شیائومی به زودی گوشی می میکس ۵ را معرفی می کند

آرام آرام به کمپین دابل ۱۱ چین و بسیاری از کشورهای دیگر که این روز را جشن می‌گیرند، نزدیک می‌شویم. سینگل دی، امروزه از چنان اهمیتی برخوردار شده که حتی فستیوال‌هایی همچون بلک فرایدی در مقابل آن عددی به حساب نمی‌آیند. شرکت‌ها و فروشگاه‌ها سعی می کنند با اعمال بیشترین تخفیف‌ها مشتریان را به سوی خرید بیشتر سوق دهند و مجردها نیز سعی می کنند برای خود سنگ تمام گذاشته و در این روز هدیه ارزشمندی برای خود تدارک ببینند. همراه چیکاو باشید.

با ورود به فروش سالانه فستیوال چینی ۱۱.۱۱ (دابل ۱۱)، گوشی شیائومی می میکس ۴  (Xiaomi Mi MIX 4)  اکنون با قیمت کمتر از ۴۰۰۰ یوان (۶۲۶ دلار) در برخی از فروشگاه‌ها به فروش می‌رسد. این قیمت برای یک گوشی هوشمند پرچمدار با عملکرد بالا و کاملاً جذاب بسیار وسوسه کننده است. تاکنون، گوشی شیائومی می میکس ۴ با استقبال خوبی در بازار مواجه شده است و این شرکت در حال توسعه جانشین آن است. به گفته افشاگر محبوب Weibo، یعنی @DCS، گوشی شیائومی می میکس ۵ طبق برنامه از پیش تعیین شده وارد بازار خواهد شد. علاوه بر این، او فاش کرد که پیشرفت آماده سازی و تولید این گوشی هوشمند به نظر سریعتر از می میکس ۴ شیائومی است.

رنگ بندی و پنل پشتی می میکس ۴ شیائومی - چیکاو

شیائومی می میکس ۴ در ۱۰ آگوست (۱۹ مرداد) امسال عرضه شد که نشان دهنده بازگشت سری میکس پس از ۳ سال است. بر اساس گمانه زنی‌ها و شایعات تا کنون، شیائومی می میکس ۵ در ژوئن یا جولای (خرداد تا مرداد) سال آینده وارد بازار می‌شود. با این حال، گزارش‌هایی وجود دارد که ادعا می‌کنند این دستگاه می‌تواند زودتر معرفی شود. به گفته @DCS، معرفی گوشی شیائومی می میکس ۵  هنوز  قطعی نشده است. در حال حاضر، بسیاری از قابلیت‌های این گوشی هنوز در مرحله تأیید هستند. به نظر می‌رسد که این پرچمدار آینده به فناوری‌های جدید بیشتری مجهز خواهد شد.

انتظار می‌رود که گوشی شیائومی می میکس ۵ نسبت به گوشی نسل پیشین خود، از نمایشگر با وضوح 2K استفاده خواهد کرد که با پشتیبانی از نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز همراه می‌شود.  این گوشی هوشمند همچنین با تراشه اسنپدراگون ۸۹۸ عرضه خواهد شد و از ترکیب ۱۶ گیگابایت رم بعلاوه ۱ ترابایت حافظه ذخیره سازی داخلی استفاده خواهد کرد. علاوه بر این، شیائومی تمام تلاش خود را برای کاهش وزن این دستگاه انجام خواهد داد. این گوشی هوشمند پرچمدار همچنین باید دارای CMOS قدرتمندتر، سیستم خنک کننده بهتر و سرعت شارژ سریعتر باشد.

شیائومی نمایشگر و دوربین گوشی می میکس ۵ را بهبود خواهد بخشید - چیکاو

  • شیائومی نمایشگر و دوربین گوشی می میکس ۵ را بهبود خواهد بخشید

طبق گزارش‌های اخیر از @DCS، پرچم‌دار نسل بعدی شیائومی در حال توسعه دوربین با مشخصات سفارشی‌سازی شده با وضوح بالا در زیر صفحه نمایش است. این راه‌حل، جلوه صفحه‌نمایش باکیفیت‌تری نسبت به گوشی شیائومی می میکس ۴ خواهد داشت، شاید صفحه نمایشی نهایتاً تا کیفیت 2k داشته باشد. اگر چنین وضوحی برای نمایشگر آن در نظر گرفته شود، کیفیت صفحه نمایش این گوشی نیز در همان سطح پرچمداران معمولی خواهد بود.

متاسفانه افزایش کیفیت دوربین عکاسی به معنای کاهش کیفیت صفحه نمایش است. در حالی که شیائومی توانسته کیفیت عکس‌های ثبت شده با دوربین زیر صفحه را افزایش دهد، صفحه نمایش نمی‌تواند وضوح بالایی داشته باشد. این همان بخشی است که نیاز به توسعه دارد و برای خیلی‌ها کمی مشکل‌ساز است.

صفحه نمایش و پنل پشتی شیائومی می‌میکس ۵ - چیکاو

انتظار می‌رود که در سال آینده، کیفیت دوربین زیر صفحه نمایش بسیار بهتر شود. بنابراین، نیازی به انتخاب بین کیفیت صفحه نمایش و عملکرد صفحه نمایش نخواهد بود. این امر به میزان زیادی باعث محبوبیت دوربین‌های نوآور و تأثیرگذار در زیر صفحه می‌شود. در گزارش دیگری، @DCS همچنین ادعا می‌کند که شارژ سریع سیمی ۲۰۰ واتی برای گوشی‌های هوشمند سال آینده وارد تولید انبوه خواهد شد.

البته، در حال حاضر انتظارات این است که شیائومی می‌میکس ۵ هم به شارژ سریع ۲۰۰ واتی و هم به نمایشگر جدید مجهز شود. بدیهی است، در صورتی که این قابلیت‌ها در گوشی شیائومی می میکس ۵ به کار گرفته شود، این گوشی را به یک قاتل پرچمداران تبدیل می‌کند. بنابراین، این دستگاه ارزش انتظار کشیدن را دارد.

منبع Gizchina
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.