تاریخ رونمایی می میکس 4 شیائومی مشخص شد

به تازگی اطلاعات جدیدی درباره جزئیات سخت افزاری و تاریخ معرفی می میکس 4 شیائومی منتشر شده است. احتمال دارد که این محصول به همراه تبلت می پد 5 و سایر محصولات این کمپانی، در کنفرانس خبری ماه آگوست ( بازه مرداد تا شهریور)، رونمایی شود. همراه چیکاو باشید.

به گفته Gizmochina، به تازگی افشاگری در وبیو اطلاعات سخت افزاری مربوط به گوشی جدید شیائومی را منتشر کرده است. در همین راستا احتمالا Mi Mix 4 با صفحه‌نمایشی 6.67 اینچی با پنل OLED، رزولوشن +FHD و لبه‌های منحنی ارائه شود. 

گویا شیائومی برای محصول هوشمند جدید خود از پردازنده اسنپدراگون 888 کوالکام به همراه باتری 5000 میلی آمپر ساعتی و دوربین سلفی زیر صفحه نمایش استفاده می کند. احتمالا این باتری به فناوری شارژ 120 وات و در حالت بی‌سیم از فناوری شارژ 70 یا 80 وات مجهز می باشد. 

در پنل پشتی ماژول دوربین سه گانه با سنسور اصلی 50 مگاپیکسل مجهز به حسگر GN1s سامسونگ قرار دارد. 

پرچمدار جدید شیائومی با وزن 226 گرم، با شماره مدل 2106118C و دریافت مجوز TENAA با قیمت احتمالی 924 دلار روانه بازار چین می شود. 

همچنین به نظر می رسد که Mi CC11 شیائومی با شماره مدل 2107119DC و اخذ مجوز از TENAA رونمایی شود. احتمالا این محصول دارای نسخه استاندارد با پردازنده 778G یا 780G و نسخه پرو با پردازنده اسنپدراگون 870 کوالکام باشد. 

اطلاعات کمی درباره می سی سی 11 شیائومی ارائه شده است. احتمالا این دستگاه هوشمند چینی با صفحه‌نمایش OLED و نرخ نوسازی 90 هرتز، ماژول سه‌گانه‌ی دوربین با دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی در ماه آگوست رونمایی شود.

 

منبع GIZMOCHINA GIZMOCHINA
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.