رندرها و مشخصات کلیدی تبلت تب اس ۸ سامسونگ فاش شد

سامسونگ معمولاً سری تبلت‌های گلکسی تب اس  (Tab S) خود را در کنار سری گلکسی نوت (Galaxy Noe) در نیمه دوم هر سال عرضه می‌کند. اما در سال ۲۰۲۱، این شرکت هر دو محصول را لغو کرد. با این حال، چندین ماه است که در مورد سری گلکسی تب اس ۸ (Galaxy Tab S8) سامسونگ خبرهای زیادی منتشر می‌شوند. بنابراین انتظار می‌رود که سری جدید این تبلت‌های سامسونگ در اوایل سال ۲۰۲۲ به طور رسمی معرفی شوند. پیش از این، رندرهای نسخه وانیلا یا استاندارد تبلت گلکسی تب اس ۸ به همراه مشخصات آن به بیرون درز کرده است. همراه چیکاو باشید.

افشاگر محبوب Steve Hemmerstoffer (OnLeaks) با Zouton همکاری کرده است تا رندرهای 3D CAD تبلت گلکسی تب اس ۸ سامسونگ را به اشتراک بگذارد. این افشاگر همچنین مشخصات کلیدی این تبلت را فاش کرده است. با توجه به تصاویر ارائه شده، این تبلت همانند نسخه قبلی خود دارای فریم تخت خواهد بود. صفحه نمایش این تبلت به طور کامل توسط حاشیه‌هایی باریکی که در اطراف ان قرار گرفته، احاطه شده است. دوربین جلو در حاشیه سمت راست قرار می‌گیرد که مکانی کاملاً ایده آل است.

تبلت تب اس ۸ سامسونگ - چیکاو

در پنل پشت این تبلت آرایه دوربین دوگانه عمودی آن مشاهده می‌شود که از یک نوار مغناطیسی برای نگه داشتن و شارژ قلم اس پن استفاده می‌شود و مارک سامسونگ نیز در انتهای آن دیده می‌شود. در سمت راست نیز دکمه پاور با سنسور اثر انگشت تعبیه شده و کلیدهای تنظیم صدا وجود دارد. سرانجام،  پورت USB Type-C در ضلع پایین قرار گرفته است که با دو پنجره مشبک برای بلندگو در دو طرف آن قابل مشاهده است و دو پنجره بلندگوی دیگر در در ضلع بالا دیده می‌شود که یک حفره میکروفون ثانویه نیز در مرکز آن قرار گرفته است.

صفحه نمایش تبلت تب اس ۸ سامسونگ - چیکاو

در مورد مشخصات تبلت گلکسی تب اس ۸ نیز گفته شده که در پنل جلو نمایشگر ۱۱ اینچی IPS LCD خواهد داشت که از رزولوشن ۱۶۰۰ در ۲۵۶۰ پیکسل پشتیبانی می‌کند و نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتز را ارائه می‌دهد. این تبلت از تراشه اسنپدراگون ۸۸۸ کوالکام پلتفرم موبایل بهره می‌برد و با ۸ گیگابایت رم  و ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره سازی داخلی همراه شده است.

پنل پشتی تبلت تب اس ۸ سامسونگ - چیکاو

در قسمت نرم افزاری، این دستگاه رابط کاربری One UI سامسونگ را بر روی سیستم عامل اندروید اجرا می‌کند، اما در مورد نسخه واقعی آن که در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت هیچگونه اطلاعات دقیق و قابل اطمینانی موجود نیست. از نظر تأمین انرژی نیز یک باتری با ظرفیت ۸۰۰۰ میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع ۴۵ واتی در بطن آن قرار می‌گیرد. آخرین و مهمترین نکته این است که تبلت گلکسی تب اس ۸ سامسونگ دارای ابعاد ۲۵۳ در ۱۶۵ در ۶.۳۴ میلی متر خواهد بود.

منبع Gizmochina
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.