شایعه: هواوی در ۲۹ مهر رویداد جهانی معرفی گوشی های سری میت ۵۰ را در وین اتریش برگزار می کند

از زمانی که ایالات متحده در چند سال قبل هواوی را در لیست تحریم قرار داد و دسترسی این شرکت به منابع زنجیره تأمین محدود شد، این شرکت دارایی‌های متفاوتی در اختیار داشت و در ماه ژوئیه (خرداد – تیر)، تعدادی محصول عرضه  کرد که نشان دهنده پوشش نقره‌ای در آسمان تاریک آن بود. همراه چیکاو باشید.

هواوی در ماه جولای (تیر – مرداد) نیز گوشی‌هایی را عرضه کرد که شامل سری پرچمدار P50 بود. با این حال، گمانه زنی‌هایی وجود داشت که به دلیل ممنوعیت ایالات متحده و همچنین چالش‌های زنجیره تامین، ممکن است هواوی نتواند محصول پرچمدار دیگری را در سال 2021 عرضه کند، اگرچه  از قبل برنامه ریزی شده بود که گوشی میت ۵۰  Mate 50 برای سه ماهه چهارم سال جاری عرضه شود.

اکنون نشانه‌هایی وجود دارد که نشان می‌دهد هواوی بر همه محدودیت‌ها غلبه کرده است و در واقع سری Mate 50 طبق برنامه‌ریزی شده برای اکتبر 2021 معرفی خواهد شد. این اشاره از سوی یک کارشناس و تحلیلگر  مشاوران زنجیره تامین صنعت نمایشگر (DSCC) انجام می‌شود، او اصرار دارد که هواوی طبق برنامه‌ریزی‌های خود محصولات پرچمدار را در ماه اکتبر (مهر) عرضه خواهد کرد.

محفظه دوربین دایره ای شکل سری Mate 50 - چیکاو

با پیگیری برای اطلاع از برنامه برپایی رویدادهای هواوی، مشخص شد که این شرکت قصد دارد یک رویداد معرفی جهانی را به طور رسمی در 21 اکتبر (۲۹ مهر) در شهر وین اتریش برپا کند. در این رویداد گوشی‌های سری میت ۵۰ می‌تواند بخشی از مجموعه محصولات مخصوص معرفی در رویداد وین باشد.

هواوی در مورد این موضوع هنوز هیچ گونه تأیید رسمی اعلام نکرده است که رویداد جهانی 21 اکتبر شامل معرفی گوشی‌های سری میت ۵۰ نیز باشد. این رویداد جهانی همچنین می‌تواند برای معرفی جهانی سری پی ۵۰ – P50 در خارج از چین باشد.

مشخصات گوشی‌های سری میت ۵۰ هواوی - چیکاو

بسیاری از جزئیات در مورد هواوی میت ۵۰ هنوز فاش نشده و به جز جزئیات کمی که ممکن است از تیزر مشخص شود، خبرهای زیادی در دسترس نیست اما با نزدیک شدن به رویداد رونمایی 21 اکتبر، جزئیات بیشتر در مورد دستگاه و مشخصات کلیدی آن‌ها در دسترس قرار می‌گیرد. از آنجا که هیچ تایید رسمی از سوی هواوی وجود ندارد، این گمانه زنی نیز ممکن است نادرست باشد. هفته‌های آینده خبرهای موثقی به گوش خواهند رسید.

منبع Gizmochina
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.