شیائومی به دلیل کمبود تراشه، تولید ردمی نوت ۱۰ را در اندونزی متوقف کرد

در حال حاضر انتظار نمی‌رود که کمبود تراشه جهانی که بر صنعت الکترونیک تأثیر بسیاری می‌گذارد تا سال 2023 برطرف شود، اما به نظر می‌رسید که شرکت‌های تولید کننده‌ی تلفن هوشمند راهی برای حل مشکل پیدا کرده‌اند یا ما این طور فکر می‌کردیم. اما اکنون این طور که به نظر می‌رسد کمبود تراشه به شدت بر صنعت تأثیر می‌گذارد زیرا شیائومی اندونزی اعلام کرده است که تولید گوشی هوشمند ردمی نوت ۱۰(Redmi Note 10) را متوقف می‌کند. همراه چیکاو باشید.

بر اساس گزارشی که توسط شعبه‌ی محلی CNBC International ارائه شده است، این شرکت طرفداران را تشویق می‌کند تا به جای آن گوشی از مدل‌های دیگر سری ردمی نوت ۱۰ را خریداری کنند. گفته می‌شود تولید رد می نوت ۱۰ تحت تأثیر کمبود تراشه قرار دارد و هیچ شکی وجود ندارد که این توقف به زودی به بازارهای دیگر نیز سرایت کند.

در حال حاضر، شیائومی بارها قیمت گوشی ردمی نوت ۱۰ را در هند افزایش داده است. این شرکت همچنین از زمان عرضه گوشی‌های سری ردمی نوت ۱۰ در بازار هند، تاکنون دو بار و هر بار 500 روپیه قیمت هر نسخه پرو را افزایش داده است. این افزایش قیمت‌ها به کمبود اجزا و قطعات نسبت داده می‌شود. همچنین، نسخه‌های 6 گیگابایت رم بعلاوه‌ی ۶۴ گیگابایت حافظه‌ی داخلی گوشی ردمی نوت ۱۰ شیائومی به طور کامل در هند متوقف شده است.

رنگبندی ردمی نوت ۱۰ - چیکاو

شیائومی اندونزی خریداران را تشویق می‌کند تا به جای ردمی نوت ۱۰، نسخه‌های دیگر این سری همچون ردمی نوت ۱۰ پرو، ردمی نوت ۱۰ اس و ردمی نوت ۱۰ ۵جی را خریداری کنند.با این حال، هیچ تضمینی وجود ندارد که این مدل‌ها نیز به زودی فروخته نشوند.

منبع GIZMOCHINA
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.