به دلیل کمبود قطعات، محموله های آیفون 13 کمتر از حد انتظار خواهد بود

در آخرین کنفرانس سه ماهه؛ مدیران اپل پنهان نکردند که کمبود قطعات در سه ماهه سوم تقویم می‌تواند این شرکت را نسبت به اجرای تعداد از اهداف برنامه‌ریزی شده برای تولید گوشی‌های هوشمند با مشکل مواجه کند. همراه چیکاو باشید.

شروع فروش خانواده آیفون ۱۳ نشان داد که زمان انتظار مشتریان به بالاترین حد خود رسیده است. کارشناسان بیشتری از سرمایه گذاران می‌خواهند تا برای کاهش عرضه گوشی‌های هوشمند اپل آماده شوند.

سه ماهه چهارم سال مالی ۲۰۲۱ قبلاً در تقویم شرکت به پایان رسیده است و اکنون سه ماهه اول سال مالی آینده فرا رسیده است. همان طور که رویترز اشاره کرده است، در دو هفته گذشته، دو نماینده از جامعه تحلیلی پیش بینی خود را از درآمد اپل و تعداد آیفون‌های عرضه شده کاهش داده‌اند.

به گفته جی پی مورگان، در سه ماهه مالی جاری، اپل از فروش گوشی‌های هوشمند بیش از ۶۳ میلیون دلار سود نخواهد برد. در مقایسه سالانه، این با کاهش ۴ درصدی مطابقت دارد.

رنگ بندی آیفون ۱۳ - چیکاو

هفته گذشته، تحلیلگران Needham پیشنهاد کردند که اپل نمی‌تواند بیش از ۸۰ میلیون دستگاه گوشی آیفون نسل جدید را در سه ماهه مالی جاری عرضه کند که ۱۰ میلیون کمتر از برنامه ریزی قبلی است.

بر اساس گزارش جی پی مورگان، اپل در سه ماهه گذشته حدود ۴۶ میلیارد دلار از فروش حدود ۵۸ میلیون دستگاه آیفون به دست آورده است. در هر صورت، این مقدار کمی بالاتر از اجماع بقیه تحلیلگران وال استریت است که انتظار دارند درآمد سه ماهه آیفون ۴۱ میلیارد دلار باشد.

منبع Gizchina
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.