احتمالا سه ماه دیگر شاهد اولین گوشی تاشوی اوپو باشیم

گزارشات حاکی از آن است که تولیدکننده چینی اوپو اولین گوشی تاشو خود را تا پایان ژوئن یا اوایل ژوئیه سال جاری میلادی عرضه می کند. این دستگاه اکنون در آخرین مراحل عرضه خود می باشد. همراه چیکاو باشید.

به نظر می رسد که در سال 2021 میلادی رقابت بین تولیدکنندگان گوشی های تاشو جدی می باشد. علاوه بر شرکت های چینی مانند شیائومی و ویوو و اوپو گوگل نیز تا چند ماه آینده از گوشی های تاشو خود رونمایی می کند. با این حال هنوز تاریخ رسمی برای رونمایی و معرفی این گوشی های تاشو اعلام نشده است. اما برخی از شایعات حاکی از آن است که گوشی تاشو چینی اوپو تا اواخر ماه ژوئن سال 2021 میلادی عرضه خواهد شد.

به علاوه به تازگی شاهد عرضه گوشی تاشو جدید هواوی بودیم. این غول فناوری چینی گوشی تاشو خود را که هوای میت X2 نام دارد، با قیمت 2780 دلار روانه بازار کرده است. شرکت کره ای سامسونگ نیز به زودی  گوشی های تاشو خود را که گلکسی زد فولد 3 و گلکسی زد فلیپ 3 نام دارند، عرضه می کند. بر اساس بسیاری از گزارشات کمپانی هواوی و سامسونگ به عنوان پیشتازان ارائه دهنده ی گوشی های تاشو شناخته می شوند. 

گزارشات منتشر شده در زمینه گوشی های تاشو حاکی از آن است که این دستگاه ها با صفحه نمایش تاشو به سمت داخل طراحی شده اند. پیش از این، شرکت هواوی گوشی تاشو میت ایکس را با صفحه نمایش تاشو رو به بیرون عرضه کرده بود که به دلیل مشکلات فنی در این نمایشگر گوشی، برای مدل های جدید خود تصمیمش را تغییر داده است.

کاربران در مواجهه با این گوشی های تاشو نظرات مختلفی دارند. گروهی معتقدند که طراحی این گوشی باعث کوچک شدن ابعاد و اندازه آن شده و در نتیجه دوام دستگاه بیشتر می‌شود؛ از طرفی گروهی بر این باورند که گوشی های تاشو بسیار ظریف و شکننده با کارایی پایین هستند. با این حال انتظار می رود که در آینده شاهد گوشی های تاشو جذابی در بازار باشیم.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.