گوشی ریلمی با دوربین زیر نمایشگر ممکن است سال آینده عرضه شود

سال گذشته، ZTE با معرفی ZTE Axon 20 5G به اولین برندی تبدیل شد که گوشی با دوربین زیر نمایشگر را عرضه کرد. امسال، برندهای اصلی مانند سامسونگ و شیائومی نیز گوشی‌هایی را در بازار عرضه کرده‌اند که از دوربین زیر نمایشگر بهره می‌برد، ازجمله این گوشی‌های هوشمند می‌توان به گلکسی زد فولد ۳ سامسونگ (Galaxy Z Fold 3) و گوشی هوشمند شیائومی( Xiaomi Mi MIX 4) اشاره کرد. اکنون اطلاعات جدیدی منتشر شده و حاکی از آن است که شرکت تولید کننده گوشی ریلمی (Realme) نیز قصد دارد تا با عرضه گوشی دارای دوربین در زیر صفحه نمایش به این جمع بپیوندد و در سال ۲۰۲۲ گوشی هوشمندی با دوربین روی صفحه‌نمایش عرضه کند. همراه چیکاو باشید.

طبق گزارشی که The Mobile Hunt منتشر کرده است، ریلمی ظاهرا پتنتی را برای یک گوشی با دوربین زیر صفحه نمایش به ثبت رسانده است. اسناد ثبت اختراع یک گوشی با طراحی تمام صفحه را به نمایش می‌گذارد که نشان می‌دهد دوربین سلفی آن می‌تواند زیر نمایشگر تعبیه شود. همچنین به نظر می‌رسد که این گوشی هوشمند به حسگر اثر انگشت درون صفحه نمایش مجهز شده است.

پنل پشتی و صفحه نمایش پتنت گوشی جدید ریلمی - چیکاو

همانطور که در تصاویر ثبت اختراع مشاهده می‌شود، لبه سمت چپ گوشی دارای دکمه‌های تنظیم صدا و سمت راست آن دارای کلید پاور است. پنل پشتی دستگاه دارای واحد دوربین سه‌گانه است. لبه بالایی آن خالی به نظر می‌رسد، در حالی که لبه پایینی آن دارای یک درگاه USB-C و یک اسلات سیم کارت است. برخی از خطوط آنتن در فریم‌های بالا و پایین دستگاه دیده می‌شود. ضمن این که به احتمال زیاد، این گوشی هوشمند ریلمی دارای جک ۳.۵ میلی متری خروجی صدای هدفون نیست.

طراحی لبه ها و دکمه های تنظیم صدا در  پتنت گوشی جدید ریلمی - چیکاو

در ماه سپتامبر، مدیر ارشد فناوری Realme China Xu Qi تصویری از یک تلفن بدون بریدگی یا حفره را از طریق پست Weibo به اشتراک گذاشت. او در کامنت‌های این پست گفته بود که سیستم دوربین پاپ آپ ندارد. احتمالاً او ممکن است نمونه اولیه تلفن ریلمی را با دوربین درون صفحه نمایش داده باشد.

ماژول دوربین اصلی  پتنت گوشی جدید ریلمی - چیکاو

بسیار محتمل است که بسیاری از شرکت‌های سازنده گوشی‌های هوشمند در سال ۲۰۲۲ گوشی‌های هوشمندی با دوربین زیر نمایشگر عرضه کنند.

از این رو، احتمال احتمال می‌رود که ریلمی نیز مانند بسیاری از شرکت‌های دیگر مهم فناوری و تولید کنندگان گوشی هوشمند، اولین تلفن همراه با دوربین زیر نمایشگر خود را در سال آینده عرضه کند.

منبع Gizmochina
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.