قیمت هندزفری های گلکسی بادز ۲ سامسونگ مشخص شد

مدتی است که درباره‌ی هدفون‌های استریوی کاملاً بی‌سیم آتی گلکسی باز ۲ سامسونگ (Samsung Galaxy Buds2 TWS) شایعات زیادی به گوش می‌رسد و همچنین مشخصات و ویژگی‌های زیادی منتسب به این هدفون‌ها فاش شده است، به طوری که اکنون از اکثر قابلیت‌ها، مشخصات و حتی رنگ‌های مورد انتظار آن اطلاعات کافی در اختیار داریم. تنها نکته‌ای که باقی مانده قیمت آن‌ها است. همراه چیکاو باشید.

هدفون‌های استریوی کاملاً بی‌سیم آتی گلکسی باز ۲ سامسونگ - چیکاو

البته، تاکنون منابع مختلف در باره‌ی قیمت این هدفون‌ها گمانه‌زنی‌های زیادی داشته‌اند اما اکنون برای اولین بار است که در رسانه‌های معتبر و باسابقه‌ی اخبار فناوری در این مورد خبری منتشر می‌شود. بنابراین گزارش‌ها، چنانچه اخبار کسب شده موثق باشد، گلکسی بادز ۲ با احتساب مالیات بر ارزش افزوده برای خریداران اروپایی تقریباً 172.90 یورو هزینه خواهد داشت.

در حال حاضر، گلکسی بادرز پرو (Galaxy Buds Pro) حدود 130-140 یورو قیمت دارد، درحالی که این هدفون در زمان عرضه ۲۳۰ یورو  قیمت داشت. گلکسی بادر پلاس (Galaxy Buds+) که می‌تواند به عنوان مدل قبلی در نظر گرفته شود، با قیمت 170 یورو در اروپا عرضه شد.

Samsung Galaxy Buds2 TWS - چیکاو

بنابراین به نظر نمی‌رسد که برای این گلکسی بادز سامسونگ نیز به آن صورت افزایش قیمتی وجود داشته باشد. گلسی بادز ۲ بسیار کمتر از برچسب قیمتی ایرپادز پرو (AirPods Pro) اپل قیمت خواهد داشت و با توجه به این واقعیت که گلکسی بادز ۲ فناوری «نویز کنسلینگ فعال» (ANC) را ارائه می‌دهد، با چنین قیمتی ارزش خرید بالایی دارد.

منبع GSMARENA
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.