گوشی هوشمند گلکسی اس ۲۲ اولترا به محفظه ای برای قرار دادن اس پن مجهز می شود  

سامسونگ در روزهایی که اولین گوشی هوشمند گلکسی نوت را عرضه کرد، انقلابی در بازار گوشی‌های هوشمند به راه انداخت. در آن زمان، این شرکت نشان داد که تلفن‌های هوشمند می‌توانند بزرگتر از استاندارد زیر ۵ اینچ باشند. این شرکت همچنین ثابت کرد که قلم‌ها نیز می‌توانند عالی باشند به شرطی که ویژگی‌های کافی برای مفید بودن آنها وجود داشته باشد. همراه چیکاو باشید.

گوشی‌های سری گلکسی نوت سامسونگ برای نسل‌های زیادی دوام آورد، اما امسال سامسونگ تصمیم گرفت از آن صرف نظر کند و اکنون، این سری ظاهراً مرده و دفن شده است. به جای سری جدید گلکسی نوت ۲۱ یا نوت ۲۲، سری گلکسی اس ویژگی‌های تلفن‌های هوشمند نوت سابق را ارائه خواهند داد. در واقع، امسال گلکسی اس ۲۱ اولترا سامسونگ با پشتیبانی از اس پن عرضه شد. این دستگاه دارای بسیاری از ویژگی‌های لازم را برای تبدیل شدن به عنوان یک گوشی گلکسی نوت دار. ظاهراً سامسونگ سال آینده با افزودن شکاف اس پن در بدنه گوشی گلکسی اس ۲۲ اولترا  قصد دارد قدم جسورانه‌ای را بردارد.

گلکسی اس ۲۱ اولترا اولین گوشی هوشمند سری اس سامسونگ بود که از پشتیبانی و تمام ویژگی‌های قلم اس پن پشتیبانی می‌کرد. با این حال، کاربران مجبور بودند قلم را جداگانه خریداری کنند و همچنین این دستگاه نمی‌تواند قلم اسن پن را مانند گوشی گلکسی نوت پنهان کند. اما آن طور که از شواهد پیداست و خبرهای آن به گوش می‌رسد، گویا سامسونگ قصد دارد این مشکل را در گوشی اس ۲۲ اولترا حل کند. ظاهراً سامسونگ تصمیم گرفته تا به جای قرار دادن قلم در داخل کیف، یک محفظه برای قرار دادن قلم در داخل گوشی گلکسی اس ۲۲ اولترا ایجاد ‌کند.

چند روز پیش ، افشاگر معروف  IceUniverse که از نظر افشای خبرهای تلفن های هوشمند گلکسی نیز بسیار قابل اعتماد است ، مرگ سری تلفن‌های سری گلکسی نوت را تأیید کرد. با این حال، او اظهار داشت که در آینده امکانات و قابلیت‌های گوشی‌های سری گلکسی نوت و به خصوص قلم اس پن آن در سری گلکسی اس حلول خواهد کرد. به عبارت دیگر، گلکسی سری اس به گلکسی سری نوت تبدیل خواهد شد.

قلم اس پن گلکسی اس 22 اوبترا - چیکاو

چند روز بعد، این افشاگر تصویری را به اشتراک گذاشت که پایین تلفن هوشمندی را نشان می داد که شبیه  به محفظه قرارگیری  قلم اس پن در گوشی هوشمند نوت است.

اگر گوشی گلکسی اس ۲۲ اولترا واقعاً دارای شکاف اس پن باشد، ما معتقدیم که سامسونگ آن را با سنسوری که هنگام قرار دادن اس پن در تلفن هوشمند یا بیرون آوردن آن، وضعیت قلم را  تشخیص می‌دهد، جفت می‌کند. این می‌تواند بسیاری از اقدامات خاص را آغاز کند. گوشی گلکسی اس ۲۲ اولترا ممکن است جایگزین سری نوت بشود، اما نشان دهنده یک تغییر عمده در استراتژی گلکسی سامسونگ است. جالب است که یکی از کاربران با IceUniverse در مورد گنجاندن اس پن بحث کرد که امکان دارد این موضوع وزن دستگاه را افزایش ده که افشاگر پاسخ داد سامسونگ برای این موضوع نیز راهکاری دارد و آن کاهش سایز و ظرفیت باتری گوشی متناسب با وزن قلم است.

 ظاهراً ظرفیت باتری گلکسی اس ۲۲ اولترا همچنان همان ظرفیت ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی خواهد بود. وزن، اما، 228 گرم است که باعث می‌شود وزن آن کمی بیشتر از اکثر پرچمداران فعلی باشد.

واقعیت این است که سری گلکسی نوت ۲۰۲۱ به دلیل کمبود تراشه لغو شد. اما وعده بازگشت آن در سال آینده وجود داشت. با این حال، تغییر جدید ممکن است نشان دهد که سامسونگ در نهایت تصمیم به کنار گذاشتن این مجموعه گرفته باشد.

منبع Gizchina
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.