جزئیات دوربین گوشی هوشمند وان پلاس ۱۰ پرو لو رفت

با وجود این که هنوز زمان زیادی تا معرفی وان پلاس ۱۰ پرو باقی مانده است اما بارها خبرها و حدس و گمان‌های زیادی در مورد این محصول جدید منتشر شده است. برخی از این شایعات توسط افشاگر مشهور دنیای فناوری معروف به @OnLeaks افشا شده است و حتی این  افشاگر رندرهایی از طراحی این پرچمدار را نیز در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک گذاشته است. همراه چیکاو باشید.

به لطف آن اخبار افشا شده اکنون می‌توان متوجه شد که دوربین اصلی در پنل پشتی این گوشی هوشمند یک ماژول سه‌گانه خواهد بود اما در این ماژول از حسگر پریسکوپ خبری نخواهد بود. این افشاگر امروز ضمن تأیید این موضوع فاش کرد که گوشی هوشمند وان پلاس ۱۰ پرو (OnePlus 10 Pro) یک لنز تله فوتو «معمولی» با زوم اپتیکال ۳.۳ برابر و زوم دیجیتال ۳۰ برابری را ارائه می‌دهد. این می‌تواند برای طرفداران عکاسی زوم ناامید کننده باشد.

از دیگر مشخصات ماژول دوربین این گوشی هوشمند، در حال حاضر خبرهای دیگری در دسترس قرار ندارد اما تصور این که دوربین فوق عریض یک جفت سنسور اصلی را تشکیل دهد، خیلی دور از انتظار نیست و البته، این شرکت به همکاری با Hasselblad برای بهبود قابلیت‌های عکاسی در گوشی وان پلاس ۱۰ پرو همچنان ادامه خواهد داد.

صفحه نمایش و ماژول دوربین پشتی وان پلاس ۱۰ پرو - چیکاو

از سایز مشخصات و قابلیت‌های این گوشی هوشمند اطلاعات کمی وجود دارد، اما تصور این که این گوشی دارای صفحه نمایش از نوع سوپر  آولد با نرخ تازه‌سازی حداقل ۱۲۰ هرتز باشد خیلی دور از انتظار نیست. علاوه بر آن، این تلفن وان پلاس به احتمال بسیار زیاد آخرین تراشه پلتفرم موبایل کوالکام یعنی اسنپدراگون ۸ نسل ۱ (Snapdragon 8 Gen1) را در داخل بدنه خود جای خواهد داد. ضمن این که گفته شده که این گوشی هوشمند به احتمال زیاد حداقل ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره سازی داخلی خواهد داشت. همچنین، انرژی مورد نیاز این گوشی را یک باتری با ظرفیت حداقل ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعت تأمین خواهد کرد که می‌تواند از شارژ سریع با توان ۶۵ وات پشتیبانی کند.

  • وان پلاس ۱۰ در اوایل سال 2022 برای رقابت با گوشی گلکسی اس ۲۲ سامسونگ معرفی می‌شود

به گفته 91Mobiles، وان پلاس ممکن است سری بعدی گوشی‌های هوشمند پرچمدار را زودتر از حد انتظار عرضه کند. طبق آخرین داده ها، سری گوشی‌های هوشمند وان پلاس ۱۰ این شرکت در حال حاضر در یکی از آخرین مراحل تست قبل از عرضه قرار دارد که در اوایل سال آینده برگزار خواهد شد. به گفته منبع، پرچمداران جدید این شرکت چینی در اواخر ژانویه یا اوایل فوریه ۲۰۲۲ (دی تا اسفند ۱۴۰۰) وارد بازار خواهند شد.

ظاهراً گوشی‌های سری وان‌ پلاس ۱۰ زودتر از حد معمول عرضه می‌شود. به طوری که این گوشی هوشمند در زمان عرضه می‌تواند با گوشی‌های سامسونگ گلکسی اس ۲۲ رقابت کند. طبق شایعات، در تاریخ ۴ ژانویه (۱۵ دی ماه ۱۴۰۰)، سامسونگ قرار است پرچمدار مقرون به صرفه گلکسی اس ۲۱ اف ای یا فن ادیشن ( Galaxy S21 FE) را معرفی کند. و در ۸ فوریه (۱۹ دی ماه ۱۴۰۰)، رویداد معرفی پرچمداران گلکسی اس ۲۲ خود را برگزار کند.

پنل پشتی وان پلاس ۱۰ پرو - چیکاو

 در مورد زمان عرضه پرچمدار وان پلاس یک سری موضوعات نیز وجود دارد. به عنوان مثال سری گوشی‌های وان پلاس ۹ در پایان ماه مارس سال جاری (اوایل فروردین ۱۴۰۰) رونمایی شد. با این حال، این شرکت عرضه نسخه‌های بهبود یافته پرچمداران با پسوند T را از دست داد، که معمولا در پاییز اتفاق می‌افتد. احتمالا این شرکت تصمیم گرفته تا در عوض عرضه آن نسخه، بر روی آماده‌سازی وان پلاس ۱۰ تمرکز کند.

وان پلاس ۱۰ با تراشه پرچمدار آینده کوالکام اسنپدراگون ۸۹۸ (که احتمال داده می‌شود با نام اسنپدراگون ۸ نسل ۱ معرفی شود) کار خواهد کرد. این دستگاه دارای صفحه نمایش تخت ۶.۷ اینچی با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز است که با استفاده از فناوری سوپر آمولد ساخته شده است. طبق شایعات، این گوشی هوشمند از شارژ سریع ۱۲۵ واتی پشتیبانی خواهد کرد. علاوه بر این، رندرهای یک گوشی هوشمند اخیراً به شبکه‌های اجتماعی درز کرده است که طراحی کاملاً جدیدی را در مورد دوربین اصلی را برای دستگاه‌های این شرکت نشان می‌دهد.

منبع Gizchina
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.