هدفون های گلکسی بادز ۲ سامسونگ قبل از عرضه اولین به روز رسانی را دریافت می کند

هدفون های گلکسی بادز ۲ سامسونگ در رویداد بزرگ 11 آگوست (۲۱ مرداد) این شرکت معرفی شد و قرار است از 27 آگوست (۶ شهریور) نیز در بازار عرضه شوند. هرچند که پیش از عرضه‌ی این گلکسی بادز در بازار، سامسونگ در حال حاضر اولین به روز رسانی سیستم عامل را برای این هدفون منتشر کرده است. کسانی که این گجت را پیش خرید کرده‌اند، می‌توانند گلکسی بادز ۲ را پس از آن که تحویل گرفتند، این به‌روز رسانی را که برای دستگاه آن‌ها ارسال شده، دریافت کنند. همراه چیکاو باشید.

این به روزرسانی قابلیت « Ambient Sound» روشن کردن صدای محیط را هنگام تماس‌ها به همراه دارد. همچنین می‌توانید حالت Ambient را سفارشی کنید و حالت فعال نویز کنسلینگ را فقط برای یکی از جوانه‌ها (گوشی‌ها) به جای هر دو تنظیم کنید.

به بخش آزمایشی برنامه ویژگی جدیدی نیز اضافه شده است، یعنی توانایی دوبار ضربه زدن به لبه هدفون برای کنترل ارائه شده است. البته این عملکرد ابتدا در گلکسی بادز پلاس (Galaxy Buds+) معرفی شد و بعداً برای گلکسی بادز پرو Buds Pro ارائه شد.

برخی از اشکالات جزئی نیز برطرف شده‌اند، بنابراین کیفیت کلی تجربه، باید بهبود یافته باشد، و شما همچنین می‌توانید از این دستگاه انتظار ثبات بیشتری را داشته باشید. نسخه جدید این به‌روز رسانی که اکنون در کره جنوبی در حال عرضه است با برچسب R177XXU0AUH2 و با حجم 2.97 مگابایت بارگیری می‌شود.

منبع GSMARENA
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.