گوشی های هوشمند هواوی میت ۵۰ زودتر از زمان انتظار عرضه می شوند

بر اساس برخی گزارش‌های اخیر، هواوی اوایل سال آینده گوشی‌های پرچمدار جدید سری میت ۵۰ را عرضه خواهد کرد. بخشی از گوشی‌های هواوی میت ۵۰ (Mate 50) از تراشه کرین ۹۹۰ (Kirin 990) استفاده می‌کند و بخشی دیگر از تراشه اسنپدراگون ۸۹۸ کوالکام (Qualcomm Snapdragon 898) بهره خواهند برد اما هواوی مجاز است که فقط از نسخه ۴جی آن استفاده کند، بنابراین گوشی‌هایی که از این تراشه پرچمدار کوالکام بهره خواهند برد، قادر نخواهند بود که شبکه ارتباطات ۵جی را نیز ارائه دهند. همراه چیکاو باشید.

  • گوشی های هوشمند هواوی میت ۵۰ زودتر از زمان انتظار عرضه می شوند

طبق گزارش‌های قبلی، انتظار می‌رود سری میت ۵۰ هواوی در سه ماهه اول سال آینده و به احتمال زیاد در ماه مارس (اسفند ۱۴۰۰) رونمایی شود.

جای تعجب نیست که سری میت ۵۰ در صفحه نمایش و دوربین بهبود بیشتری خواهد یافت. شایان ذکر است که این گوشی هوشمند به صورت بومی به سیستم عامل هارمونی او اس ۲.۰ (Hongmeng OS 2.0) مجهز خواهد شد. در مورد اولین عرضه برای فروش  نیز ممکن است بعد از سه ماهه اول سال آتی در بازار عرضه شود.

علاوه بر این، تجارت تلفن همراه هواوی به پیشرفت خود ادامه خواهد داد. بر اساس گزارش‌ها، یو چنگ دونگ (Yu Chengdong) اخیراً در یک سخنرانی داخلی در مورد تجارت مصرف کننده اظهار داشت که تلفن‌های همراه هوآوی به این کار ادامه خواهند داد و پادشاه در سال ۲۰۲۳ بازخواهد گشت.

در سپتامبر سال جاری، خو ژیجون (Xu Zhijun)، رئیس دوره‌ای هواوی در مصاحبه‌ای گفت که پس از تحریم ها؛ هواوی برای بقا و حل مشکل تراشه به موجودی تکیه کرده است. این بر تلاش‌های مشترک زنجیره صنعت نیمه هادی چین تکیه خواهد کرد که به تلاش زیاد و زمان طولانی نیاز دارد.

  • هواوی عرضه تلفن های هوشمند را به پیمانکاران تحت برندهای خود واگذار خواهد کرد

اولین قدم برای نجات کسب و کار گوشی‌های هوشمند برای شرکت چینی (Huawei Technologies) که تحت تحریم‌های آمریکا قرار گرفت، جدا شدن برند آنر به یک تجارت مستقل بود. اکنون غول چینی به فکر طراحی گوشی‌های هوشمند برای تولیدکنندگان دیگری است که آن‌ها را با برندهای خود به فروش می‌رسانند.

طرح جدید هواوی توسط بلومبرگ به نقل از منابع آن به اشتراک گذاشته شد. طبق گزارش ها، Huawei Technologies می‌خواهد به شرکت‌های دیگر اجازه دهد عرضه مدل‌های گوشی‌های هوشمند توسعه یافته توسط آن برند را تحت برندهای دیگر عرضه کنند که با انجام چنین طرحی، دسترسی به قطعاتی را که غول چینی به دلیل تحریم‌ها نمی‌تواند خریداری کند، حفظ می‌کند. شرکت‌های چینی PTAC و TD Tech شرکای احتمالی هواوی خواهند بود.

اولی در حال حاضر گوشی‌های هوشمند با برند Nova را که توسط هواوی تولید می‌شود، در وب‌سایت خود برای مشتریان شرکتی ارائه می‌دهد. در آینده، دامنه پیشنهادات می‌تواند به قیمت مدل‌های برند خصوصی توسعه یافته توسط شریک ارشد گسترش یابد.

گوشی های هوشمند هواوی میت ۵۰ قرمز - چیکاو

طبق گزارش‌ها، متخصصان هواوی قبلاً شروع به تجدید نظر در طراحی مدل‌های کلیدی گوشی‌های هوشمند کرده‌اند تا با استفاده از پردازنده‌های HiSilicon خود در جهت جایگزینی آن‌ها با محصولات کوالکام و مدیاتک دور شوند. همراه با ادامه تولید گوشی‌های هوشمند با برند هواوی، این امر به شرکت اجازه می‌دهد تا پایان سال آینده بیش از ۳۰ میلیون گوشی هوشمند بفروشد. محدودیت‌های اعمال شده توسط تحریم‌های ایالات متحده قبلاً منجر به این واقعیت شده است که درآمد هواوی در بخش دستگاه‌های مصرف کننده؛ که شامل گوشی‌های هوشمند نیز می‌شود، برای چهار دوره سه ماهه متوالی سقوط کرده است. رهبری غول فناوری چین بارها به نفع حفظ این نوع تجارت حتی در مواجهه با تحریم‌های شدید نیز صحبت کرده‌است.

منبع Gizchina
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.