کرین ۷۱۰ ای استفاده می کند

همین دیروز بود که در خبرها آمده بود که گوشی هواوی نوا ۸ اس ای مجهز به ۴جی با استفاده از پردازنده‌های دایمنسیتی مدیاتک روانه ویترین فروشگاه‌ها خواهند شد. در این خبر آمده بود که این گوشی هوشمند در دو نسخه عرضه خواهد شد که نسخه معمولی آن پردازنده دایمنسیتی ۷۲۰ مدیاتک را در داخل بدنه خود استفاده خواهد کرد و دیگر نسخه این گوشی هوشمند که قوی‌تر از این مدل بوده و به عنوان مدل بالارده‌ی این سری در بازار عرضه خواهد شد در بطن خود از تراشه دایمنسیتی ۸۰۰ یو مدیاتک بهره خواهد برد. همراه چیکاو باشید.

 امروز سازنده این گوشی هوشمند، به طور رسمی خبری را در این باره اعلام کرد. همان طور که انتظار می‌رفت، این دستگاه از تراشه کرین ۷۱۰ ای  (Kirin 710A) تغذیه خواهد کرد و علاوه بر این مورد، می‌تواند از شارژ سریع  ۶۶ واتی نیز  پشتیبانی ‌کند.

هواوی نوا ۸ اس ای مجهز به ۴جی تنها از طریق پردازنده از نسخه ۵جی این گوشی متمایز می‌شود زیرا هر دو گوشی هوشمند هواوی صفحه نمایش ۶.۵ اینچی از نوع سوپر آمولد دارند که از وضوح فول اچ دی پلاس بهره می‌برند. این گوشی‌ها از حسگر اثر انگشت در زیر نمایشگر استفاده کرده و علاوه بر آن از بریدگی قطره‌ای در بالای نمایشگر پنل جلو بهره می‌برد که دوربین سلفی با کیفیت ۱۶ مگاپیکسلی برای ثبت عکس‌های سلفی و انجام تماس‌های تصویری در آن جای می‌گیرد.

مجموعه دوربین‌ها در پنل پشتی این گوشی هوشمند در هر دو نسخه ۴جی و همچنین ۵جی از ماژول چهارگانه بهره می‌برند که از یک حسگر ۶۴ مگاپیکسلی به عنوان دوربین اصلی استفاده می‌شود و علاوه بر آن سه دوربین دیگر نیز وجود دارند که شامل یک حسگر ۸ مگاپیکسلی اولترا واید و همچنین دو حسگر ۲ مگاپیکسلی ماکرو برای عکاسی مینیاتوری و یک حسگر ۲ مگاپیکسلی تشخیص عمق تصویر می‌شود. فلاش LED نیز در وسط و در بین همه حسگرها قرار گرفته است.

رنگ بندی هواوی نوا ۸ اس ای ۴جی - چیکاو

این گوشی در چین عرضه می‌شود، بنابراین جای تعجب نیست که سیستم عامل اختصاصی هواوی یعنی سیستم هارمونی او اس ۲ (HarmonyOS 2) را به طور پیش فرض عرضه کند.

این گوشی هوشمند برای تأمین انرژی مورد نیاز خود از یک باتری با ظرفیت تنها ۳۸۰۰ میلی‌آمپر ساعتی بهره می‌برد اما هواوی یکی از معدود شرکت‌هایی است که ویژگی‌های صرفه‌جویی انرژی مناسبی دارد، بنابراین باتری نسبتاً کوچک این گوشی هوشمند مشکل بزرگی را برای کاربران ایجاد نخواهد کرد.

هواوی در حال حاضر گوشی هوشمند هواوی نوا ۸ اس ای مجهز به ۴جی را در Vmall با ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی داخلی به قیمت ۲۰۹۹ یوان به فروش می‌رساند که فقط در حدود ۳۳۰ دلار یا ۲۹۰ یورو می‌شود. ضمن آن که، کاربران می‌توانند از بین چهار رنگ موجود، هر کدام را که تمایل دارند انتخاب کنند. این گوشی هوشمند در رنگ‌های آبی آسمانی (Sky Gradient)، نقره‌ای (Silver)، آبی (Blue) و مشکی (Black) موجود شده و در دسترس قرار خواهد گرفت. بعید است که این گوشی در خارج از چین و در سایر بازارهای جهانی  عرضه شود.

منبع Gsmarena
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.