مایکروسافت سرفیس گو ۳ با صفحه نمایش ۱۰.۵ اینچی و ویندوز ۱۱ در هند عرضه شد

مایکروسافت امروز لپ تاپ سرفیس گو ۳ (Surface Go 3) را در هند معرفی کرد. این تبلت اولین دستگاه مایکروسافت است که با ویندوز ۱۱ که از پیش پیش بارگذاری شده است، تحویل خریداران خواهد شد. این دستگاه در ماه سپتامبر (شهریور – مهر) به همراه مایکروسافت سرفیس لپ تاپ استودیو (Microsoft Surface Laptop Studio)، سرفیس پرو ۸ (Surface Pro 8) و سرفیس دوئو ۲ (Surface Duo 2) به صورت جهانی معرفی شد. همراه چیکاو باشید.

سرفیس گو ۳ مایکروسافت درواقع یک بروزرسانی برای دستگاه تبلت سرفیس گو ۲ ( Surface Go 2) مایکروسافت است. اکنون این شرکت برای این تبلت جدید خود ادعا می‌کند که نسبت به مدل پیشین از نظر عملکرد تا ۶۰ درصد سریعتر خواهد بود و از نسل دهم پردازنده اینتل Core i3 قدرت می‌گیرد. همچنین یک گزینه دیگر نیز وجود دارد که با پردازنده پنتیوم گلد – Pentium Gold برای نوع پایه این دستگاه ارائه می‌شود که این نسخه از تبلت از نظر طراحی، مشابه تبلت سرفیس گو ۲ خواهد بود.

مشخصات و ویژگی های تبلت سرفیس گو ۳ مایکروسافت - چیکاو

  • مشخصات و ویژگی های تبلت سرفیس گو ۳ مایکروسافت

علاوه بر این، تبلت سرفیس گو ۳ مایکروسافت دارای صفحه نمایش ۱۰.۵ اینچی است که از نسبت تصویر ۳ به ۲ بهره می‌برد. تبلت سرفیس گو ۳ مایکروسافت در پنل جلو و پنل پشتی به دوربین‌هایی مجهز شده است که می‌تواند  وضوح 1080P را ارائه دهد. این دوربین‌ها به لپ‌تاپ برتری بیشتری نسبت به مک‌بوک‌هاي اپل می‌دهند، که اغلب تبلت‌های این شرکت به دلیل داشتن وب‌کم ضعیف، همواره مورد انتقاد بسیاری قرار گرفته‌اند. با این حال، آی‌پدهای اپل، حتی اگر دوربین‌های تبلت سرفیس گو ۳ مایکروسافت را نیز داشته باشند باز از نظر قیمت به این شرکت کمک زیادی می‌کنند.

علاوه بر این، سرفیس گو ۳ به کاربران این امکان را می‌دهد که نسخه LTE را نیز برای خرید در دسترس داشته باشند که در آن با استفاده از سیم کارت می‌توانند در حال حرکت و جابه جایی نیز از اتصال پایدار اینترنت برخوردار باشند. البته، این تبلت‌های مایکروسافت در هر دو نوع از اتصال WiFi نیز پشتیبانی می‌کنند. آن‌ها همچنین از فناوری دالبی آدیو – Dolby Audio پشتیبانی می‌کنند و به «میکروفون‌های استودیویی» مجهز شده‌اند، که شرکت ادعا می‌کند «تجربه گفتگوی ویدیویی پیشرفته» را برای کاربران به ارمغان می‌آورد.

نمایشگر لپ تاپ سرفیس گو ۳ مایکروسافت - چیکاو

همانطور که قبلا ذکر شد، تبلت سرفیس گو ۳ مایکروسافت دارای پردازنده‌های قدرتمند  پنتیوم گلد (Pentium Gold) و نسل دهم پردازنده‌های سری Core اینتل خواهد بود. همچنین، این تبلت در دو نسخه عرضه خواهد شد که نسخه پایه آن دارای ۴ گیگابایت رم با ۶۴ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی داخلی از نوع eMMC خواهد بود، در حالی که نسخه گران‌قیمت‌تر و قوی‌تر آن با ۸ گیگابایت حافظه رم نیز عرضه خواهد شد که دارای فضای ذخیره سازی داخلی ۱۲۸ گیگابایت از نوع SSD خواهد بود.

  • قیمت و زمان عرضه تبلت سرفیس گو ۳ مایکروسافت در بازار

در زمینه قیمت، مایکروسافت، تبلت سرفیس گو ۳ نسخه دارای ۸ گیگابایت حافظه رم بعلاوه ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره سازی داخلی را با قیمت ۵۷۹۹۹ روپیه (در حدود ۷۸۳ دلار آمریکا) برای کاربران هندی به فروش می‌رساند در حالی که مشتریان تجاری می‌توانند نسخه دیگر این تبلت مایکروسافت را خریداری کنند که از تراشه پنتیوم گلد بهره می‌برد. مایکروسافت این نسخه تبلت سرفیس گو۳ را با ۴ گیگابایت حافظه رم بعلاوه ۶۴ گیگابایت حافظه ذخیره سازی داخلی از نوع eMMC را با قیمت ۴۲۹۹۹ روپیه (در حدود ۵۸۱ دلار آمریکا) عرضه می‌کند که از قیمت بسیار مقرون به صرفه‌ای برخوردار است.

صفحه نمایش تبلت سرفیس گو ۳ مایکروسافت - چیکاو

در حال حاضر هر دو نسخه این تبلت سرفیس گو مایکروسافت برای پیش خرید در آمازون در دسترس مشتریان قرار دارد و به طور کلی از ۲۳ نوامبر (۲ آذر ماه ۱۴۰۰)می‌توانند درخواست پیش خرید خود را ثبت کنند تا به محض عرضه این دستگاه در بازار، تبلت کسانی که پیش خرید کرده‌اند، به آن‌ها تحویل داده شود.

منبع mysmartprice
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.