مشخصات تلفن تاشو اوپو پیش از معرفی رسمی فاش شد

مشخصات گوشی تاشو اوپو پیش از رونمایی رسمی این دستگاه به صورت آنلاین منتشر شده است. ظاهراً این گوشی اوپو می‌تواند با گوشی تاشوی گلکسی زد فولد ۳ سامسونگ  (Galaxy Z Fold3) رقابت کند. گوشی تاشوی این سازنده گوشی‌های هوشمند چینی احتمالاً در چند ماه آینده عرضه می‌شود. اگر شایعاتی که در اینترنت منتشر می‌شوند واقعیت داشته باشند، این گوشی تاشوی اوپو ظاهراً قصد دارد تا گلکسی زد فولد ۳ سامسونگ را ضربه فنی کند و امتیاز بگیرد. همان طور که انتظار می‌رفت، گوشی تاشو اوپو تاکنون در معرض انواع گمانه زنی‌ها و نشت‌های متعدد قرار گرفته است. همراه چیکاو باشید.

در اوایل ماه جاری، برخی از اختراعات فاش شده نشان می‌داد که دستگاه تاشو اوپو آینده دارای صفحه نمایش انعطاف‌پذیر داخلی خواهد بود. گوشی‌های تاشو معمولاً دارای صفحه نمایش تاشو بیرونی هستند. گذشته از آن، این اختراع یک طرح لولا را نشان می‌دهد که شبیه به گوشی هوشمند تاشوی مایکروسافت یعنی سرفیس دوئو (Microsoft Surface Duo) است. این لولا کمی گسترده‌تر، قابلیت تا شدن گوشی هوشمند را بهبود می‌بخشد و چین و چروک صفحه را به حداقل می‌رساند. اکنون، جزئیات بیشتری در مورد مشخصات گوشی تاشو Oppo فاش شده است.

  • مشخصات تلفن تاشوی اوپو

آخرین خبری که در این زمینه فاش شده است،  از افشاگر معروف ویبو  (Weibo) یعنی Digital Chat Station ناشی می‌شود. این افشاگر تقریباً تمام جزئیات مربوط به گوشی تاشو آینده اوپو را برای «  91mobiles» فاش کرده است. این مشخصات شامل پیکربندی دوربین، تراشه و صفحه نمایش تلفن است. دیجیتال چت استیشن ادعا می‌کند که این تلفن دارای نمایشگر بسیار بزرگی بین ۷.۸ اینچ تا ۸ اینچ است. به عبارت دیگر، صفحه نمایش بزرگتری نسبت به گلکسی زد فولد ۳ سامسونگ خواهد داشت.

صفحه نمایش تلفن تاشوی اوپو - چیکاو

علاوه بر این، صفحه نمایش گوشی تاشو اوپو به احتمال زیاد از نوع سوپر آمولد خواهد بود و همانطور که به خاطر دارید، صفحه نمایش گوشی گلکسی زد فولد ۳ سامسونگ نیز از نوع سوپر آمولد است. در داخل بدنه‌ی این گوشی تاشو می‌تواند پردازنده‌ی پرچمدار اسنپدراگون ۸۸۸ کوالکام قرار گیرد. در بخش دوربین نیز این تلفن می‌تواند از یک سنسور ۵۰ مگاپیکسلی سونی IMX766 بهره ببرد. ضمن این که این گوشی برای عکاسی سلفی و تماس‌های تصویر نیز در بالای پنل جلو به احتمال زیاد، از یک دوربین ۳۲ مگاپیکسلی برخوردار خواهد شد.

  • سایر ویژگی‌های اساسی

تلفن تاشو اوپو اخیراً در مرکز شایعات شناور شده است. به نظر می‌رسد این دستگاه دارای سنسور اثر انگشت بر روی لبه‌ی  فریم دستگاه باشد. گذشته از آن، می‌تواند رابط کاربری اختصاصی اوپوColorOS 12  را بر روی سیستم عامل اندروید ۱۱ گوگل اجرا کند. سایت اندروید اتوریتی (Android Authority) نیز در گزارشی ادعا می‌کند که این گوشی ممکن است تا پیش از پایان سال جاری در قفسه فروشگاه‌ها جای گیرد. هرچند که، در حال حاضر هیچ اطلاعات رسمی در مورد تاریخ معرفی یا در دسترس قرار گرفتن این تلفن وجود ندارد.

مشخصات تلفن تاشوی اوپو - چیکاو

در اوایل سال جاری، شایعات حاکی از آن بود که اوپو و گوگل در سال ۲۰۲۱ به بخش تاشو وارد می‌شوند. گفته می‌شود غول موتور جستجو نیز در حال آماده‌سازی زمینه است تا اولین تلفن هوشمند تاشو خود را در این ماه و در رویداد معرفی گوشی‌های هوشمند سری گوگل پیکسل ۶ رونمایی کند. اما با این حال، هنوز مشخص نیست که آیا این دستگاه در ماه جاری به فروش می‌رسد یا خیر. گذشته از آن، گوگل از اندروید ۱۲.۱ با برخی تغییرات قابل توجه برای گوشی‌های هوشمند تاشو رونمایی می‌کند.

منبع Gizchina
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.